Mies soitti 16.30 jäävänsä pariksi tunniksi ylitöihin...

mie tiiän tuon, kun tulee kaks tuntia täyteen niin tuota ja tuota pitää tehdä vielä eikä pääsekkään kotiin, miulla on monesti käyny noin.. mitä työtä miehes tekee, jos vaikka työpaikalle soittaisit
 
PPPPPPPPPPPP
Enpä usko että töissä on, ei missään rengashommia tehdä enää tähän aikaan, älä ole liian sinisilmäinen, että uskot kaiken mitä sulle syötetään. Minä ainakin soittaisin jollekin työkavereista ja varmistaisin asian.

 
Alkuperäinen kirjoittaja PPPPPPPPPPPP:
Enpä usko että töissä on, ei missään rengashommia tehdä enää tähän aikaan, älä ole liian sinisilmäinen, että uskot kaiken mitä sulle syötetään. Minä ainakin soittaisin jollekin työkavereista ja varmistaisin asian.
No just joo... Ihanan positiivista kommenttia taas...
 
Alkuperäinen kirjoittaja PPPPPPPPPPPP:
Enpä usko että töissä on, ei missään rengashommia tehdä enää tähän aikaan, älä ole liian sinisilmäinen, että uskot kaiken mitä sulle syötetään. Minä ainakin soittaisin jollekin työkavereista ja varmistaisin asian.
Kyllä niitä rengashommia tehdään tähänkin aikaan vuodesta vaikka kuin myöhään jos on tarvis. Joskus esim. asiakkaana joku kuljetusliike ja niitä autoja ei päivisin saa kasaan renkaiden laittoon!!
 
minä vain mietin:
Miten rengasasentaja voi olla tähän aikaan töissä?
Mitä renkaita asennetaan vielä puolikmeneltä illalla?
Eihän edes rengasliikkeet ole auki tähän aikaan.
Minua ainkin epäilyttäisi kovasti.
 
joskus on kuitenkin ihan hyvä soittaa ja varmistaa kuin sitten katua ja kitua kauna petettynä...hmm..edellinen kommentti myös ihan hyvä pointti mut kuitenkin...kännykkä kotiin,ylihuolehtivuus,ei saa puhelimella kiinni,lupasi tulla parin tuunnin päästä ja on mennyt siitäkin parista tunnista jo monta tuntia yli...kaikki pointit huomioiden...toivottavasti miehensä on töissä ihan oikeasti . :|
 
miksi kaikki on heti epäilemässä??!! |O vaikka teidän mies pettäiskin niin ei kaikkien miehet todellakaan!

ja hernetäti: ei niitä renkaita pihalla pimeässä tartte laittaa, onhan noita auton korjaus halleja yms.. :headwall:
 
kaulin
Kaulimella päähän vaan, heti kun kotia tulee. No, ei nyt sentään. Ei tarvitse aina heti sitä pahinta vaihtoehtoa ajatella. Pienyrityksissä tehdään hommia vaikka yöllä, jos urakka on saatava valmiiksi tiettyyn deadlineen mennessä. Kokemusta on! Tosin nyt ei ole mikään renkaiden vaihtosesonki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:
miksi kaikki on heti epäilemässä??!! |O vaikka teidän mies pettäiskin niin ei kaikkien miehet todellakaan!

ja hernetäti: ei niitä renkaita pihalla pimeässä tartte laittaa, onhan noita auton korjaus halleja yms.. :headwall:
minä tiedän missä NalleKarhuäidin mies on töissä ja voin vaikka ajaa katsomaan, että onko se sillä vai ei.
minun mieheni ei ole pettänyt, ja jos sen tekee niin ei ainkaan noin jeppoisella verukkeella siä tee,koska tietää ettei se me läpi.
minä ainkin soittaisin töihin jos hän sanoisi siellä olevansa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:
miksi kaikki on heti epäilemässä??!! |O vaikka teidän mies pettäiskin niin ei kaikkien miehet todellakaan!

ja hernetäti: ei niitä renkaita pihalla pimeässä tartte laittaa, onhan noita auton korjaus halleja yms.. :headwall:
minä tiedän missä NalleKarhuäidin mies on töissä ja voin vaikka ajaa katsomaan, että onko se sillä vai ei.
minun mieheni ei ole pettänyt, ja jos sen tekee niin ei ainkaan noin jeppoisella verukkeella siä tee,koska tietää ettei se me läpi.
minä ainkin soittaisin töihin jos hän sanoisi siellä olevansa.
Kyllä sä osaat välillä olla NIIIIIIN ärsyttävä.... piilovittuilija... mut sä osaat hommas, monella nimittäin keittää nyt
 
oikeesti mun mielestä elämä missä sais pelätä aina ku mies on ylitöissä että nyt se on pettämässä, olis tosi surkeeta! Kuka sellasta haluu!? kyllä sen verran mun mielestä suhteessa pitäs olla luottamusta että ei ihan joka tapauksessa heti mietitä kenen kans se pettää tällä kertaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:
miksi kaikki on heti epäilemässä??!! |O vaikka teidän mies pettäiskin niin ei kaikkien miehet todellakaan!

ja hernetäti: ei niitä renkaita pihalla pimeässä tartte laittaa, onhan noita auton korjaus halleja yms.. :headwall:
minä tiedän missä NalleKarhuäidin mies on töissä ja voin vaikka ajaa katsomaan, että onko se sillä vai ei.
minun mieheni ei ole pettänyt, ja jos sen tekee niin ei ainkaan noin jeppoisella verukkeella siä tee,koska tietää ettei se me läpi.
minä ainkin soittaisin töihin jos hän sanoisi siellä olevansa.
hyvillä kantamilla teillä, jos mies soittaa jäävänsä ylitöihin sä heti tarkistat
 
vieras
mäkin vien erälle huoltamolle auton aika myöhään kun mun pitää olla aamulla 4 töissä ja kun niillä on jo puukattu täys päivä muutenkin!Ne joustaa kun on kriittinen juttu!Kuulkaas noi rekat ei jouda seisoo kun tulisen hetken firmoilla joten ne korjuutetaan hinnalla millä hyvänsä, myöskin!Ja jotkin liikkeet saa sakkoja jos on tietty sopimus ja ajat ei täyty ja korjaus ajoissakin on ehtoja!Monimutkaista nykyisin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:
miksi kaikki on heti epäilemässä??!! |O vaikka teidän mies pettäiskin niin ei kaikkien miehet todellakaan!

ja hernetäti: ei niitä renkaita pihalla pimeässä tartte laittaa, onhan noita auton korjaus halleja yms.. :headwall:
minä tiedän missä NalleKarhuäidin mies on töissä ja voin vaikka ajaa katsomaan, että onko se sillä vai ei.
minun mieheni ei ole pettänyt, ja jos sen tekee niin ei ainkaan noin jeppoisella verukkeella siä tee,koska tietää ettei se me läpi.
minä ainkin soittaisin töihin jos hän sanoisi siellä olevansa.
Kyllä sä osaat välillä olla NIIIIIIN ärsyttävä.... piilovittuilija... mut sä osaat hommas, monella nimittäin keittää nyt
Mulla ei keitä :D Ei kai Hernetädin viest nyt mitenkään niin jyrkkä ollut, että heti pitäisi kiehua kaikilla?


Ja vastaukseni itse aiheeseen:
Faktaa tässä on se, että kunnes toisin todistetaan on Nallekarhuäidin mies syytön = rehellisesti töissä.
Turha tässä maalata piruja seinille, kaikki miehet ei tod automaattisesti ole pettämässä heti kun vaimon silmä välttää |O

 

Yhteistyössä