Mies suuttui kun en lainannut autoa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiukkis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiukkis"

Vieras
Meillä molemmilla on kyllä autot, muta mies haluaisi ajaa tuolla mun autolla kun se on ns. parempi. Tällä kertaa tilanne se, että mun täytyy olla lähtövalmiina koska tahansa ja siinä tilanteessa haluan, että allani on auto, jota olen tottunut ajamaan. Miehen autossa on omat jujunsa enkä ole niihin perehtynyt kun en ole autolla ajanut kuin kerran. Selitin asian miehelle, tuskin tajusi.

Menis lähti ovet paukkuen töihin... Että ne on joskus lapsellisia :D

[QUOTE="vieras";27150610]Tästä syystä miehellä pitää aina olla parempi auto.[/QUOTE]

Hän on ollut kertomansa mukaan NIIN tyytyväinen omaan peltilehmäänsä, mutta ilmeisesti ei sitten olekaan ;)

Just :D Meillä on 2 autoa, molemmilla "omansa"... Mutta osaan kyllä ajaa miehenkin autolla. Ja millä tahansa muullakin autolla. No joo, jos kuorma-autoa isompi kalusto odottais joku kerta mua pihassa niin sillä en enää lähtis töihin, mutta muuten.
Olet ääliö.

Entäs jos mulle tulee se äkkilähtö ja sit pitäis hypätä autoon jonka kaikkia vipstaakkeleita ja kommervenkkejä tiedä? Kai mulla nyt on oikeus haluta ajaa omalla autollani. Jos tilanne olisi toinen (ettei mulla autolle tarvetta just nyt) niin senkus olis lainannut.

En mäkään olisi ilman mitään hyvää syytä kyllä vaihtanut omaa autoani miehen autoon. Miehellä isompi ja hankalampi auto ajaa. Ihan syystä meillä molemmilla on omat automme. Ja jos ei maistu omalla ajaa, niin voi ostaa itselle ihan uuden millä sitten maistuu taas ajella.

Mies ajakoon omallaan ja jos ei kelpaa, niin vaihtaa sen toiseen. Ihan älytöntä, että ap:n pitäis lainata omaa autoaan, jota kohta saattaa tarvita ja sit joutua ajamaan miehen vaikealla autolla.

No ei tossa oo mitään tolloa.. Ajatellaan tilanne niinpäin että miehellä ois parempi auto ja ap ois halunnu ottaa ukon auton, koska se on parempi, niin jos ukko ei sitä lainais niin ei sitään kukaan taivastelis.. Plus että se dille äijä ei myöskään tajuis jos ap sen takia kukuttelis..
Ja hyvä ap, pidä vaan puoles, sun auto ja varmaan sitä varten sulle hommattu että sä ajat sillä ja mies omallaan eikä toisinpäin..

Ei ole mitään ämmämäisempää kuin toi "mä en osaa ajaa tota autoo kun mä en oo tottunu". Jumalauta, jos on ajokortti niin osaa ajaa mitä tahansa normaalia henkilöautoa mutta nämä tosikanat kuvittelee että se ajaminen on jotenkin täysin erilaista jos auto on isompi/pienempi/automaatti/manuaali/punainen/sininen/uusi/vanha/erimerkkinen kuin oma/vieraan omistama.

• Tykkää
Reactions: S. Donald
[QUOTE="HUOH";27151047]Ei ole mitään ämmämäisempää kuin toi "mä en osaa ajaa tota autoo kun mä en oo tottunu". Jumalauta, jos on ajokortti niin osaa ajaa mitä tahansa normaalia henkilöautoa mutta nämä tosikanat kuvittelee että se ajaminen on jotenkin täysin erilaista jos auto on isompi/pienempi/automaatti/manuaali/punainen/sininen/uusi/vanha/erimerkkinen kuin oma/vieraan omistama.[/QUOTE]

No on niissä autoissa vaan kuitenkin eroja. Mä en ylety miehen isossa autossa kunnolla polkimille ja siinä on niin raskas kytkin että mun jalat väsyy kun en oo tottunut sillä ajamaan. Oma on pieni ja kevyt ajettava. Olen omani syystä ostanut. Osaan ajaa muitakin autoja, mutta en halua. Mun auto on mun auto. Ja mä haluan ajaa vaan omallani. Ei kyse ole siitä ettenkö osaisi. En vaan halua kun omaa on tottunut ajamaa.

