Mies sitten kävi vieraissa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tinttarella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No minusta pitäisi kumminkaan päin olla sallittua touhailu vieraiden kanssa. Oli bi tai hetero. Vaikka on bi, niin ei silti sillä sen enempää ole oikeutta pelehtiä toisen kanssa suhteessa ellei suhdetta ole sovittu avoimeksi molemmin puolin. Mikäs sen suurempi oikeus toisella olisi pelehtiä samaa sukupuolta olevankaan kanssa, jos toisen pitää vaan tyytyä siihen yhteen ja omaan?

Ymmärrän ihan oikeasti pointtisi ja tunteesi. Mutta myös mies on varmaan hakenut " jotain mitä ei voi sinulta saada" niin tältä toiselta naiselta-. Se voi olla uutuudenviehätys.. jännitys.. kinkyleikit tms? Puolustan miestäsi ja en silti syytä sinua yhtään. Tässä oli vähän mun näkemystä...

Itse olen sitä mieltä, että jos suhteeseen alkaa niin siinä yleensä luovutaan muista, ellei tosiaan ole sovittu avoimeksi suhteeksi. Jos ei voi luopua miehen kanssa naisista tai naisen kanssa miehistä, niin sitten ehkä parasta olisi olla sinkkuna ja pelehtiä molempien kanssa. Ellei ole tosiaan suvaitsevaista laatua toinen osapuoli. Mutta yleensä siinä taitaa mustasukkaisuus nostaa päätään ja toinenkin haluaa kokeilla aidan toista puolta.

Sinä olet bi, ja sinulla on mielestäsi oikeus ulkopuolisiin suhteisiin. Minusta on ihan selvä, ettet voi vaatia mieheltäsi sitten uskollisuutta vain koska hän on hetero. Joko olette uskollisia tai ette. Uskollisuuteen liittyy aina luopuminen jostain, eihän se muuten olisi mitään.

Seksi on seksiä, sukupuolesta ja suuntautumisesta viis. Kyllä bi pystyy tyytymään yhteen, eli omaan elämänkumppaniinsa, joten siihen suuntautumiseen on minun mielestä ihan turha vedota. Jotenka jatkossa: Lopettakaa molemmat ulkopuoliset suhteet tai sitten olette avoimessa suhteessa, jossa kumpikin saa hypätä kenen sängyssä lystää. Niin yksinkertaista se on.

Jos miehesi olisi bi, sinä et, olisiko ok, että mies saisi hakea seksiä himoitessaan samaa sukupuolta, mutta sinä et saisi mennä vieraisiin?
Mielestäni joko molemmat ovat uskollisia, tai sitten samat oikeudet molemmilla, eli avoin suhde.

Miksi ihmeessä oot parisuhteessa jos haluat jotain muuta?! Miksi seurustella jos ei saa kumppanilta sitä mitä haluaa?! Oli sukupuoli mikähyvänsä on kyse aina pettämisestä kun harrastetaan tuhmuuksia parisuhteen ulkopuolella. Jos oot hukassa tai epätietoinen siitä haluatko miestä vai naista niin kannattaa unohtaa seurustelu. Sinkkuna saisit etsiä itsees ja harrastaa seksiä molempien sukupuolten kans ihan rauhassa. Ei satu sua eikä niitä kumppaneita. Petit miestäs joten miehelläs oli täys oikeus samaan. Vai eikö sana tasa-arvo ole tuttu?!

Alkuperäinen kirjoittaja täälläkin :
Minä olen kanssa ollut kerran ystäväni ( nainen ) kanssa "sillai", miehelleni kerroin tästä heti tapahtuneen jälkeen, eikä hän ollut moksiskaan, mutta ei hänellä ole kuitenkaan mitään oikeutta lähteä paneskelemaan muita naisia!! Mieluummin sitten panisi miestä koska minäkin harrastin seksiä kerran samaa sukupuolta olevan kanssa. Tästä tapahtuneesta on jo monta vuotta, eikä kumpikaan enää tuota muistele, empä meinannut heti itsekkään muistaa :D

Ihmeellinen tapa ajatella, miksei miehelläs ole oikeutta käydä vieraissa naisissa, jos sullakin on? Ja ellei miehes ole bi.

