Mies sanoi suoraan etten ole enää haluttava

  • Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti
???
Nyt itkettää :( Joo, tissit on kuin kärpäslätkät ja mahanahka roikkuu ja raskausarpia on ympäriä kroppaa, mutta olen kuitenkin normaalipainoinen.... Meillä on 3 lasta, ja nuorin on nyt kaksi vuotta... Ahdistaa mennä enää yhteiseen saunaan tai edes pukea miehen edessä, kun hän sanoi suoraan etten ole haluttava kun kysyin että miksei hän halua enää seksiä kanssani.. :(
 
Ei voi muuta sanoa, kui että mikä idiootti on miehesi. Tietenkin raskaus muuttaa naisen kehoa. Heck, sulla on ollut KOLME raskautta! Tekee kropalle hallaa enemmän/vähemmän.

En edes tiedä, miten reagoisin, jos oma mies noin miulle sanoisi. Tosin mulla on jo raskausarpia ylipainosta johtuen ja vatsaa on muutenkin jonkin verran, silti olen haluttava hänen mielestään. Häntä ei haittaa vaikka raskausarpia on, vatsaa löytyy jne. Mut tiedän kyl joo, ettei kaikki miehet ole samanlaisia. Toisia haittaa, toisia ei. Voimia sulle. :(
 
Apua antava
Oletko kokeillut tyydyttää miestäsi suurella mustalla hieromasauvalla perseenreikään ja suuhun? Aloittaa kannaataa yllättäen esim kun mies nukkuu. Meillä ainakin toimi!!
 
"akka"
Mun mielestä mies ei ole idiootti jos sanoo suoraan mistä kiikastaa.Vaikka vastaus ei ole sitä mitä odotti,parempi tietää totuus.Mä ainakin mielummin tietäisin totuuden kun miettisin hiljaa mielessäni mikä mättää.
 
Rakastan riiparit
Mitä voi olla ihanampaa kun kunnon pemeät ihanat riipputissit ? Olen ihan tosissaan minä rakastan niitä ja sulla on niin hyvä syy (3 lasta) !!


Mutta voithan yrittää pikkuisen harjoitella ja saada esim vatsa tiukemmaksi ja ehkä alapääkin tiukemmaksi geishakuulaa käyttämällä.

Kyllä se loppuuviimein on se "sisäinen kauneus" mikä on tärkein.
 
"mä"
Mä en todellakaan oo mikään hehkee enää, mutta käytän silti näyttäviä ja muotoja korostavia vaatteita... kauniita alusasuja sekä korkkareita :D
Mies jumaloin takapuoltani ja rintojani, kun sopivasti korostan niitä tiukalla bodyllä... ei voi ku sanoa että ukkos on urpo!
 
"mä"
[QUOTE="kkkk";24767179]Tyhmä mies. Tuota menoa lähdet testaamaan viehätysvoimaasi muihin. Veikkaan, että ei kauan tarvitse testata, jos et ole edes ylipainoinen (ja vaikka olisitkin ).[/QUOTE]

Tää muuten on tosi hyvä vinkki, jo hymy hyytyis ukollas, kun kelpaisit jollekin hyvälle sonnille :D siis ihan oikeesti, ei sulla oo muuta vaihtoehtoo kun näyttää kuinka haluttava olet MUIDEN mielestä! On ihme jollei ukollas halut herää, jos ei niiin anna paskan olla!
 
ah ja voih
Ja onko mies itse siis joku "adonis", muidenkin kuin itsensä mielestä?? Pistäppä se peilin eteen, niin voisin arvella, ettei sieltä välttis mikään Mr.Europa esiin tuu...
 
"hämmentynyt"
Kysymys teille, joiden mielestä tällaiset asiat saa/kuuluu sanoa toiselle suoraan eli että et ole haluttava/viehättävä/ihana/rakastettava/sellainen kuin ennen jne.:

Mitä sen jälkeen? Eli miten ongelma ratkaistaan? Lopetetaan kaikki ja lähdetään etsimään uutta kohdetta? Odotetaan, että puoliso yhtäkkiä muuttuu jälleen haluttavaksi? Odotetaan, että puoliso alkaa kohentamaan itseään toisen ehdotusten perusteella, jotta olisi jälleen haluttava? Kertokaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Scindapsus
vierass
[QUOTE="hämmentynyt";24767757]Kysymys teille, joiden mielestä tällaiset asiat saa/kuuluu sanoa toiselle suoraan eli että et ole haluttava/viehättävä/ihana/rakastettava/sellainen kuin ennen jne.:

Mitä sen jälkeen? Eli miten ongelma ratkaistaan? Lopetetaan kaikki ja lähdetään etsimään uutta kohdetta? Odotetaan, että puoliso yhtäkkiä muuttuu jälleen haluttavaksi? Odotetaan, että puoliso alkaa kohentamaan itseään toisen ehdotusten perusteella, jotta olisi jälleen haluttava? Kertokaa![/QUOTE]

Peesi tähän.

