Mies sitten lähti

• Viestiketjun aloittaja "Joopajoo"
  • Ensimmäinen viesti
"Joopajoo"
Tässä päivällä avasin uuden keskustelun, mies on siis ollut paljon poissa kotoa, lähtee ja tulee miten haluaa. Nyt kysyin mieheltä, missä on aikaansa viettänyt, sanoi ettei kerro, selviää sitten kuulemma aikanaan... mies sanoi, etten luota häneen, No en, kun ei voi kertoa missä on ja on ja on tosiaan paljon pois. Lähtee kun olen lapsen kanssa esim. kaupassa, ja tulee vasta parin päivän päästä. Nyt sitten lähti... Vituttaa suorastaan ihan sairaasti. Jossainhan se aikaansa viettää, ja kaverinsa on etelässä tällä hetkellä, sinne se ei ainakaan voinut lähteä. Perkele!!!

"vieras"
Mieskö ei kertonut mitään siitä miksi ja minne lähti ja milloin tulee?
Ala sä tehdä samaa. Katoat miehen työpäivän aikana lapsen kanssa vaikka risteilylle tai sukuloimaan tms etkä kerro miehelle mitään etkä vastaa jos soittaa. Jospa sitten mies ymmärtäisi miltä susta tuntuu.

Onko mies joka viikonloppu aina öitä pois kotoa? Minkälaista työtä hän tekee? (Siis voisko olla töissä vai onko esim. toimistoaikaan työt?)

"nääs"
[QUOTE="Joopajoo";29010392]Jossainhan se aikaansa viettää, ja kaverinsa on etelässä tällä hetkellä, sinne se ei ainakaan voinut lähteä. Perkele!!![/QUOTE]

No voi ihan hyvin punkata kaverinsa luona, vaikka tämä onkin poissa. Voi olla että järjestelee omaa asuntoa itselleen samaan aikaan tai muuttoa uuden tyttiksensä luokse, mistä sen tietää. Kannattaa näyttää lopullisesti ovea, jos toinen ei kerro missä on. Semmoinen ei kuulu hyvään parisuhteeseen.

"Joopajoo"
[QUOTE="vieras";29010458]Voimia ap:lle ja lapselle.

Tässä kuitenkin esimerkki siitä, miksi lasten ei kannata ryhtyä kotileikkiin.[/QUOTE]

Niinpä. Mä en ole se lapsi, vaan mies. Mä kannan vastuuni, mies ei. Sillä on näköjään oikeus mennä ja tulla ihan miten tahtoo... ehtihän se nyttenkin olla peräti tunnin kotona. Mun mielestä, jos toinen vaan häipyy usein, sanomatta kenellekkään mitään, niin kyllä vaimolla on jumankauta oikeus tietää missä mies on.

ja jos ei kerro, on kyse luottamuspulasta. Nytkin mies sanoi, etten mä luota siihen. Miten voisin luottaa, kun ei voi kertoa, Missä on ollut. Ja siis tosiaan, viikosta saatta olla nykyään kaksi yötä kotona.. Ja mä olen se sika, joka ei luota... mulla vaan vastataan, että kuulet sitten aikanaan..

"vieras"
En kattelis tommosta. Jos miehellä ei ole mitään peiteltävää sinulta, miksi hän ei kertoisi missä aikaansa viettää?
Ja jos ei halua teidän (sun ja lapsen) kanssa olla, miksi ei sitten vaan sano että haluaa erota? Eihän tossa oo mitään järkeä.

Kyllä mä kerroin miehelle jo ennen lapsia jos suunniteltiin kavereiden kanssa esim. risteilyä tai muita menoja ja hän kertoi omistaan jos jotain oli, tietenkin. Lupaa ei tarvitse kysyä mutta nyt kun on lapsia, menoista keskustellaan eri tavalla koska jos toinen on pois, on toinen lasten kanssa. Harvoin me kyllä missään yön yli ollaan, ehkä kerran vuodessa molemmat.

Kertoiko mies milloin palaa?

"Joopajoo"
[QUOTE="vieras";29010522]En kattelis tommosta. Jos miehellä ei ole mitään peiteltävää sinulta, miksi hän ei kertoisi missä aikaansa viettää?
Ja jos ei halua teidän (sun ja lapsen) kanssa olla, miksi ei sitten vaan sano että haluaa erota? Eihän tossa oo mitään järkeä.

Kyllä mä kerroin miehelle jo ennen lapsia jos suunniteltiin kavereiden kanssa esim. risteilyä tai muita menoja ja hän kertoi omistaan jos jotain oli, tietenkin. Lupaa ei tarvitse kysyä mutta nyt kun on lapsia, menoista keskustellaan eri tavalla koska jos toinen on pois, on toinen lasten kanssa. Harvoin me kyllä missään yön yli ollaan, ehkä kerran vuodessa molemmat.

