Mies taisi ihastua kaveriini...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Belle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Belle

Vieras
Pari päivää sitten mieheni näki ekaa kertaa yhden ystäväni, ja käytös oli samanlaista, kuin silloin, kun me tapasimme mieheni kanssa ekoja kertoja, eli paljon hymyjä, vitsejä yms. Tapaamisen aikana yritin kerran ottaa mieheni kädestä kiinni ( meillä on tapana jaella hellyydenosoituksia paljonki) mutta mies kiemurteli itsensä puolihuolimattomasti tilanteesta irti, ehkä vähän vaivaantuneenakin.

Mieheni ja kaverini tuntien tiedän, että mitään ei varmastikaan tule tapahtumaan, eli kyse ei ole siitä.

En ihme kyllä oo edes kauhean mustasukkainen, vaikka mulla on siihen taipumusta. Tuli vaan mieleen ne vanhat ajat miehen kanssa, kun oltiin NIIIIN ihastuneita, ja ikävä sitä aikaa.

Miten mun pitäisi toimia, ilmaisenko miehelle, että huomasin, että pitää kaveriani viehättävänä ja kivana, vai olenko vain hiljaa? Pitääkö tästä asiasta keskustella jotenkin, ettei jää vaivaamaan?

Tiedän, että parisuhteessakin voi ihastua toiseen joskus, ja että se on ihan normaalia, mutta tietenkin tuntuu jotenkin pahalta, että meiltä se alkuaikojen huuma on jo laantunut, ja nyt sitä jännittävää ihastumisen tunnetta pitää "etsiä" muualta.

Alkuperäinen kirjoittaja äitee:
Meillä tuollainen tilanne sai mut ihan villiks! Siis jotenkin itsekin lämpesin siitä "kilpailutilanteesta" ja voin kertoa et makkaris viihdyttiin suht hyvin;-D

Itse asiassa, munkin tekee kokoajan mieli =)

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Jos asia sinua vaivaa ja teillä on hyvä keskusteluyhteys, voithan kertoa tuntemuksistasi miehellesi. Jos minä huomaisin tuollaisen ja se alkaisi vaivata, niin kyllä me juteltaisiin asiasta.

Niin, ei se nyt oikeastaan vaivaa, muuta kuin titenkin sillälailla, että onko meidän parisuhde jo jotenkin väljähtänyt... Mä en oikeesti yhtään tiedä, mitä mä tekisin, tietenkin tekis mieli sanoa, että huomasin, mutta toisaalta taas mies voisi kokea sanomisen epämiellyttävänä. (kun ei oo mitään väärää kuitenkaan tehnyt)

riippuu ihan siitä millainen olet, ts. parempi sanoa kuin hautoa, jos asiat tuppaavat jäämään vaivaamaan, vaikka ette muutoin tuollaisista puhuisi.
Mutta petipuuhat ns. kilpailutilanteen ryydittäminä kyllä tuottaa varmasti iloa parisuhteeseen..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Jos asia sinua vaivaa ja teillä on hyvä keskusteluyhteys, voithan kertoa tuntemuksistasi miehellesi. Jos minä huomaisin tuollaisen ja se alkaisi vaivata, niin kyllä me juteltaisiin asiasta.

Niin, ei se nyt oikeastaan vaivaa, muuta kuin titenkin sillälailla, että onko meidän parisuhde jo jotenkin väljähtänyt... Mä en oikeesti yhtään tiedä, mitä mä tekisin, tietenkin tekis mieli sanoa, että huomasin, mutta toisaalta taas mies voisi kokea sanomisen epämiellyttävänä. (kun ei oo mitään väärää kuitenkaan tehnyt)

Voithan kysyä asiaa tuon väljähtymisen suhteen, älä syyllistä miestä tai kerro varmana tietona että "huomasin että ihastuit". Voithan muotoilla asian sopivassa keskustelutilanteessa että "Minulle tuli tuntemus että ihastelit "Pirkkoa", eikä siinä mitään väärää ole, olenko oikeassa" ja "rupesin miettimään että miten voitaisiin piristää suhdettamme kun tuli kaiho alkuaikoja kohtaan.. tms" Kyllä minä jotenkin asian ottaisin puheeksi, en välttämättä siitä ihastumisesta mainitsisi mutta juuri siitä tunteesta että onko suhteemme väljähtänyt.
Minä vannon aina puhumisen puoleen. Mies aina siitä kiittelee ettei minusta tarvitse onkia hyviä eikä pahoja asioita kun puhun niin suoraan. Puhuminen ja avoimuus kunniaan kaikissa asioissa :D

Alkuperäinen kirjoittaja 1:
varoitan sinua ystävyydellä... minulta kaveri vei miehen 17 v. liiton jälkeen.

Jos näin kävisi, niin sitten se on voivoi. Kuitenkin tiedän, että yksin en jäisi, on mulla sen verran vientiä kyllä aina ollut =) Mieshän siinä menettäisi, en mä.

Jos näin kävisi, niin sitten se on voivoi. Kuitenkin tiedän, että yksin en jäisi, on mulla sen verran vientiä kyllä aina ollut =) Mieshän siinä menettäisi, en mä.

Ihmeellisesti ajattelet asiasta. Ei taida sitten olla tosirakkautta miestäsi kohtaan, jos noin pystyt toteamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ihmeellisesti ajattelet asiasta. Ei taida sitten olla tosirakkautta miestäsi kohtaan, jos noin pystyt toteamaan.

Jos mieheni paljastuisi petturiksi ja muiden hameenhelmojen perässä juoksijaksi, niin sitten se ei kyllä olisi se mies, jota mä rakastan.