Mies tuli töistä ja kysyi

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
mitä tuli postissa. Osotin läjää keittiönpöydällä ja sanoin että laskuja. Selasi ne läpi, nappasi jonku kirjekuoren sieltä ja painu makkariin, ovi läimähti kii ja meni lukkoon. Mie tietenki juoksen perässä ja hakkaan ovea että mitä se sinne vei, tuli sitte myhäillen sieltä ulos ja sano etten saa tietää ko vasta parin kuukauden päästä.
Arvatkaapa vituttaako suoraan sanottuna etten kattonu tarkemmin läpi postia |O

Mut sitte taas, saan tietää parin kuukauden päästä.... Hääpäivä lähestyy... :whistle:

Onko siit kohta jo muka vuos kun menitte naimisiin`?Aika kuluu nopeasti:) Mikähän ylläri siell on...ei se vois mennä vaikka kauppaan niin pääsisit mylläämän makkaria?

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Miks pitää olla niin utelias?

Mie olen luonteeltani utelias. Ja kärsimätön. :snotty: Toivottavasti mie unohan koko jutun ees hetkeksi... Yöt mennee varmaan tästä lähtien siihen että kierrän katseella makkaria ympäri ja mietin MISSÄ se vois olla...
:D :D

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Miks pitää olla niin utelias?

Mie olen luonteeltani utelias. Ja kärsimätön. :snotty: Toivottavasti mie unohan koko jutun ees hetkeksi... Yöt mennee varmaan tästä lähtien siihen että kierrän katseella makkaria ympäri ja mietin MISSÄ se vois olla...

Paitsi että jos sitä ei ole enää edes tallella... mies jemmannut housuihin piiloon ja hankkiutuu eroon myöhemmin! Tai söi sen!!! :D :D :D

Jos se ei ole mikään tärkeä lappu siis, enemmin siis vaikka ilmoitus tai vahvistus tms.

No huhhuh. Eikö teillä ole mitään yksityisyyttä? Mies haluaa lukee jonkun postinsa rauhassa, niin vaimo juoksee perässä ja huutaa ja hakkaa ovea. Kuulostaapa aika kauheelta.

Tositarina: mies tilasi vaimolle ja itselleen vaimon synttäreiden kunniaksi yllätysloman. Avioparilla yhteinen asiakastili matkatoimistossa ja totta kai lasku ym. tositteet tulivat postissa ja kuoressa oli sekä vaimon, että miehen nimi. Vaimo ihmeissään, että mikäs tämä on ja meni avaamaan kun mies oli töissä ja näin se ihana yllätys ei sitten enää ollutkaan yllätys B) Mutta oli vaimo toki erittäin iloinen miehen järkkäämästä yllätyksestä :heart: .

Ja se on häätyny olla joku lasku, koska puolihuolimattomasti katoin postin kuitenki ja jos sielä ois jotaki outoa ollu niin oisin sen huomannu, mies on tietenki luottanu siihen etten kato kirjeitä tarkemmin.. Ko useimmat laskut mennee suoravelotuksena minun tililtä ja mies aina tutkii laskut läpi ja maksaa omalta tililtä ne jotka ei mee suoraan...

Harmittaa. Tästä lähtien olen tarkkana postin kans. :|

Alkuperäinen kirjoittaja just:
No huhhuh. Eikö teillä ole mitään yksityisyyttä? Mies haluaa lukee jonkun postinsa rauhassa, niin vaimo juoksee perässä ja huutaa ja hakkaa ovea. Kuulostaapa aika kauheelta.

Mies avaa yleensä omalla nimellä tulleet muut kirjeet ihan ite ja saa pittää yksityisyytensä, meillä ainaki tässä parisuhteessa ollaan avoimia niistä yksityisistäki asioista ja niistä puhutaan, ei ole salaisuuksia.
Sen käytös herätti minussa uinuvan uteliaan pirun, en huutanu mittään vaan ihan huumorin höystämänä tuo välikohtaus meni.

Kuulostaa joltain mukavalta hääpäiväyllätykseltä :heart: . Mutta mä kyllä tiedän, miltä susta tuntuu... mullakaan ei olisi yhtään kärsivällisyyttä tuossa kohtaa :ashamed: .

Mä oon kans semmonen yllättäjä...
Miehellä on parin viikon päästä synttärit ja mä olen sen kaverin kanssa suunnitellu sille (ja sille sen kaverille) viikonloppua Tallinnassa =)
Mä rakastan tällästen yllätysten tekoa.
Tietääkseni mies ei ole vielä tietoinen ylläristä.

Yhteistyössä