Mies suuttui kun puhuin tissimaidosta

  • Viestiketjun aloittaja boobsy
  • Ensimmäinen viesti
"polly"
No johan on :D Tää on tätä tissien yliseksualisoimista kun tissimaito on "ältsyä" jne...

Ihmisen maito on sentään ihmiselle tehtyä ja paljon terveeellisempääkin kuin lehmänmaito. Itse tiedän muutamia ihmisiä jotka ovat leiponeet pannukakkuja ylijääneistä pakastemaidoistaan. Outoa, että rintamaitoa voisi lapselleen antaa mutta itse ei missään nimessä maistaa. Minä en syöttäisi lapselleni mitään sellaista, jota en voisi omaankin suuhuni laittaa.
 
Callisto
Kyllä muksut sekottaa teitin päät =D Hakekaa ny vaikka navetalta terniä jos himoitsette tukevaa pannaria. Ajatuskin kuvottaa, tiristellä omista tisseistään taikinoihin. Tämä ällötys oli tajuttu hyvin Tahdon asia-sarjassa, jota varmaan suuri osa on katsonut. Passas hyvin sen yliluonnollisen äitiliinin aivoituksiin.
 
"samppa"
[QUOTE="joops";23297466]Miehistä toi tissimaito taitaa vaan olla maailman ällöttävin juttu. Miehestä tuntui varmaan samalta kuin jos olisit sanonut että leivot pullat omasta oksennuksestasi. En minäkään ymmärrä miesten käytöstä tässä asiassa...[/QUOTE]

Höpön-löpön. Meillä oli vaimolla sama ongelma, että tissit aina kipeät liiasta maidosta. Tietysti autoin ja makeata mannaa se oli. Joissain ravintoloissakin myydään äidinmaitojäätelöä. Mikä olisi sen puhtaampaa ja terveellisempää ravintoa.
 
voi voi
tuo on joku semmoinen tabu juttu. Näin jonkun dokumentin missä taidenäyttelyssä oli tarjolla äidinmaidosta tehtyä kermavaahtoa mansikoiden kanssa. Ensin kukaan ei ollu kiinnostunu, mutta kun joku lipesi rivistä, kohta jokainen halus maistaa. Eikä se sitten niin enää inhottanutkaan.

Ei ole asiat oikeen normaalilla tolalla, kun ihmisenmaito on kuin myrkkyä, joka ennemmin heitetään viemäriin kuin pannariin.
 
Tylyttäjä
Maito on muutenkin vauvoille, en tiedä mitään muuta eläinlajia joka juo aikuisena maitoa ja vieläpä vieraan lajin.. Noh kaipa tälläkin rahastaa tyhmiä kun maitoteollisuuden propagandat on hyvin uponneet kansaan.
 
hghgh
Ihan vaan tuohon luovuttamiseen liittyen, että ei sitä maitoa voi noin vaan omalla pumpulla lypsää ja sit pakastettuna/viilennettynä kiikuttaa sairaalaan. Jos rintamaitoa haluaa luovuttaa/myydä, pitää hommata sairaalalta steriilit laitteet ja vehkeet etukäteen, että maito on turvallista keskosille/muille sitä tarvitseville vauvoille.
 
Hah, minäpä olenkin leiponut ylimääräisestä tissimaidosta kokeilumielessä keksejä! :D Lehmänmaitotuotteita, kaurakermoja eikä soijakermoja saanut käyttää joten pitihän sitä kokeilla!Kyllä niistä ihan keksejä tuli ja mieskin maistoi ja söi itseasiassa koko keksin! :D

Noniin, oksentakaa vaan. :)

Anopin ilme oli kyllä mielenkiintoinen kun mies kertoi myöhemmin anopin leipomia keksejä syödessään että "**** leipoi kotona keksejä tissimaidosta". Anoppikin siis tietää joten samapatuo vaikka nimimerkilläni kirjotan. Tutuille tiedoksi että nykyään leivon ihan kaupan antimilla! ;)
 
noooh
Mä en ymmärrä että se elämä on niin vakavaa. Ymmärrän, että mies ei halua syödä tissimaitopannaria, mutta kai sitä huumoria vois silti ymmärtää. Kiusasin itsekin miestä imetysaikana ja lupasin nukuttaa hänetkin iltamaidolla. Hyvin tuon huumori kesti.
 
"Lumina"
[QUOTE="joops";23297466]Miehistä toi tissimaito taitaa vaan olla maailman ällöttävin juttu. Miehestä tuntui varmaan samalta kuin jos olisit sanonut että leivot pullat omasta oksennuksestasi. En minäkään ymmärrä miesten käytöstä tässä asiassa...[/QUOTE]

Njääh, minun mieheni ainakin halusi maistaa maitoani :D
 
"viima"
kummallista mun mielestä,ei mun mies oo ikinä suuttunut vaikka oonki aika mautonta läppää heittäny meikäläisen tissimaidosta :D
joo, on se meilläkin usein vitsin aiheena kun maitoa suihkuaa ympäri kämppää. jollakin ollut taas hiukan herkkä päivä..... mies pojalle aina juttelee et tuolla sun eväät taas menee, ja kyselee josko hänkin sais osan..
 
"heh"
Minä olen leiponut tissimaidosta pullia ja tarjosin niitä kahvipöydässä vieraillekin. En mainostanut tietenkään asiaa ja olivat kuulemma tosi hyviä pullia =) Ei kai se sen ihmeempää ole kuin lehmänmaitokaan?
 
---
Jotkut miehet ovat tuollaisia. Heillä on vähän epärealistinen kuva naisista ja he myös haluavat säilyttää sellaisen, joten tästä syystä eivät halua miettiä mitään eritteitä, mitä naisesta irtoaa. Yleensä tuollaisille miehille esim. siteiden tai tamppoonien ostaminen on kauhistus.
 
pieruliisa
Jotkut miehet ovat tuollaisia. Heillä on vähän epärealistinen kuva naisista ja he myös haluavat säilyttää sellaisen, joten tästä syystä eivät halua miettiä mitään eritteitä, mitä naisesta irtoaa. Yleensä tuollaisille miehille esim. siteiden tai tamppoonien ostaminen on kauhistus.
noinhan se menee. onneksi niitä on ehkä vähemmän nykyisin. vai onkohan?
 
hiivatieteilijä
Tulee varmaan hyvää pullaa vieraan hiivalla. Alapään hiiva on Candida albicans ja leivinhiiva Sacharomyces cerevisiae. Ja vauvallehan se lehmänmaitokin on - lehmän vauvalle.
 

Yhteistyössä