mies suuttui kun en lähde anoppilaan "lastenvahdiksi"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

1

Vieras
Mies on välillä viikot rakennustöissä toisessa kaupungissa vanhempiensa luona. nyt suuttui kun sanoin etten tällä kertaa halua lähteä mukaan, koska tylsää istua pojan kanssa "vieraassa paikassa" yksin ja mies koko päivän (klo 6-21) töissä. Kun työt lopettaa niin ei edes huomaa olemassaoloani.painuu suihkuun ja nukkumaan mitään sanomatta. Ja tästä sain äkäisykseksi vain että eipä sit isovanhemmat nää poikaa kun jos et tuu niin ei ole lapsenvahtia. Äää että ärsyttää. Anoppivanhemmat on ihan mukavia, mutta itse olen luonteeltani niin kovin arka etten viihdy olla toisten luona yötä

Ymmärrän mainiosti. Olen piiloarka ja stressaannun siitä, että joudun käymään miehen mökillä jossa on samaan aikaan hänen ylisosiaalisia sukulaisiaan. Siellä ei saa olla yhtään rauhassa (no ehkä yöllä). Pakoilen sitä paikkaa ja tästä tulee paljon riitoja. Mutta minkä asialle voi. Minusta voit olla menemättä ihan rauhassa. Raskastahan se sulle siellä on koko päivän olla.

En mäkään menis. Lapsen kanssa on helpointa olla kotona kun on omat lelut ja tavarat eikä tarvii varoa koko ajan. Jääkaapille saa mennä ku on nälkä jne. Mä en ikinä menis anoppilaan viikoksi (eikä menis kyllä mieskään :D).
Meillä ei ainakaan isovanhemmat lapsia hoida, ruokakin pitää aika usein tehdä itse kun on niin erilaiset ruoka-ajat tai viedä omia eväitä. Kotona on niin paljon helpompaa kun voi olla vapaammin. Ja isovanhemmat sinänsä on ihan ok, ei vaan isoina annoksia vierailut toimi.

Yhteistyössä