[QUOTE="HUOH";27151047]Ei ole mitään ämmämäisempää kuin toi "mä en osaa ajaa tota autoo kun mä en oo tottunu". Jumalauta, jos on ajokortti niin osaa ajaa mitä tahansa normaalia henkilöautoa mutta nämä tosikanat kuvittelee että se ajaminen on jotenkin täysin erilaista jos auto on isompi/pienempi/automaatti/manuaali/punainen/sininen/uusi/vanha/erimerkkinen kuin oma/vieraan omistama.[/QUOTE]

Näihin ajovuosiin on kyllä mahtunut jos minkälaista kaaraa. Mä vaan en halua ajaa miehen autolla, piste.

• Tykkää
Reactions: Bubble Bob
Ihan ymmärrän sua ap. Meillä aiemmin oli miehellä auto, jota en tykännyt ajaa, osasin kyllä mutta mies sitten aina pidemmälle lähtiessään halusi mun auton koska se oma oli epäluotettava, kylmä ymsyms mutta kuitenkin niin rakas ettei siitä halunnut luopua. No nyt onneksi siitä päästy eroon ja miehellä oma järkevämpi kottero alla.

No kyllä mä ymmärrän, että mieluummin sitä ajaa omallaan. Eiks sitä joudu penkistä alken säätämään itselleen kaikki sopivaksi toisen jäljiltä. Saatikka miten erilaisia ne autot on ajaa.

Sanoo tämä ajokortiton...

Miksi ihmeessä ap:n olisi pitänyt miehelleen antaa oma autonsa, kun kerran miehellä omakin on? Ihan vaan siksi, että mies ennemmin ajaisi ap:n paremmalla autolla? Että ajakoon ap miehen autolla jos mies kerran niin haluaa.. Ihmeellisiä kommentteja.

En ymmärrä miksi mies suuttui.

Olen ollut samassa tilanteessa, paitsi mun mies ei ole ikinä suuttunut. Itsellä luotettava pieni kaupunkikäyttöön sopiva henkilöauto, siisti ja sievä. Mies halusi pitää sellaista iankaikkisen vanhaa dieselmersua, joka oli jotenkin makee hänen mielestä, mutta, vanha kosla kun oli, toiminnaltaan jokseenkin epävarma. En ikinä suostunut autonvaihtoon; jos haluaa omistaa tuollaisen auton niin ihan saa itse ihmetellä jos se jättää tien päälle...

No viimeisen kerran kun se jätti tien päälle niin mies vaihtoi auton.

Meillä kyllä kukin päättää autostaan. Joskus on syytä sumplia autoja ristiin, esimerkiksi toisessa autossa vetokoukku ja enemmän tavaratilaa, toiseen taas mahtuu pitkä ihminen vähän mukavammin pelkääjänpaikalle, toiseen on mukavampi kiinnittää lasten turvaistuimet jos niitä tarvitaan, jne jne. Voidaan vaihtaa autoja ristiin. Mutta ikinä ei ole mikään pakko. Ja jo olis yks h-tti jos mieheni tuommoisesta asiasta suuttuisi. Sillon olis tipalla olisko jo entinen mies...

Miehelläni on vanhempi auto ja osaan kyllä sillä ajaa, mutta en voi ajaa. Tulen erittäin herkästi merisairaaksi ja siinä autossa jos missä on niin pirun pehmeä jousitus, et se keinuu joka pienenkin montun ja nypylän jälkee. En vain yksinkertaisesti pysty ajamaan sillä autolla vaikka kuinka haluaisin. Sen takia mä ajan mun autolla ja mies omallaan riippuu aina siit kumpi on parkkiksel siin vaihees.
Ja tää jako on mun mielestäni toiminut erinomaisesti. Toki mies siitä välillä narisee, mut kyl se ymmärtää kun sanon miksen hänen autoaan aja, enkä edes mielelläni kyydissäkään istu pitkiä matkoja.

Yhteistyössä