Miehelläni on kaksi lasta ennestään, jotka asuvat muualla. Käyvät meillä jokatoinen viikonloppu. Nyt mieheni on alkanut kutsua yhteistä lastamme omiensa nimillä...Mieheni vanhempi lapsi on tyttö ja 7 vuotta ja nuorempi poika ja 5 vuotta. Yhteinen lapsemme on tyttö ja 9kk. Yhteistä lastamme kun viime viikonloppuna kutsui, nimitti ensin tyttärensä nimellä, sen jälkeen korjasi ja kutsui poikansa nimellä ja viimeisenä vasta tuli tyttösemme oikea nimi :ashamed:
Tosiaan miehen lapset ovat kuitenkin kun omaa perhettä. Mustasukkaisuudesta ei ole kyse. Mä ylireagoin, ei ole kovin epätavallista näin raskaana ollessa, eikä todellakaan ensimmäinen eikä viimeinen kerta. Jos hetki on väärä niin mä voin suuttua vaikka siitä että mies jättää kahvikupin väärään paikkaan. Normaalisti kun en kuitenkaan asiasta suutu. Onneksi mies on ymmärtäväinen. :hug:
Tosiaan miehen lapset ovat kuitenkin kun omaa perhettä. Mustasukkaisuudesta ei ole kyse. Mä ylireagoin, ei ole kovin epätavallista näin raskaana ollessa, eikä todellakaan ensimmäinen eikä viimeinen kerta. Jos hetki on väärä niin mä voin suuttua vaikka siitä että mies jättää kahvikupin väärään paikkaan. Normaalisti kun en kuitenkaan asiasta suutu. Onneksi mies on ymmärtäväinen. :hug: