Mies toisen lapselle isäksi

Käytiin miehen kanssa pitkä keskustelu siitä että kun meille on nuo lapset saaneet niin nopeasti ja helpolla alkunsa että miten voisimme auttaa muita tässä asiassa ja päätettiin että mies menee luovuttamaan siittiöiä että joku tuleva perhe saisi avun tulevaisuudessa. Olen niin ylpeä tuosta ukosta! :D

Itse olen luovuttanut munasoluja kahdesti, kolmas kerta on joulukuussa, enkä todellakaan ole alkanut äidiksi kenenkään muun lapsille kuin omilleni |O

Mutta miehesi tekee hyvän työn jos luovuttajaksi ryhtyy :flower:

Joo ehkä vähän kärjistetysti laitettu toi et toisen lapselle isäks sillä luovuttaa nimettömänä. Ihanaa RAVISTETTAVA et olet luovuttanut munasoluja. Olen itsekin sitä ajatellut mut kuullut kauhujuttuja siitä miten paljon se sattuu niin en ole uskaltanut :ashamed:

gille
Simpoista on kova pula eli tosi hienoa. Mutta kyllä se niistä mahdollisesti alkunsa saanut lapsi saa tietää luovuttajan nimen 18-v täytettyään, täysi anonyymius ei enää ole mahdollinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
Joo ehkä vähän kärjistetysti laitettu toi et toisen lapselle isäks sillä luovuttaa nimettömänä. Ihanaa RAVISTETTAVA et olet luovuttanut munasoluja. Olen itsekin sitä ajatellut mut kuullut kauhujuttuja siitä miten paljon se sattuu niin en ole uskaltanut :ashamed:
Ei mulla ole sattunut ollenkaan =)
Ekassa punktiossa en tuntenut oikeastaan mitään, tokassa oli pari pientä vihlaisua muttei niitä voi kutsua kivuksi tai edes säryksi. Pistoshoidon keskivaiheilla olen ollut pari päivää turvoksissa ja olo on ollut hieman tukala, muttei kurja tai kivulias. Tosi hyvässä kunnossa oon ollut komeista munasolumääristä (30 ja 35) huolimatta, ja punktiosta toipuminen vei molemmilla kerroilla ehkä vartin tai puoli tuntia =)

Hyvin epätodennäköistä et noin kävis. Ja jos laps saa vielä tietää biologisen isänsä niin tuskin näin kävis. Onhan mahdollista et ukko on nuoruuden vuosina saattanut jonkun raskaaksi ja lapset rakastuvat keskenään. Mistä noista voi tietää. täytyy vaan toivoa ettei niin käy.

Yhteistyössä