Kertoiko mies milloin palaa?[/QUOTE]

Mies vaan lähti autolla, en tieda minne meni, eikä sanonut sanaakaan. Ennen lähtöä sanoi, että mä en luota siihen! kun ei voi kertoa missä on ollut. Kaverillansa ei ainakaan ollut viime viikonloppuna, kun sinne sanoi menevänsä ( soitin tälle kaverille viime viikomloppuna, kun mies taas häippäsi, eikä ollut siellä ) Ja nyt MIES suuttui mulle, kun en luota häneen. Että ottaa päähän!!

Hiippari
Noh noh.. eräs ystäväni kerran oli samanlaisessa tilanteessa ja raivosi hulluna.. oli vähän noloa kun tälle mieheltä oli yllätys kesämökin muodossa. Sitä oli remppaillut pari kuukautta.. ;)

Ei aina tarttis vetää kilareita, mikäli suhde muuten ok ja mies huomioiva tyyppi muutenkin. Josko jotain yllätystä hommailis? :) (ok, voi se olla muutto toisen naisen luoksekin.. on niitäkin nähty mutta aika härskii olis ja yleensä sen vaimo alitajuisesti tietää omien jalkojen ristimisen seurauksena)

"Vieras"
Sori jos olen tyly, mutta en itse ymmärrä miksi suostut moiseen? Sinähän sallit tuon. Lähde pois, eroa. Mies ei kunnioita, eikä arvosta, eikä ehkä rakastakkaan sinua. Mutta joo... Jos itse haluat olla kynnysmattona niin sitten olet. Sinun elämä, ainoa ja ihana.

"Joopajoo"
Noh noh.. eräs ystäväni kerran oli samanlaisessa tilanteessa ja raivosi hulluna.. oli vähän noloa kun tälle mieheltä oli yllätys kesämökin muodossa. Sitä oli remppaillut pari kuukautta.. ;)

Ei aina tarttis vetää kilareita, mikäli suhde muuten ok ja mies huomioiva tyyppi muutenkin. Josko jotain yllätystä hommailis? :) (ok, voi se olla muutto toisen naisen luoksekin.. on niitäkin nähty mutta aika härskii olis ja yleensä sen vaimo alitajuisesti tietää omien jalkojen ristimisen seurauksena)
Noh, tuskinpa mistään yllätyksestä on kyse, ellei sitten yllätä jollain mukavalla naisystävällä. Seksielämää ei meillä ole sitten ollut ainakaan pariin kuukauteen, ja kaikki läheisyys multa miestä kohtaan on miehestä vastenmielistä. Kesän aikana homma on mennyt niin, että mies saattaaesim. lähteä lauantaina aamulla, ja tulee tiistaina kotiin. Sama työpäivän jälkeen iltaisin ei tiedä, tuleeko kotiin, vai vasta päivän kahden päästä...

Enkä vetänyt edes kilareita, vaan ihan rauhassa kysyin mieheltä, missä on ollut, kun ei kaverillaan ollut, vaikka sinne sanoi menevänsä. Sanoi, ettei kerro, ja mun pitäisi luottaa häneen. Mutta millä hitolla voi luottaa ihmiseen, joka vaan menee ja tulee miten sattuu, ja jos soittaa/laittaa viestiä, ei vastaa. Lapsikin kyselee ( nykyään vaan vähemmän ja vähemmän ) että missä isi on, tuleeko yöksi kotiin.

"hmmm"
Onpa outoa. Jos meillä olisi noin, niin meillä olisi TOOOOSI paljon pielessä. Tosin mulla ei olisi vastaavaa pinnaa kuin sulla eikä tollanen vois jatkua3 kertaa enempää.

"femin"
[QUOTE="Joopajoo";29010622]Noh, tuskinpa mistään yllätyksestä on kyse, ellei sitten yllätä jollain mukavalla naisystävällä. Seksielämää ei meillä ole sitten ollut ainakaan pariin kuukauteen, ja kaikki läheisyys multa miestä kohtaan on miehestä vastenmielistä. Kesän aikana homma on mennyt niin, että mies saattaaesim. lähteä lauantaina aamulla, ja tulee tiistaina kotiin. Sama työpäivän jälkeen iltaisin ei tiedä, tuleeko kotiin, vai vasta päivän kahden päästä...

Enkä vetänyt edes kilareita, vaan ihan rauhassa kysyin mieheltä, missä on ollut, kun ei kaverillaan ollut, vaikka sinne sanoi menevänsä. Sanoi, ettei kerro, ja mun pitäisi luottaa häneen. Mutta millä hitolla voi luottaa ihmiseen, joka vaan menee ja tulee miten sattuu, ja jos soittaa/laittaa viestiä, ei vastaa. Lapsikin kyselee ( nykyään vaan vähemmän ja vähemmän ) että missä isi on, tuleeko yöksi kotiin.[/QUOTE]

Muuta pois tai jos kämppä on asun nimissä, niin pakkaat miehen kamat ja nostat ne pihalle. Miksi et toimi? Mitä sä oikeen odotat? Tuo on mun mielestä ihan selvä peli ja itse kyllä laittasin lusikat jakoon, jos mies mua noin kohtelis.

