Mies sekoaa lasten nimissä!!!

Miehelläni on kaksi lasta ennestään, jotka asuvat muualla. Käyvät meillä jokatoinen viikonloppu. Nyt mieheni on alkanut kutsua yhteistä lastamme omiensa nimillä...Mieheni vanhempi lapsi on tyttö ja 7 vuotta ja nuorempi poika ja 5 vuotta. Yhteinen lapsemme on tyttö ja 9kk. Yhteistä lastamme kun viime viikonloppuna kutsui, nimitti ensin tyttärensä nimellä, sen jälkeen korjasi ja kutsui poikansa nimellä ja viimeisenä vasta tuli tyttösemme oikea nimi :ashamed:

Tosiaan miehen lapset ovat kuitenkin kun omaa perhettä. Mustasukkaisuudesta ei ole kyse. Mä ylireagoin, ei ole kovin epätavallista näin raskaana ollessa, eikä todellakaan ensimmäinen eikä viimeinen kerta. Jos hetki on väärä niin mä voin suuttua vaikka siitä että mies jättää kahvikupin väärään paikkaan. Normaalisti kun en kuitenkaan asiasta suutu. Onneksi mies on ymmärtäväinen. :hug:
 
Ei kai sua oikeasti suututa?
:xmas:

Mun mummu on hupaisa (ei kovin vanha mummuksi, ei dementoitunut, ei mitään sellaista), välillä kun se puhuu mulle, se luettelee ensin oman toisen tyttönsä (äitini) nimen, sitten nuoremman tyttönsä nimen...pysähtyy hetkeksi funtsimaan ja sitten vasta "eikun ****** sä olitkin" :D Mä aina kärsivällisesti odotan että se oikea nimi sieltä ponnahtaa mieleen :D
 
Mun mielestä toi on ihan inhimillistä,koska isompien lapsien nimiä varmasti käytetään enemmän kun ovat teillä,*****syömään,*****'nyt hiljempaa,*****hammaspesulle jne.


Itsekin jopa omia lapsiani kutsun välillä toisen nimellä:)
 
äiti täälläkin
Meidän isännällä on aina lasten nimet hukassa ! On aina ollut. Kiireessä sekoaa, joskus minullakin nuo kaksi pienimmäistä. Viimeksi kutsuin tuota meidän poikaa kaupassa tuolla meidän pienimmän tytön nimellä. Sitä sattuu.
 
:hug: Ihan oikeasti, ei se ole niin vakavaa. en vähättele pahaa mieltäsi, mutta ei se oikeasti ole maailman loppu. Sekaannuksia sattuu. Kaikki kutsuu jatkuvasti (minä mukaan lukien ja meistä kaikista varmaan eniten) tuota meidän nuorinta isonveljensä nimellä. Siskonlapset kun on kylässä ja täällä on seitsemän lasta, niin yritäpä huutaa yhtä juuri oikealla nimellä. Tulee monesti huudettua kaikki läpi ennen kuin se oikea löytyy. :D
 
Minäki sekoilen omien lasteni nimien kans! Mun äiti kutsui aina meitä kaikkia kun yhdelle oli asiaa, ku aina viimeisenä tuli se jota tarkotti. :LOL: Ei tuosta suuttua tarvi! Joskus olen kutsunu omaani kaverini lapsen nimellä kun ollaan porukassa oltu! :LOL:
 
No, mietinpäs tässä et mites tämän toisen kanssa jota nyt odotan. Kaikilla on vielä niin erilaiset nimet.
Kyllä mullakin mummo sekoaa nimissä ja iätkin on ihan sekaisin...yleensä vuoden tai kaksi tulee jäljessä.

Miten se mies on nyt vasta alkanut nimessä sekoamaan, ei aiemmin ole ollut mitään.
 
siis
et oo tosissas että suutut tuollaisesta?? oletko noin mustis miehesi lapsista? naurettavaa käytöstä! kaikki sekoaa joskus nimissä, itsekkin jotain lasta huutaessa saattaa vasta kolmas nimi mikä suusta tulee olla se oikea (3 lasta ja mies, kaikkien nimet läpi..)

sano nyt vaan että loukkaannuit verisesti! tottakai tuo tarkoittaa että miehesi ei pidä teidän yhteistä kullannuppua arvossa...

iän taas huomaa aloittajasta..
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-86:
No, mietinpäs tässä et mites tämän toisen kanssa jota nyt odotan. Kaikilla on vielä niin erilaiset nimet.
Kyllä mullakin mummo sekoaa nimissä ja iätkin on ihan sekaisin...yleensä vuoden tai kaksi tulee jäljessä.

Miten se mies on nyt vasta alkanut nimessä sekoamaan, ei aiemmin ole ollut mitään.[/quote]

Ei sillä varmaan mitään Alzheimeria kummempaa ole...

No ei vaiskaan. Löysää pipoa, ei toi vakavaa ole :D Tai ehdota miehelle että alkaa käyttää kaikista vain nimitystä "lapsi", eipähän sotkeudu nimet :saint:
 

Yhteistyössä