Mies suuttui kun puhuin tissimaidosta

  • Viestiketjun aloittaja boobsy
  • Ensimmäinen viesti
boobsy
Olen hiukan ihmeissäni nyt, en ihan tiedä miten pitäisi tämä ottaa..? Minulla tulee maitoa TODELLA runsaasi. Vauva ei jaksa syödä puoltakaan ja joudun välillä itse tyhjentämään rinnat kun ovat kivikovat ja tuntuu kuin poksahtaisivat. Nauroin miehelle, että mitäs sanot jos en heitäkään hyvää tavaraa hukkaan vaan leipaisen meille tissimaidosta pullaa! Mies suuttui. Ensin ajattelin että leikillään ja jatkoin että teenpäi jätskikoneella vaikka jälkkärit meille tissimaidosta johon sain tosi kiukkuisen katseen ja mies lähti suuttuneena huoneesta.

Kertokaa nyt mulle MIKÄ tässä oli niin kiusaannuttavaa tai vihastuttavaa?? Musta se oli hauskaa... PITI olla ainakin.. :(
 
Huom harmaana
Noh, mitä hauskaa on siinä että puhut tissimaidosta? Minusta ei mitään. Ymmärrän miestäsi tosi hyvin.

Itseäni ällöttäisi ajatuskin siitä että äidinmaidosta/rintamaidosta leipoisi jotain. Sorry mutta ei todellakaan.
 
"joops"
Miehistä toi tissimaito taitaa vaan olla maailman ällöttävin juttu. Miehestä tuntui varmaan samalta kuin jos olisit sanonut että leivot pullat omasta oksennuksestasi. En minäkään ymmärrä miesten käytöstä tässä asiassa...
 
boobsy
[QUOTE="joo";23297453]Ajatus oli sen mielestä inhottava, kenties kuvitteli jo syöneensä jotain kotimeijerin antimia. Juttele sille, sano että se oli vitsi, etkä tarkoittanut loukata.[/QUOTE]

Ihana; kotimeijeri :) Nauran täällä :) :)

Pitääkin käyttää tota ilmaisua kotona. Tähän saakka on puhunut vaan tissibaarista ;)
 
Eritettähän se tissimaitokin on. Ei sitä välttämättä kaikki halua pullan seassa syödä. Mutta kun nyt oli kyseessä vitsi, niin tarviiko siitä loukkaantua. Vaikea sanoa, yleensä äänensävy ja tapa ilmaista asioita saavat enemmän riitaa aikaan, kuin varsinaiset sanat, niin että tussahtiko hän siitä tissimaidosta vai oliko muuten huono päivä.
 
"mie"
No kyllä nyt ihan oikeesti pitäs miehellä olla pikkasen huumorintajua!!!! Mikäs siinä sen kummempaa on ku lehmänmaidossa? Onko mies tietoinen mistä se valion maitopurkin sisältö tulee...

Pyydä kauniisti anteeks ja sano ettet ymmärtäny että se noin paljo ällöttää....
 
Eritettähän se tissimaitokin on. Ei sitä välttämättä kaikki halua pullan seassa syödä. Mutta kun nyt oli kyseessä vitsi, niin tarviiko siitä loukkaantua. Vaikea sanoa, yleensä äänensävy ja tapa ilmaista asioita saavat enemmän riitaa aikaan, kuin varsinaiset sanat, niin että tussahtiko hän siitä tissimaidosta vai oliko muuten huono päivä.
Lehmän erite kyllä kelpaa. :)

No joo, en mä nyt ihan suuttumista ymmärrä, jos huumorilla heittää.
 
Jebs
Buahahahahaa ala puhumaan arkisesti lehmien tissimaidosta :D mites ihmisen tissimaito on yhtäkkiä pahempi juttu? ja edes mitenkään ällöttävää? En tajuu... Kuttujen tissimaitooki saa juuva mut ei ihmisen tissimaitoo voi jessus
 
040608
No meillä on tehty aikoinaan mun tissimaidosta pannukakkua ja ihan syötävää on ollut. Ja mieskin söi, tietäen mitä syö. Ihan samanlaista oli kun lehmänmaidosta. Ja on kyllä vitsailtu että laitetaanko tissimaitoa kahvimaidoksi tms.

Tais olla ap:n miehellä huono päivä tai sit ei ymmärrä huumorin päälle. Mut kyllä siitä tissimaidosta ihan oikeesti voi tehdä pullaa tai pannukakkua.
 
