mies suuttuu jatkuvasti,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kun seksi ei mulle maistu. raskaana olen ja en tosiaan halua seksii joka ilta,en edes joka toinen niinkun mies tahtoisi.kerta viikossakin tuntuu aika puulta mut siihen olen "alistunut" miehen mieliksi. laadussa ei ole vikaa,ei se siit johdu,mua ei vaan huvita ja sit on jatkuvasti huono olokin, ei huvita touhuta kun koko ajan miettii joutuuko kesken oksentamaan. mies on koko ajan vihanen ja valittaa asiasta, on ihan surkea olo. olen vissiin nyt sit huono vaimo. haluaisin haleja ja olla vaan vieres, mut aina kun koitan menn kainaloon niin mies haluaa seksii. :(
olenko ainut ongelman kanssa? en tajua miten mun kannattais toimia, toinen on kuitenkin onneton tuon tilanteen takia :(

no eihän sun nyt seksiin tarvi ryhtyä jos et haua.
mutta miehellä on sama kaipuu seksistä ku sulla haleista ja läheisyydestä.

nää kaks asiaa pitää jotenki yhdistää siten että ne passaa molemmille osapuolille.
esim. iltahämärässä kaulailette sohvalla ja kun mies alkaa ehdottelemaan niin älä käänny pois. ota mies lähellej a sitte kylmästi vaan krvästä kiinni. miehen pussit tyhjäks ja olo on parempi ja sun ei oikeestaan oo pitäny tehä enempää ku liikuella vähän käsiä ja tai niskaa.

ja kaulailu jatkukoot...

Yhteistyössä