Mies tahtoo 1099E maksavan pyörän 32-v lahjaksi...

• Viestiketjun aloittaja s
  • Ensimmäinen viesti
vieras
jaa. jos teillä on tapana aikuisille oikein ostella synttärilahjoja ja sulla on varaa, pistä oikein kauniiseen pakettiin ja leivo polkupyöräaiheinen kakkukin. ja sit kun kaverit tulle juhliin, ehdota, että kaikilla olis pyöräilykypärät päässä. yhdessä vois laulaa "mummolaan kun pyöräilemme".

vieras
no ei kai pyörästä keljuiltu vaan tosta, että aikuinen "pyytää synttärilahjaksi".mustakin on naurettavaa, jos aikuset tosissaan esittää synttäritoiveita.... miksei ite voi ostaa pyörää?

vieras
Anna ostaa, liikunta on aina hyväksi. Ja totta, että pyörät on kalliita. Meillä aikoo ostaa uuden, jotta voi alkaa kulkea työmatkat pyörällä. Miehet on välineurheilijoita. Meillä lisäksi menee tonni tosta vaan vaelluskamppeisiin joka kesä ja toinen mokoma suksiin talvella. Elämä on :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no ei kai pyörästä keljuiltu vaan tosta, että aikuinen "pyytää synttärilahjaksi".mustakin on naurettavaa, jos aikuset tosissaan esittää synttäritoiveita.... miksei ite voi ostaa pyörää?
Kai ne perheessä yhteisillä rahoilla loppupeleissä maksetaan kuitenkin. Mutta toisia lapsettaa vielä 32 vuotiaanakin :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jaa. jos teillä on tapana aikuisille oikein ostella synttärilahjoja ja sulla on varaa, pistä oikein kauniiseen pakettiin ja leivo polkupyöräaiheinen kakkukin. ja sit kun kaverit tulle juhliin, ehdota, että kaikilla olis pyöräilykypärät päässä. yhdessä vois laulaa "mummolaan kun pyöräilemme".

:LOL: :LOL:

Ja minä taas olen vaatimattomasti vihjannut, että josko äitienpäivänä saisi kunnon fillarin kaikilla varusteilla (kypärä eteen se tavarakori, lukko ja muksulle istuin siunne tarakalle, eikä meillä tee mitään pyörällä missä on kämäset 3 vaihdetta) :whistle: :whistle:
Noo katotaan päästäänkö muksujen kanssa pyöräilemään vai ei ;)

vieras....
no mää kuljen jokapaikkaan pyörällä ja mies osti mulle viimevuonna uuden pyörän ja siihen kaikki tarvittavat niin pelkkä pyörä makso 1600?....no se on mun kulkuväline ja oltava KUNNOLLINEN jos kuljen sillä jokapäivä 50-60km :))
Eikä ollu mikään lahja vaan perus tarpeita....

Yhteistyössä