"shihtzu"
[QUOTE="joops";23297466]Miehistä toi tissimaito taitaa vaan olla maailman ällöttävin juttu. Miehestä tuntui varmaan samalta kuin jos olisit sanonut että leivot pullat omasta oksennuksestasi. En minäkään ymmärrä miesten käytöstä tässä asiassa...[/QUOTE]

Minulla on taas sellainen miespuoleinen kaveri, joka himoitsee tissimaitoa.
 
äiti 44 v
En ymmärrä mikä miestäsi risoo. Joku sillä mielessä kaihertaa, ei kukaan noin oudosti muuten reagoi. Kukaan muutoin normaali ihminen.

Onko ukko saanut riittävästi seksiä? Seksin puuteko sitä pattiin ottaa? Mustasukkainen vauvalle joka makoilee päivät tissi suussa ja hän ei saa mitään?
 
jjojjjj
Miksi et myy sitä ylimääräistä maitoa sairaalaan? Siellä kun on tarvetta varmasti! Tai pakasta se ja mies voi sitä sit antaa lapselle pullosta kun itse olet jossain käymässä.

En itsekään tajua miksi siitä pitäisi alkaa leipomaan tai jätskiä tekemään. Se on vauvojen ravintoa, ei aikuisen. (vaikka ei siis aikuiselle mitenkään vaarallista ole, mutta moni ei halua edes maistaa sitä)
 
49rofl
Sun mieheltäsi ja usealta palstalaiselta puuttuu huumorintaju täysin. :) Jos sun miehesi on noin tosikko, niin saa kyllä hävetä. Minäkin suosittelen sitä mitä joku tuossa ehdottikin, että kun käytätte tästä edespäin lehmän maitoa, niin puhut aina lehmän tissimaidosta. :D
 
Huom harmaana
Sun mieheltäsi ja usealta palstalaiselta puuttuu huumorintaju täysin. :) Jos sun miehesi on noin tosikko, niin saa kyllä hävetä. Minäkin suosittelen sitä mitä joku tuossa ehdottikin, että kun käytätte tästä edespäin lehmän maitoa, niin puhut aina lehmän tissimaidosta. :D
Eli tykkää joko teinihuumorista tisseistä tai sitten on täysin huumorintajuton. OK.
Aika rajoittunut elämänkatsomus teillä.
Suurin osa tuntemistani ihmisistä sitten todellakin on huumorintajuttomia, kun nuo tissijutut eivät ole jaksaneet naurattaa sitten yläasteen. Huumorissa kyllä löytyy ja ei meillä tylsää ole. Mutta itsepä olen tuttavani valinnut. Onneksi kaikkien ei tarvitse nauraa samoille vitseille.
 
Aika ahdasmielistä reagoida noin vakavasti tuollaiseen höpötykseen. Tosikkomaista, kun kuitenkin kyseessä on tuollainen pikkujuttu.. Mikäköhän olisi reaktio jossain isommassa ja merkittävämmässä erimielisyydessä?
 
"vieras"
Itse olen vitsaillut, että nyt ei maidon loppuminen enää haittaa kun aina voi lypsää omista tisseistä maidon kahviin:) Ja mieskin vaan illalla iltamaidolle tissille:) Ymmärtää kyllä minun huumorin kun viljelen sitä huumoria muutenkin. Entäs tällainen suihkutissihuumori miehelle; mun ei tarttekaan käyttää vesipyssyä kun on nämä maitopyssyt ja niitä ei tarvitse edes ladata ja senkus vaan juoksen perässä ja ammun maitosuihkua. Olen uhannut leipoa ties mitä näistä maidoista, mutta kyllä se meillä tajuaa etten tee niin.
Teepäs ap näin kun miehes juo seuraavan kerran maitoa niin sano sen jälkeen sille, että oliko hyvää. Se oli nyt sitä tissimaitoa;) Ei vaiskaan, miehesi ei jostain syystä ymmärrä tuota äidinmaitoa ja se on sille tabu. Vauvan ruoka joka on mutta sillä ei pelleillä tms.
 
vieras äiti
Ei nyt ihan aiheeseen, mutta et kai oikeasti heitä maitoa hukkaan? :S Pakastaisit vaikka vauvallenne myöhemmälle tai myisit sairaalalle! :)
Vastasin tuossa 24-viestillä(en ole ap) muuten ja itse en voi luovuttaa maitoa, koska lääkitykseni estää sen. Mulla maitoa tulee tosi paljon ja olisin halunnut luovuttaa ja selvittelin asioita liittyen luovutukseen kunnes kävi ilmi, että kilpirauhasenvajaatoiminnan lääkitykseni rajoittaa maidon luovutusta. Monella voi olla näin ja kai se asuinpaikkakin määrää miten luovutus onnistuu.
 

Yhteistyössä