Mies toivoo minusta posliinia, itse en halua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Puska"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Puska"

Vieras
Pari kertaa olen käynyt miehen mieliksi sokeroimassa itelleni lähes posliinin ja hiivatulehdukset ilmaantuivat pian. Valkovuodonkin määrä tuplaantui ja olo oli jatkuvasti likainen, pikkuhousuja sai koko ajan vaihtaa ja pian olin sitten pikkuhousunsuojakierteessä : / Mies tykkäsi kyllä kovasti, itse en ollut kovin mielissäni kaikista lieveilmiöistä.

Annoin karvojen kasvaa ja mies ottaa aika ajoin esille, jos kävisin uudelleen sokeroinnissa. Suuseksin määrä on vähentynyt oleellisesti ja mies jatkuvasti vihjailee, miten paljon kivempi olisi nuolla sileää pillua. Ilmeisesti vähät välittää siitä, miten minä karvattomuuteni koen :(

Tämä tilanne alkaa kärjistyä siihen suuntaan, ettei huvita enää harrastaa seksiä miehen kanssa ollenkaan. Jos en kelpaa tällaisena, karvaisena ja hyvinvoivana, ei tarvitse nuolla eikä edes vilkaista alapäähäni. Vituttaa mooma itsekäs paskiainen.

Pitipä avautua.

Siis kai sä olet kertonut miehelle miksi et halua pitää posliinia? Mitä hän siihen sanoo?

Tietysti olen kertonut, moneen otteeseen. Ei kuulemma usko karvattomuuden olevan yhteydessä valkovuodon lisääntymiseen ja hiivatulehduksiin, minä kuulemma kuvittelen. Jep, aikamoinen sattuma että molempina kertoina, kun olen posliiniksi ryhtynyt, on alapää alkanut lotista... :headwall:

[QUOTE="Puska";26269210]Tietysti olen kertonut, moneen otteeseen. Ei kuulemma usko karvattomuuden olevan yhteydessä valkovuodon lisääntymiseen ja hiivatulehduksiin, minä kuulemma kuvittelen. Jep, aikamoinen sattuma että molempina kertoina, kun olen posliiniksi ryhtynyt, on alapää alkanut lotista... :headwall:[/QUOTE]

Apua en kyl pystyis puhuun miehen kanssa valkovuodoista ja hiivatulehduksista...

Mun mielestä ois reiluinta, että yrittäisit olla miehelle mieliksi niin varmaan nauttisitte molemmat enemmän?

[QUOTE="vieras";26269314]Apua en kyl pystyis puhuun miehen kanssa valkovuodoista ja hiivatulehduksista...

Mun mielestä ois reiluinta, että yrittäisit olla miehelle mieliksi niin varmaan nauttisitte molemmat enemmän?[/QUOTE]

Se on nähnyt mun synnyttävän ja siinä yhteydessä paskovan ja kusevan, eiköhän siinä viimeistään karise estot puhua alapääasioista :xmas:

Juu, ei huvita uhrata gunekologista terveyttäni miestä miellyttääkseni.

Miehesi kuulostaa vähän urpolta. Seuraavan kerran kun asiasta tulee puhetta, ilmaise itseäsi riittävällä volyymilla.

[QUOTE="vieras";26269314]Apua en kyl pystyis puhuun miehen kanssa valkovuodoista ja hiivatulehduksista...[/QUOTE]

Voi hyvän tähden...

mun eka posliini synty niin, että oltiin isännän kanssa hieman nautiskeltu, ja isäntä sano haluavansa ajella mulle posliinin, niin ajattelin, että ajelkoot. ja huomasin sitten, että sen kanssa on paljon mukavampi elellä. kuin sen kauhean karvaviidakon kanssa. nyt on ajeltu isännältäkin kaikki karvat alapäästä ja helpottaa monta hommaa

pitääkö olla kokoposliini vai riittääkö jos pidät ihan lyhyenä? Itse en myöskään halua ajaa kokonaan koska minulla se kasvaa nopeasti takaisin ja on tosi paksua ja hankaa "reisiä". Juu olen läskireisi.

että pyydät miestäsi käväisemään sokeroituttamassa oman alapäänsä sillä aikaa kun mietit josko voisit vielä joskus niin tehdä miehen iloksi.

Olisin kovin hämmästynyt jos miehesi haluaisi itselleen uuden sokerointikäsittelyn kerrasta selvittyään...

Mieluiten kuulemma kaikki pois, mutta sellainen melkeinposliinikin riittää. Tärkeintä olisi, ettei häpyhuulilla ole lainkaan karvoja.
Minä olen kuulemma itsekäs, kun en ole valmis tekemään jotakin seksielämän eteen. Hän luopui jo persepanosta, kun se sattui minua ja se oli kuulemma suuri uhraus häneltä, olisi kuulemma nyt minun aika tulla puolitiehen vastaan tässä karva-asiassa.
Oikeasti :'(

Miten sheivaus voisi vaikuttaa valkovuodon määrään?

Vissiin limakalvot ärtyvät siitä karvojen häviämisestä. Ero on täysin selvä ja jeti havaittavissa, valkovuoto holisee ihan eri tavalla karvattomana kuin karvaisena. Ja mikäs sen hienompi kuin jäätävä hiivatulehdus kaiken päälle.

Ennen sokerointia kokeilin sheivata, valkovuoto holisi ja lisäksi karvatulpet tulehtuivat Ja alakerta oli näppylöillä, sepä olikin seksikästä ja kaunista. Sitten kokeilin sokerointia ja siinä jäivät näppylät väliin, mutta samalla tavalla alapää oireili muuten.
Mulle ei vain näytä sopivan karvattomuus.

Ala vonkuamaan mieheltäsi oikein isoa meisseliä. Hirveä uhraus sinulta, kun joudut niin pieneen tyytymään. Jos edes kerran viikossa saisi isompaa, niin voisit sitten ehkä mennä siihen sokerointiin uudestaan.

[QUOTE="Puska";26269711]Vissiin limakalvot ärtyvät siitä karvojen häviämisestä. Ero on täysin selvä ja jeti havaittavissa, valkovuoto holisee ihan eri tavalla karvattomana kuin karvaisena. Ja mikäs sen hienompi kuin jäätävä hiivatulehdus kaiken päälle.

Ennen sokerointia kokeilin sheivata, valkovuoto holisi ja lisäksi karvatulpet tulehtuivat Ja alakerta oli näppylöillä, sepä olikin seksikästä ja kaunista. Sitten kokeilin sokerointia ja siinä jäivät näppylät väliin, mutta samalla tavalla alapää oireili muuten.
Mulle ei vain näytä sopivan karvattomuus.[/QUOTE]

Miehillä varmaan parran ajaminen lisää syljeneritystä. :(

• Tykkää
Reactions: Tepadj

Yhteistyössä