"Joopajoo"
Tää on kyllä tosi hermoja raastava kesä ollut kaikin puolin miehen puolelta. Aina vaan menee hullummaksi sen touhut. Ja nytkin kun se lähti, menin autolle kysymään, minne menee, pitääkö sen lähteä, avasi ikkunan ja hymyili paskaista hymyä ja ajoi pois. Että mua riepoo!!!

Luotatteko te mieheen/vaimoon, joka vaan lähtee teidän ollessa esim. lapsen kanssa kauppareissulla, on pari päivää pois, eikä siihen saa yhteyttä mitenkään, Tulee ja menee miten haluaa, koskaan ei tiedä näkyykö sitä työpäivän jälkeen kotona, vai suvaitseeko saapua parin päivän päästä? Ja jos kysyy, missä on ollut, vastaa, ettei puoliso luota häneen.

"vieras"
Ei helvetti... Mä en nyt tajua tätä ollenkaan. Siis on poissa öitä eikä kerro missä on? No sekään ei kyllä ole se mitä en tajua, vaan se että sä olet vielä tuollaisen tyypin kanssa? MIKSI?

"Joopajoo"
[QUOTE="vieras";29010678]Ei helvetti... Mä en nyt tajua tätä ollenkaan. Siis on poissa öitä eikä kerro missä on? No sekään ei kyllä ole se mitä en tajua, vaan se että sä olet vielä tuollaisen tyypin kanssa? MIKSI?[/QUOTE]

siis juuri niin. Mies on poissa öitä, saattaa olla useammankin päivän. siihen ei saa mitään yhteyttä, ei vastaa viesteihin tai soittoihin. Sit kun mies tulee kotiin, on läppärillä/tabletilla, ei puhu kenellekkään mitään ja yleensä menee suikuun ja nukkuun. Ja nyt kun vihdoin kysyin, että mikä sillä on, missä se on, sanoi mies mulle, ettei kerro. Kun kysyin uudestaan, että vaimona mulla on oikeus tietää, missä se yönsä viettää, suuttui, ja sanoi etten luota siihen, ja lähti yön selkään autolla..

no..
Eiko se ala olla ihan sama mika silla miehella on? Eikai kukaan tuollaiseen puolisoon voi luottaa, eika pidakaan. Ala vaan ajatella elamaa ilman sita miesta siina (kuulostaa lahinna silta, etta olis vaan yksi huoli ja murhe vahemman, ei juuri sen suurempaa menetysta).

äippä.
[QUOTE="Joopajoo";29010698]siis juuri niin. Mies on poissa öitä, saattaa olla useammankin päivän. siihen ei saa mitään yhteyttä, ei vastaa viesteihin tai soittoihin. Sit kun mies tulee kotiin, on läppärillä/tabletilla, ei puhu kenellekkään mitään ja yleensä menee suikuun ja nukkuun. Ja nyt kun vihdoin kysyin, että mikä sillä on, missä se on, sanoi mies mulle, ettei kerro. Kun kysyin uudestaan, että vaimona mulla on oikeus tietää, missä se yönsä viettää, suuttui, ja sanoi etten luota siihen, ja lähti yön selkään autolla..[/QUOTE]

Lopeta nyt hyvä ihminen tuo kynnysmattona oleminen! Nakkaa äijän kamat pihalle ja sano, ettei oo enää kotiin asiaa. Kyllähän varmasti jo itsekin tiiät, että miehelläs on joku toinen.

"Joopajoo"
Mun pitää kyllä nyt pohtia vakavissani tätä tilannetta. Onpa kiva taas selitellä lapselle, miksei iskä oo kotona. Kenties ehkä elämä saattaisi olla helpompaa ilman miestä. Muahan se mies tässä nyt kovin syyllistää, kun "kuulustelen" hänen menemisistään, ja sitten suuttuu ja lähtee pois. Nyttenkin olen satavarma, ettei sitä ainakaan ennen tiistaita näy kotosalla.

JOtenkin on syyllinen olo, kun sen menemisiä menin kyselemään, vaikka eihän tää normaalia oo, eihän? Eikä vika mussa, vaikka kysyinkin sen poissaolemisista? Siis ihan asiallisesti kysyin, ilman mitään huutamista.

nainennnn
[QUOTE="Joopajoo";29010718]Mun pitää kyllä nyt pohtia vakavissani tätä tilannetta. Onpa kiva taas selitellä lapselle, miksei iskä oo kotona. Kenties ehkä elämä saattaisi olla helpompaa ilman miestä. Muahan se mies tässä nyt kovin syyllistää, kun "kuulustelen" hänen menemisistään, ja sitten suuttuu ja lähtee pois. Nyttenkin olen satavarma, ettei sitä ainakaan ennen tiistaita näy kotosalla.

JOtenkin on syyllinen olo, kun sen menemisiä menin kyselemään, vaikka eihän tää normaalia oo, eihän? Eikä vika mussa, vaikka kysyinkin sen poissaolemisista? Siis ihan asiallisesti kysyin, ilman mitään huutamista.[/QUOTE]

VIKA EI OLE SUSSA! Sun miehes on m*lkku. Jätä se.

Yhteistyössä