Mies torjuu minut aina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
olen huomannut että mies torjuu minut miltei aina kun yritän mennä lähelle,pussata, ehdottaa seksiä tms. Millon on kuuma, millon ei jaksa, millon on ohjelma kesken. Tosi turhauttavaa! ja loukkaavaa. Muilla samanlaisia ongelmia? Kyllä meillä muuten on suhteessa seksiä ja läheisyyttäkin, mutta se on aina miehen aloitteesta.

Meillä sama. Syynä kuulemma se, että miehillä tuo seksin harrastaminen ei onnistu jos ei ole oikein intoa ja että se kävisi sitten itsetunnon päälle jos ei onnistuisikaan. Siksi yleensä vaan silloin kun hän tekee aloitteen. Tai sitten niin, että minä onnistun tekemään aloitteen sellaisena hetkenä kun häntäkin kiinnostaa. Mutta siis seksiä meilläkin ihan riittävästi, joten eipä tuo mua haittaa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olen huomannut että mies torjuu minut miltei aina kun yritän mennä lähelle,pussata, ehdottaa seksiä tms. Millon on kuuma, millon ei jaksa, millon on ohjelma kesken. Tosi turhauttavaa! ja loukkaavaa. Muilla samanlaisia ongelmia? Kyllä meillä muuten on suhteessa seksiä ja läheisyyttäkin, mutta se on aina miehen aloitteesta.

Meillä on seksikin loppunut. Minäkin olen ollut todella loukkaantunut, kun olen häneltä seksiä joskus huonona hetkenäni pyytänyt.
Enää en pyydä. Ilmankin voi elää!! :)
Joskus mietin jätänkö mieheni tämä asian takia, mutta tässä edelleen olen.

no mulle riitti ennen mutta nykyään olen huomannut että haluan miestä enemmän.... ennen mies vonkas, nykyään minä....

meillä ei kyllä seksi oikeen suju, oiskohan siinäkin vikaa.... silti haluan

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no mulle riitti ennen mutta nykyään olen huomannut että haluan miestä enemmän.... ennen mies vonkas, nykyään minä....

meillä ei kyllä seksi oikeen suju, oiskohan siinäkin vikaa.... silti haluan

Meilläkin menneet vähän sykleissä tuo että kumpi on kiinnostuneempi seksistä. Alussa mies oli meilläkin innokkaampi, sitten olin pitkään minä. Raskausaikana oli suurin piirtein tasan. Nyt lapsen jälkeen taas mies olis koko ajan seksin perään ja mua taas ei oikeen kiinnosta kun on koko ajan jotenkin niin väsy yöheräilyjen takia (tai sitten johtuu minipillereistä, en tiedä).

Niin täälläkin... Meillä seksiä kerran tai kahdesti kuussa :( haluaisin ainakin muutaman kerran viikossa mutta mies torjuu aina... Halailut ja pussaaminen myös lopahtanut,sanoo että se on nuorten touhua! Hän ite on n. 45v .

Yhteistyössä