Toki se oli mieheltä "reilusti" tehty, että kertoi totuuden, mutta tommosen kommentin jälkeen mun halut ois kaikonnut loppuiäksi. Miten tuollaisen kommentin voisi koskaan unohtaa, vaikka se olisi tullut 150 kiloiselle, joka sitten laihduttaisi itsensä 50-kiloiseksi?
 
"Neith"
[QUOTE="hämmentynyt";24767757]Kysymys teille, joiden mielestä tällaiset asiat saa/kuuluu sanoa toiselle suoraan eli että et ole haluttava/viehättävä/ihana/rakastettava/sellainen kuin ennen jne.:

Mitä sen jälkeen? Eli miten ongelma ratkaistaan? Lopetetaan kaikki ja lähdetään etsimään uutta kohdetta? Odotetaan, että puoliso yhtäkkiä muuttuu jälleen haluttavaksi? Odotetaan, että puoliso alkaa kohentamaan itseään toisen ehdotusten perusteella, jotta olisi jälleen haluttava? Kertokaa![/QUOTE]

no lähinnä siinä kait pitää pohtia että mitä olis tehtävissä, siis jos on iän ja liikkumattomuuden je takia päässyt rapistumaan niin voihan sitä aina itseään kiinteyttää, laihduttaa, värjätä hiuksia, lattautua ym.
yleensähän nämä tilanteet on niitä joissa nainen ei ole huolehtinut itsestään lasten saannin myötä, painoa on ehkä vähän kertynyt jne. ja kyllä se vaan saattaa vaikuttaa haluihin, vaikuttaahan se naisillakin, miehellä ruokkoamaton parta, liian pitkät hiukset, kaljamaha etc etc. ja ihan yhtälailla miehen pitää silloin panostaa siihen itsensä "kuntoon laittamiseen"
 
Peesi tähän.

Toki se oli mieheltä "reilusti" tehty, että kertoi totuuden, mutta tommosen kommentin jälkeen mun halut ois kaikonnut loppuiäksi. Miten tuollaisen kommentin voisi koskaan unohtaa, vaikka se olisi tullut 150 kiloiselle, joka sitten laihduttaisi itsensä 50-kiloiseksi?
Hyvin kirjoitettu. Kyllä nuo sanat jäisi kummittelemaan suhteeseen vaikka tekisi mitä tahansa ulkonäölleen.

Mä en ap usko ettet muka ole viehättävä ja haluttava omana itsenäsi. Miehesi todennäköisesti peittelee jotain omia ongelmiaan sanomalla noin... :whistle:

Jauhot suuhun sille äijälle! :kieh:
 
myöhäistä
[QUOTE="kkkk";24767179]Tyhmä mies. Tuota menoa lähdet testaamaan viehätysvoimaasi muihin. Veikkaan, että ei kauan tarvitse testata, jos et ole edes ylipainoinen (ja vaikka olisitkin ).[/QUOTE]

Taitaa miehellä olla jo uusi kiikarissa kun vanha ei enää kiinnosta - joku sellainen, jolla ei ole arpia ja on kiinteät terhakat vielä teinitytön rinnat. Joku joka ei ole väsynyt lasten hoidosta ja yövalvomisista, joka ei ole voinut pahoin, valitellut raskausvaivoja, passuuttanut itseään ja ollut kotona löhöämässä ja lihomassa vuositolkulla vaan oikea nainen, joka ajattelee aivoillaan ja näyttää visuaalisestikin hyvältä.
 
Sano näin
Niin, tavallaan ymmärrän sinua, vaikka olen äärettömän loukkaantunut, olenhan synnyttänyt yhteiset lapsemme ja kun alttarilla seisoimme, lupasit rakastaa myötä- ja vastoinkäymisisä. En ole varma enää haluanko jatkaa kanssasi. Jos sinulla on samanlaisia tunteita, jutellaan tai jos ei ole, jätä erohakemus.
 
