Mies tykkää musta naturellina..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilleriina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hilleriina

Vieras
Tuli mieleen tuosta yhdestä ketjusta että mitäs sanotte siitä, kun meillä tuo asia on ihan toisinpäin!! Eli mä tykkään laittaa itteeni. Jokapäiväiseen laittautumiseen kuuluu hiusten föönäys, ripsari + puuteri & vähän hajuvettä.
Karvat pidän aina siisteinä, niin jalat, kainalot & alapää.
Ukko aina mulle motkottaa, varsinkin meikkaamisesta, että ei sun tarvii mitään laittaa. Ihan hyvä oot noinkin! Eli ei ne kaikki ukot oo laitettujen silikoniblondien perään ;)

Voi pyhä sylvi. Ei tietenkään ole meikattujen perään sen enempää kun meikkaamattomienkaan.
Kaunista on mukava katsella, sehän on selvä. Luonnollinen kauneus on parasta.

Aivan, yksilöllisiä juttuja, ei ne miehetkään yhdestä muotista ole.
Tuli myös tällainen mieleen: aina väitetään että miehet innostuis satiinialusvaatteista tms. naisillaan. Meillä mies ei yhtään tykkää noista kiiltävistä hepeneistä. Enemmän tykkää kun oon sievissä puuvillaisisssa yökkäreissä/alusvaatteissa.

Näinpä...varmasti media on osaltaan sotkemassa sitä kuvaa, mitä kaikki luulee että "miltä naisen pitää näyttää" millainen nainen on haluttava jne. Ja osaltaan se on varmasti itsetunnonkin heikkoutta että pitää pönkittää itseään satiinialusasuilla, meikeillä jne. Mä oon löytäny mielestäni kultaisen keskitien asiassa. Eli laittaudun sen verran kuin itsestäni tuntuu hyvältä. Ja asiaa auttaa myös se, että en koe mitään ulkonäköpaineita mieheni suunnalta.

Mun mies tykkää kans enempi naturellista. Joskus se ärsyttää kun on laittanut oikein itseään kauniiksi vaikka johkin juhliin ja toinen ei näytä olevan moksiskaan. Ja sit kun tulee tukka sekaisin ja naapa punaisena saunasta niin saa kuulla kuinka kaunis onkaan...

Mä en edes tiedä mistä mun mies tykkää enkä aio kysyä! :xmas: :laugh:
(Poikkeuksena hiusten pituus: tiedän mieltymykset värin ja pituuden suhteen.)

Ja siinä kuuluisassa beaver-ketjussahan myös monikin mies taisi mainita, että ei se ole tärkeää miltä nainen näyttää, vaan se miten itsensä kantaa. Se "hehku" tulee sisältäpäin, mikä miehiin vetoaa ;) Sitä ei meikillä saa ;)

Myös mun mies sanoo, että kuka tahansa nainen on paremman näköinen ilman meikkiä. Ei tykkää yhtään varsinkaan jos on kovin vahvasti meikattu. Itse meikkaan kevyesti, vaikka mies sanoo ettei tarvitsisi edes sen verran laittaa.

mun mies tykkää musta meikattuna ja ilman meikkiä. päivittäin kyllä laitan ripsarin ja huulikiillon. illasta aina pesen pois ja jos joskus on päivä ettei lähdetä kotoa yhtään mihinkään niin olen ilma meikkiä. itselle vaan tulee itsevarmempi olo kun laittanut tukan nätisti ja hiukan meikkiä, samoin karvojen ajelu sääristä,kainaloista ja alpäästä tuo itselle mukavuutta.

Yhteistyössä