Mies suihkuun ENNEN sählypeliä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyselijä

Vieras
Onko teidän mielestä normaalia? Miehellä oli tänään sählypeli ja kävi suihkussa ENNEN peliä? Ei kyllä ollut eilen käynyt ja se oli sit syynä, mutta mun mielestä oli tosi outoa, kun ennen hikoilua miesten keskellä täytyy oikeen suihkussa käydä...

Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:
Onko teidän mielestä normaalia? Miehellä oli tänään sählypeli ja kävi suihkussa ENNEN peliä? Ei kyllä ollut eilen käynyt ja se oli sit syynä, mutta mun mielestä oli tosi outoa, kun ennen hikoilua miesten keskellä täytyy oikeen suihkussa käydä...

vieraisiin se lähti

Mee kannustamaan seuraavaa matsia :)

...mun mies voisi hyvinkin käydä...tai varmaan käviskin. Menee siis aina suihkun kautta ennenkun ulko-ovesta lähtee...urheilemaan tahi muualle. Ei nyt ehkä ennen yksinäistä lenkkiä mutta muuten. voihan se olla että miehelläs oli vain tympeä olo kun ei ollut käynyt, piristää se suihku meinaan.

voi olla että mäkin oisin käynyt jos viimeks oisin käynyt toissapäivänä. olen tottunut käymään joka ilta suihkussa ja on tosi likainen olo jos jää päivä väliin.... mut mä oonki nainen.

No tosiasia on, että mies ei takuuvarmana ole pettämässä ollut. Ja tämän näen vaikka netistä pelitilastoista. Meille vaan tuli aiheesta mega"riita" aamulla, kun en todellakaan tajunnut, että suihkussa pitää käydä miesten takia :) Ja sit mä vielä kerroin kysyväni asiaa täällä, koska jos esim mun kaverin mies tekis tolleen niin mä olisin VARMA, että se käy vieraissa :D Ja näköjään moni täälläkin uskoi, että ukko käy vieraissa.

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
tjaah. meillä ois kyllä päinvastoin. että jos töistä tullessa miehellä ois "pakko" mennä suihkuun, niin se "pidättäytyy" kunnes on käyny sen sählyppelinsä, niin menee molemmat hiet samalla...

Näin minäkin ajattelisin! Tosi järkevää käydä parin tunnin sisällä kahdesti sit suihkussa. Kuivattaa ihoakin. Mut ilmeisesti toi mun mies ei oikeen järjellä ajattele.

Yhteistyössä