Mies teki eilen sellaisen paljastuksen et olin puota tuolilta!

  • Viestiketjun aloittaja mönkijä
  • Ensimmäinen viesti
mönkijä
Olemme olleet 9 vuotta yhdessä ja elämä on ollut ylä- ja alamäkeä. Ja nyt on ollu vähän sellainen ''haaleempi'' kausi meneillä parisuhteessa.
Meidän elämä on pitkälti nyt ollu sitä et minä olen lasten kans ja hoidan täysin kotiasiat. Ja mies on pitkiä päiviä töissä. Olen itse ollu ihan mielettömän väsyny kaikkeen.
Eilen ku valitin ja itkin miehelle oloa ja väsymystä ku tuntu etten pysy enään hereilläkään.
Mies sano et -tiiätkö et ku kaikki töissä aina haukku emäntiä ja valittaa niin mä sanon aina et minulla on maailman paras vaimo :eek: Et mä en vaiha sitä ikinä...
Mä en meinannu saada sanaa suusta kun olin niin tällillälyöty et ihanko oikeesti! Ku itsestä on vaan tuntunu etten mä tällästä kauaa jaksa.

Tuntu niin ihanalta. Minun mies nimitäin harvoin sanoo minkäänlaisia tunnustuksia. Ja yleensäkkään puhuu asioista ja tunteista.

No meille tuli pitkät keskustelut sit aiheesta ja todellakin mä rakastan sitä miestä. Ja monesta muustakin asiasta puhuttiin. Ja saatiin asiat taas selvyyteen...
 
vaemo
Tiedän joka päivä olevani onnekas että mä en mennyt huolimaan ketään exääni, vaan odotin tätä nykyistä aviomiestäni, sillä mun ei tarvitse olla päivääkään ilman tuonlaisia tunnustuksia. Sattuu olemaan hyvin hellä mies mulla. Itsekin olen!
 
...
Puhuminen kannattaa aina. :D

Kyllä tuntuu myös, että välillä puolin sun toisin voisi varmaan heittää hanskat tiskiin. Mutta sitten tulee taas se ilta, kun katsotaan toisiamme ja huomataan, että ollaankin rakastuneita. Ainakin seuraavaan päivään saakka. ;)
 
...
Ääh... itse kokisin, että toisto toisi mukanaan inflaation.

Alkuperäinen kirjoittaja vaemo:
Tiedän joka päivä olevani onnekas että mä en mennyt huolimaan ketään exääni, vaan odotin tätä nykyistä aviomiestäni, sillä mun ei tarvitse olla päivääkään ilman tuonlaisia tunnustuksia. Sattuu olemaan hyvin hellä mies mulla. Itsekin olen!
 
mönkijä
Alkuperäinen kirjoittaja Noh:
Molemminpuolinen arvostus tuntuu olevan täällä lööpin arvoinen asia.

Alkuperäinen kirjoittaja :
No jopas oli paljastus. Mies kertoo rakastavansa ja arvostavansa vaimoaan...
Kyllä mä sen olen tienny et mies arvostaa minun työtä ja minua. Mut sitä mä en ole tienny että hän on sen työpaikallansakkin julkaissu. Sellasesssa karskissa äijä sakissa se ei varmaan ihan tavallista ole.
 
...
uusimpien erotilastojen valossa vissiin ihan normiotanta.

Se on lasten hyvinvoinnille piutpaut ja aidan toispuolelle ruohoa syömään, kun alkaa hieman tuntumaan siltä, ettei rinnassa roihua kybällä.

Ap:n tarina oli siis mukavaa luettavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Noh:
Molemminpuolinen arvostus tuntuu olevan täällä lööpin arvoinen asia.

Alkuperäinen kirjoittaja :
No jopas oli paljastus. Mies kertoo rakastavansa ja arvostavansa vaimoaan...
Ai niin, olemmehan täällä moniongelmaisten kotipesässä...
 
mönkijä
Alkuperäinen kirjoittaja vaemo:
Joo, joku kokis inflaatiota jos kuulis useammin että on ihana. Voi jessus mitä ihmisiä!!! *LOL*
Voi että osaat olla piristävä kyllä :(
Mut miettikää tässä maailmassa kuinka paljon on avioeroja ja epätoivoa. Aika harva saa kuulla sitä tunnustusta kovinkin usein.
 
töissä miehisellä alalla
No mun mielestä tuo on hienoa, kun satun tietämään miten miehet yleensä puhuva vaimoistaan, ehkä jopa teidän kauhistelijoiden. Kotona ja töissä yms. puheet voi olla ihan eri maata. Jopa niin, että nauravat sille mitä ovat vaimoilleen lässyttäneet.
 

Yhteistyössä