mies toivoi syntymäpäivälahjaksi jotain itse tehtyä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "öö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

"öö"

Vieras
Mitä ihmettä mä nyt sitten sille teen??? Osaan tehdä kaiken näköistä (neuloa, ommella, virkata) mutta mitä miehekästä sitä vois tehdä? Oisko jotain vinkkiä? Mies täyttää 25v ja tota mitään toiveita ei esittäny. Sano vaan että olis kiva saada jotain mitä minä olen tehnyt. Rupeenko sille nyt sitten jotain villasukkia vääntämään :D

Mitäs te tekisitte?

Mä turasin tehdä kortin. Oli se kyllä aika hieno. Ja vaan siitä syystä siitä tuli niin hieno, että mitään en ostanu sitä varten ja kun aika kehnosti on askartelutarvikkeita kotona, niin joutu olemana aika innovatiivinen. :D

Sä voit neuloo paidan tai sukat tai sormikkaat. Jos tykkää kokata, niin joku miehen tyyliin sopivan essun voi ommella. Ja kyl miehetkin tykkää jostain romanttisesta, rakkaudentunnustuksista varsinkin. :) Ne vaan ei tajua että ne haluaa semmosta, mut sitten kyllä huomaa, että kelpas. ;)

Ruoka on tylsä, koska sitä nyt teen muutenkin usein. Kaulahuivia mies tuskin käyttäisi :D tai ehkä en osaisi tehdä sellasta, mitä hän käyttäisi. Jos tekisin villasukat, niin millaiset? saiskos niihin tehtyy jotain hienoa kuviota tms. että olis vähän erilaiset ku kuitenkin niitä villasukkiakin täältä huushollista löytyy.. Tai mites olis jotkut lapaset :D ne ois helppo tehdä.. Joku paitakin olis hyvä, mut en yhtään tie, minkä tekstin siihe vois painaa.

[QUOTE="Eräs";24726824]https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/296670_1527117875238_1753431545_763150_1494300450_n.jpg

Tee tälläset :D[/QUOTE]

En saanut avattua linkkiä...

oon varmaan tyhmä mut mikä toi bj. on?? :D jos jotain seksiin viittavaa niin sitä toimintaa tuskin enempää tässä parisuuhteessa voi olla :D .. Mulle tuli nyt sellanen olo, että lapaset vois tehdä.. Löysin lankojakin tarpeeks. Oisko ideoita, millaset?

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24727123:
No ei nyt varsinaisesti käsitöitä joskin hyvänä apuna voivat olla.

no joo.. totta :D mutta kuitenkin.. kyllä itellä usein kädet myös mukana. Mites tä ny tähän meni :D

Vielä saa laittaa ideoita jos tulee mieleen.. ehkä kaipaisin nyt vinkkiä jos noi lapaset teen, niin millaset?

Yhteistyössä