"vieras"
Onpas sinun miehesti typerä ja lapsellinen. Totta kai raskaus muuttaa naisen kroppaa. Itsekin ennen esikoisen raskautta olin raskausarveton ja timmi nuori nainen. Raskausarpia kuitenkin on vatsanseutu täynnä, ja kyllähän ne on mieltäni kaihertaneet... Miestä minulla ei raskauden aikana ollut, mutta vauvan kasvettua löysin kumppanin. Eipä ole miestä raskausarvet haitanneet tippaakaan eikä myöskään se, ettei kroppani ole niin "tyttömäinen" kuin ehkä ennen raskautta.

Koittakoot miehesi synnyttää kolme lasta ilman ainuttakaan raskausarpea, katsotaan, miten se onnistuu.

Pukeudu kauniisti, meikkaa, hoida itseäsi... vihjaile, ole seksikäs. Ehkäpä miehesi halut taas alkavat hyrräämään. Lisäksi olen sitä mieltä, että teillä todellakin olisi nyt kunnon keskustelun paikka.
 
"vieras"
Voi sinua:( Todella harmillista, että menit valitsemaan tuollaisen aivokääpiön puolisoksesi. Harmi myös lastesi kannalta, jos isin tyhmyyden takia (ei ymmärtänyt ennen lasten hankintapäätöstä, että raskaus muuttaa naista) heiltä hajoaa perhe. Ansaitset ihan oikeasti parempaa. Ja tuolla jossain ON joku tai enemminkin monta jokua, jotka pitävät sinua upeana, seksikkäänä ja haluttavana. Miehesi siinä menettää, jos sinä ja lapset lähdette hänen käsittämättömän ajatustapansa seurauksena.

Tervetuloa tosielämään; aina ei pääse panemaan mallia. Mutta onneksi se seksi useimmille on ihan tunnettatkin sen kiihkeän ruumiin haluamisen lisäksi.
 
"jaa"
Oisko ollut parempi, että mies olisi ollut hiljaa ja suhde olisi hiipunut seksittömyyteen hiljalleen itsekseen? Nyt asioihin voi reagoida, jos haluaa. Ei sillä, itsekin olisin tosi loukkaantunut, tuollaisista sanoista. Mitähän asialle vaan voisi tehdä? Seksikkäät alusvaatteet, ehkä pieni mustaukkaisuuden aiheuttaminen (herätys), yhteiset harrastukset, kahdenkeskinen aika. Ei se välttämättä ole ulkonäöstä kiinni, ehkä on väsynyt, tympääntynyt...kyllähän se seksielämäkin muuttuu kun lapsia tulee.
 
"Ihmettelijä"
Onko se "aivokääpiön", "idiootin", "urpon", "paskan", "ei minkään mr. europan", tai "typerän ja lapsellisen" merkki, jos ei vain pysty kiihottumaan toisesta?

Toki mies pystyisi asettelemaan sanansa kauniimmallakin tavalla, mutta ei mikään sanamuoto peitä karua totuutta. Sitä joko haluaa tai ei halua. Sukupuolinen halu ei ole järjellä päätettävä asia, eikä sen puute tee kenestäkään tyhmää. Halua ei pysty tuntemaan esimerkiksi kiitokseksi siitä, että toinen on synnyttänyt ja imettänyt kolme yhteistä jälkeläistä, vaikka muuten olisi kuinka kiitollinen asiasta. Ja jos toisella ei sitä halua ole, on myös kohtalaisen turhaa ja läpinäkyvää yrittää tehdä häntä mustasukkaiseksi, kuten tässä ketjussa neuvotaan.

Aloittajalle: jos koet liittonne ja miehesi edelleen säilyttämisen arvoisiksi, sen kipinän on löydyttävä jollakin keinolla. Seksitön liitto harvoin toimii pitkään.
 
sunnyday
Nyt itkettää :( Joo, tissit on kuin kärpäslätkät ja mahanahka roikkuu ja raskausarpia on ympäriä kroppaa, mutta olen kuitenkin normaalipainoinen.... Meillä on 3 lasta, ja nuorin on nyt kaksi vuotta... Ahdistaa mennä enää yhteiseen saunaan tai edes pukea miehen edessä, kun hän sanoi suoraan etten ole haluttava kun kysyin että miksei hän halua enää seksiä kanssani.. :(
jonkun muun miehen mielstä varmasti olet haluttava,mietippä sitä:).sun ukkos on täys moukka,yökkkk.
 

Yhteistyössä