Mies syö kaikki herkut

Vanukasmies syö lasten herkut – miten pattitilanne laukeaa?

Meillä ei vielä tätä tilannetta oo, että mies söisi lasten herkut. Mutta ihmetyttää kyllä, et kun mies ostaa itselleen karkkipussin, niin vain tyhjä pussi jää jäljelle, samana iltana. Aikaisemmin kävi myös niin, että jos ostin meille kahdelle yhteiseksi sipsiä tai karkkia, saattoi sekin pussi tyhjentyä illassa tai parissa, ilman että olin ehtinyt maistaa ainuttakaan. Kun tästä tuli tapa, niin mä sitten sanoin, että monesti en ole ehtinyt syödä yhtään, joten hän vois jättää sinne pussiin muutaman. Ja näin on menty tähän saakka, niin ei ole tarvinnut riidellä näin pienestä asiasta :)

Onkos teillä ollut samaa? Tai niin röyhkeä mies, että syö lastenkin herkut? :D Ja pystyttekö itse vastustamaan kiusausta?
 
Syö kyllä kaiken mitä kaapista löytää. Ois joskus kiva pitää jotain hätävarakeksejä tms, mutta eipä onnistu. Mies syö ne jossain vaiheessa, eikä riitä että maistaa yhden. Jos ostetaan kaikille karkkipussit ja minä kun en omiani syö heti, vaan mulla saattaa olla ne vielä viikonkin päästä, niin mies kyllä syö ne. Tai jokaiselle limupullot niin eikös se mies juo minunkin limuni heti sen jälkeen kun on omansa juonut.

Ärsyttävää, mutta olen jo tottunut :D
 
vierailija.
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29642471:
Syö kyllä kaiken mitä kaapista löytää. Ois joskus kiva pitää jotain hätävarakeksejä tms, mutta eipä onnistu. Mies syö ne jossain vaiheessa, eikä riitä että maistaa yhden. Jos ostetaan kaikille karkkipussit ja minä kun en omiani syö heti, vaan mulla saattaa olla ne vielä viikonkin päästä, niin mies kyllä syö ne. Tai jokaiselle limupullot niin eikös se mies juo minunkin limuni heti sen jälkeen kun on omansa juonut.

Ärsyttävää, mutta olen jo tottunut :D
Sinä et tarvitsekaan herkkuja kun sinä syöt vaan sitä maitorahkaa :)
 
"piip"
Mäkään en oikein pysy miehen ja pojan tahdissa. Merkkailen nykyään herkkuihin (ja jugurtteihin yms) etunimen ekan kirjaimen ja jaan jutut tasaisesti. Muutoin teini vetelee esim. jugurtit yhdellä istumalla ja muille ei jää mitään. Tähän mennessä ei ole vielä kertaakaan ainakaan mun kirjaimella varustettua tuotetta kadonnut. :D
 
[QUOTE="piip";29642696]Mäkään en oikein pysy miehen ja pojan tahdissa. Merkkailen nykyään herkkuihin (ja jugurtteihin yms) etunimen ekan kirjaimen ja jaan jutut tasaisesti. Muutoin teini vetelee esim. jugurtit yhdellä istumalla ja muille ei jää mitään. Tähän mennessä ei ole vielä kertaakaan ainakaan mun kirjaimella varustettua tuotetta kadonnut. :D[/QUOTE]

Tää on hyvä idea, meilläkin teini vetäis banskujakin tertullisen kerrallaan..
Sama homma jogurteissa, vanukkaissa jne. Menee omat ja muiden, ellei mies ole ehtinyt ensin :D

Ite en syö jogurtteja ollenkaan, kumma kun mun maitorahkat on saanu olla ihan rauhassa :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: papero
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä;29642489:
teini tyhjentää aktiivisesti herkkuvarastot, löytää myös jemmat
Jos olisin ap ottaisin itstelleni sipsiä/karkkia kippoon, mies sais tyhjentää pussit
Mun äiti ihmettelee aina, et miksei meillä ole keksejä tai muuta vierasvaraa. Oon myös laittanut yhteisiä karkkeja kippoon olkkarin pyödälle. Nekin sieltä häviää, niin turha laittaa.

Mä aiemmin naureskelin yhelle tuttavaperheelle, kun siellä mies piilotteli herkkuja, ettei vaimo söisi niitä. Mies halusi pitää ne kokonaan itsellään. Mutta nykyisin mulla on tosiaan aivan oma herkkukätkö. Luulen, että mieheni tietää tästä, muttei käy kätkölläni. Mä saan herkut säästymään viikkokausia, etenkin jos ne eivät ole näkyvissä. Onneks mies osaa sentään säästää rahaa :)
 
-.-.-
:O No huhhuh mitä tekstiä tuolla linkin takaa löyty. Jotkut naiset ovat vain ihan sekopäitä.

Niin, ja ap:n mies siis ostaa itse karkkipussin ja kehtaa siis myös syödä sen tyhjäksi? Oho?!

Heh, mitäköhän oma ukko tuolla kavereiden keskuudessa puhuu, kun meillä se on just päinvastoin. Hän syö harvoin herkkuja, mutta itse saatan karkkipussin syödä, ihan TYHJÄKSI jopa. Mut, kai nyt naiset niin saakin tehdä :D
 
vierailija.
Minä en usko että äiti hotkisi lapselleen tarkoitetut vanukkaat, jogurtit ja mehut yms. Ja lotkottaisi vielä päälle sen maitotilkan, mikä oli lapselle aamupuuron kanssa tarkoitettu. Mutta miehiltä tuokin luonnistuu, ikävä kyllä : /

Tai kun pikkuvauvalla oli kielessä sammasta tms mitä lääkäri oli neuvonut hoitamaan puolukkamehulla, oli mies kitannut tottakai koko sen mehulitran. Joo, saahan sitä kaupasta toki lisää, mutta mies juo sitten senkin niin että sille pienelle vastasyntyneelle ei jää tippaakaan. Ja miksi hemmetissä sen naisen pitäisi kantaa kaupasta 10 litraa mehuja vain siksi, että mies saa sitten yksin kitata kaiken?
 
"piip"
Kerran mies laitteli tosiaan banaaneihinkin nimet, kun ärsyyntyi kun olivat kadonneet illan aikana ja oli ajatellut seuraavana aamuna töihin ottaa yhden mukaansa. :D

Mäkään en syö samoja jugurtteja kuin muut (en tykkää makeasta), mutta tuskastutti kuunnella miehen ja aiemmin täällä asuvan tyttärensä valitusta, kun KOSKAAN ei ole jugurtteja.
 

Yhteistyössä