Mun mielestä et sä voi vaatia, että sun pitää saada pettää miestäs, edes naisen kanssa, ja samalla vaatia mieheltäs uskollisuutta. Tietty kun en tiedä mitä te ootte "syvällisesti" keskustelleet niin sinällään vähän vaikee nyt sanoo, että mitä te ootte sopineet. Mutta ihan yleisellä tasolla mä olen sitä mieltä, että joko kumpikin on uskollisia tai sitten käydään vieraissa samalla oikeudella. Kuten jo joku sanoi, sä olet valinnu miehen elämän kumppaniksi ja eikö se niin ole, että sä et voi samalla säilyttää kakkua ja syödä sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
oisit ottanu sen ukkos mukaa sun ja kaveris leikkeihin. olisitte molemmat saanu sitä vierasta naista :xmas:

Tää vois toimia, mutta kyllä se vieraissa käyminen satuttaa aina, on sitten hetero tai bitai jotain muuta. Jos eläisit naisen kanssa, soisitko hänelle välillä miestä?

Minä olen nainen ja olen myöskin bi. Olen puhunut tästä jonkin verran mieheni kanssa, jonka kanssa olen onnellisesti naimisissa.
Ajattelen kuitenkin, että olen sitoutunut mieheeni ja haluan pitää lupaukseni.
En itse henk.koht. hyväksy ns.avointa suhdetta, vaikka monesti haaveilenkin naisista.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja annavas:
vai oletko hyytis itse nyt harmaillut tässä aloittajana?

No kuule, enpäs ole.... =) En kirjota harmaana, tämmösenki kehtaisin sanoa ihan mustana. Ja meillä on selvemmät pelisäännöt entä ketjun ap:lla, ei tule tämmöstä tapahtumaan.

et tahtoisi tarkentaa teidän pelisääntöjä? ihan vaikka mun uteliaisuutta tyydyttääkses ja tämän ketjun aplle vinkiksi...

Alkuperäinen kirjoittaja Tinttarella:
No sen mielestä minä kävin ensin. Minä olen bi ja oli miehen kanssa keskustelua. Sovittiin, että voin silloin tällöin harrastaa pientä kivaa kaverini kanssa eikä mies ota siitä nokkiinsa. Luulin, että asia on sillä selvä. Juteltiin todella syvällisesti. No nyt mies on käyny panemassa jotain työkaveriaan useammankin kerran ja inttää, että mehän sovittiin, että meillä on avoin suhde. Että niin päätettiin. Missään vaiheessa ei ollut puhetta, että mies saa mennä muihin naisiin. Vaan oli puhe nimenomaan siitä, että minä saan ystävältäni sen, mitä en omalta mieheltä voi saada: naista. Miksi helvetissä miehen sitten piti mennä hakemaan toista naista? Eikö minun pillu riittäny??!! oisin paljon ymmärtäväisempi, jos mieskin olisi bi ja olisi käynyt miehissä...

Arvasin, että tää puree omaan nilkkaan... Onko mulla nyt oikeasti oikeus suuttua?

heh heh, ootpas sinä hölmö! tottakai se oli tyytyväinen kun sovitte että sinä meet sun kaverin kanssa muhinoimaan. se varmasti leikkii ajatuksella miltä näytätte yhdessä, eihän se miestä haittaa. tulis varmaan mielellään kimppaanne...
sähän annoit miehelles luvan rakastella toista naista kun pyysit lupaa olla kaveris kanssa. etkö tajua?!
miehes kosto on suloinen!

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No, mä en ymmärrä tollasta muiden kanssa sähläämistä, en edes kaverin kanssa. Mun mielestä parisuhteeseen (jonka jo nimikin kertoo että kyseessä on kahden kauppa) ei kuulu kukaan kolmas.

Olen täsmälleen samaa mieltä kanssasi. Sillä sukupuolella ei ole mitään merkitystä, vieras mikä vieras.

Yhteistyössä