Mies selvästi inhoaa rakastellessa roikkuvaa mahaani ja hyllyvää takapuoltani...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Masennus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Masennus

Vieras
Eilen rakasteltiin peilin edessä ja VOI KAUHISTUS miten kauhealta se roikkuva mahani näyttikään! Ihan itseäkin inhotti ja jotenkin tuntui, että miestä myös (siis tokihan hän on sen ennenkin nähnyt, mutta peilin kautta katsottuna näytti kauheammalta) . Ja sitten kun vielä takapuoli hyllyi, kun hän rakasteli minua takaapäin :( Hirveää katsottavaa. Ja pian mies halusi vaihtaa sentoa ja hivuttautui myös pois peilin edestä... Eikös tämä jo kerro sen, että halut menee, jos minua kattelee?? Masentavaa...

Just tuon takia minua ei huvitakaan enää edes harrastaa seksiä. :(
Mies kyllä tykkäisi mutta mulla niin kova itseinho. Jospa tässä muutaman kilon saisi pudotettua edes..

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Just tuon takia minua ei huvitakaan enää edes harrastaa seksiä. :(
Mies kyllä tykkäisi mutta mulla niin kova itseinho. Jospa tässä muutaman kilon saisi pudotettua edes..

Mullakin laihdutus meneillään. Olen jo kyllä samassa painossa kuin ennen synnytystä, mutta näytän silti lihavammalta! Ja inhottaa tuo roikkuva maha... :( Se tosin ei taida laihdutuksellakaan kadota.

Enää en peilin eteen suostu....

Alkuperäinen kirjoittaja Masennus:
Eilen rakasteltiin peilin edessä ja VOI KAUHISTUS miten kauhealta se roikkuva mahani näyttikään! Ihan itseäkin inhotti ja jotenkin tuntui, että miestä myös (siis tokihan hän on sen ennenkin nähnyt, mutta peilin kautta katsottuna näytti kauheammalta) . Ja sitten kun vielä takapuoli hyllyi, kun hän rakasteli minua takaapäin :( Hirveää katsottavaa. Ja pian mies halusi vaihtaa sentoa ja hivuttautui myös pois peilin edestä... Eikös tämä jo kerro sen, että halut menee, jos minua kattelee?? Masentavaa...
Miehes vain taisi huomata sen, että sun keskittymistä häiritsee nähdä itses peilistä. Sua itseäs vaivaa ne läskit, mutta mies ei pakosti huomaa edes niitä!
Nimim. kokemusta myös.

tai sitten se vaan oli niin kiihottava asento miehelles, että meinasi tulla heti. :p ja siksi vaihtoi asentoa.

miksi naiset aina ajattelevat sitä pahinta vaihtoehtoa? eiköhän suurimmalla osalla naisista ole jotain hyllyvää? ja eikös joku tutkimus osoittanut, että Marilyn Monroe tyyliset naiset ovat kaikkein viehättävämpiä miesten silmiin? eikä toi M.M ollut mikään laiheliini.

unohda nyt ne "täydelliset" vartalot ja itsesi vertailu! olet taatusti miehesi mielestä edelleen haluttava ja seksikäs. :)
vai onko miehesi ikinä sanonut muuta?

sitäpaitsi, tuo itsekriittisyys varsinkin seksin aikana tuskin edesauttaa nautinnon saamista...

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
No tee niille löllöille jotain. Itsehän olet ne aiheuttanut.

Just. Yksinhän se ap sen lapsen onkin hankkinut (= itse aiheuttanut)...kuten hän jo mainitsi, ei ole ylipainoinen vaan vatsa roikkuu vielä lapsen jäljiltä.

Ap, kyllä jumpalla voi saada ihmeitä aikaa ja ihon palautumiseen voi mennä aikaa, jopa pari vuotta. Älä lannistu! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja nohöh:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
No tee niille löllöille jotain. Itsehän olet ne aiheuttanut.

Just. Yksinhän se ap sen lapsen onkin hankkinut (= itse aiheuttanut)...kuten hän jo mainitsi, ei ole ylipainoinen vaan vatsa roikkuu vielä lapsen jäljiltä.

Ap, kyllä jumpalla voi saada ihmeitä aikaa ja ihon palautumiseen voi mennä aikaa, jopa pari vuotta. Älä lannistu! :hug:

No, kyllähän se on tavallaan itseaiheutettua. Että tekemään vaan jotain sille.

Olen kuullut ja luullut että miesten mielestä kaikki ne naiset ovat ihania jotka suostuvat heidän kanssa rakastelemaan. Tule pois peilin edestä ja pistä mies päälle niin ei vatsa roiku.

Minä olen aina pitänyt silmiä kiinni rakastelun aikana. Jo silloin, kun olin vielä laiha. En silloinkaan pitänyt itseäni seksikkäänä vaan liian laihana ja kulmikkaana. Läskinä olen vielä rumempi kun ne läskit on jääny roikkumaan pöljästi niistä kulkikkaista kohdista. :whistle: Jos olen silmät kiinni seksin aikana ja keskityn vain siihen miltä haaroissa tuntuu, nautin. Mutta jos sitte jossain vaiheessa seksiä tunnen kuinka läskit hyllyy jossain niin kyllä se vie vähän keskittymiskykyä ja haluja ja melko pian homma loppuukin kun en ole enää tarpeeksi märkä. :( Ihania ne seksikerrat, kun olen juuri harrastanut suht aktiivisesti liikuntaa edes viikon verran. Tuntuu ihanalta, kun peppu tuntuu paljon timmimmältä ja ei kuulu niin kovasti sellasta tump-tump-ääntä, työntöjen aikana.. :ashamed:

Just tuollaisten asioiden vuoksi olen halunnut laihtua ja pitää itseni kunnossa. Mulle on toki tärkeintä se miltä tuntuu, mutta olen sen verran turhamainen ja esteetikko, että haluan myös näyttää hyvältä sekä itseni että mieheni silmissä.
Jos olet vasta synnyttänyt niin anna kuitenkin itselles armoa ja palautumisaikaa, ainakin muutama kuukausi menee ennenkuin nahka palautuu.

Kun minä olen jotain kohtaani murehtinut, niin mies sanoo että "Höpsö, ihana olet joka paikasta". Ei ne miehet ole lainkaan niin kriittisiä kuin itse on itseään kohtaan. Ja onko mieheskään täysi kymppi? Ehkä hän huomas itsessään jonkun vian siinä peilin edessä ja halus siksi siirtyä.
Älkääkä miettikö liikoja siellä sängyssä, ei se ukko nussimaan ryhtyis jos pitäs jotenkin vastenmielisenä!

Mä olen myös aivan varma että miehes ei varmasti ehdi katselemaan sun mahaasi. Taatusti keskittyy ihan johonkin muuhun seksin aikana. Tai sitten on seksissä vikaa...

Yhteistyössä