Mies sanoi suoraan ettei pidä nykyisestä ulkonäöstäni.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =((
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin munkin exä haukku läski ruma, läski ruma, pudotin 2 vaatekokoa, muutuin kivasti, kyllä loppu senkin vittuilu vaikka oli ex. Silti olen vielä 15 kg ylipainoinen, löytänyt ihanan miehen joka tykkää mun riipputisseistä :D

[QUOTE="tiina";24015490]Mitä voi tehdä riippuville rinnoille, löysälle vatsanahalle ja raskausarville? Jos siis jätetään kirurgin työvälineet pois.[/QUOTE]

Niin kuin mä sanoin, kaikelle ei voi mitään, mutta monelle asialle silti voi. Esimerkiksi ylipainolle voi oikeasti tehdä jotain. Hiusten lähtö, jos se on oikeesti tosi runsasta, kannattaa tutkia. Jos vaikka on kyse jostain kilpirauhasjutusta. Mä en tarkoita, etteikö ihminen saisi vanhentua ja muuttua, mutta tarkoitan, että itsestään täytyy pitää huolta. Joillekin arville ei voi mitään, enkä oikeastaan pidä niitä minään esteenä ulkonäössä.
Aina ei tukan lähdöllekään voi mitään, tietenkään.

Jos olen ihan rehellinen, niin mua häritsisi miehen ylipaino tosi paljon ja vaikuttaisi väistämättä meidän väleihin, ellei ole kyse oikeasti jostain sairaudesta, joka sen aiheuttaa. Jo pelkkä se, että huomaa puolison jollain tavalla laittautuvan, tai yrittävän miellyttää, tekee mut tyytyväiseksi.

Viimeksi muokattu:
Todella surullista luettavaa...

Ap: sinun on opittava rakastamaan itseäsi sellaisena kuin olet, riippumatta kiloista, makkaroista, arvista ja riipputisseistä. Terve itsensä rakastaminen näkyy ulospäin ja vaikuttaa siihen millaisena muut sinut näkevät. Sivutuotteena yleinen olotila kohenee huimasti, paino putoaa ja lihakset kehittyvät kannattelemaan kroppaa tavalla, joka ei ehkä vastaa menneitä muotoja, mutta on taatusti seksikkäämpää kuin silloinen varsi. Naisessa saa näkyä elämän jäljet!!! Ihminen voi olla hyväkuntoinen ja seksikäs ilman että se tarkoittaa alhaista painoindeksiä ja rasvaprosenttia!

On hyvä, että miehesi on rehellinen, mutta monen muunkin suomalaisen miehen tapaan hienotunteisuudessa olisi melkoisesti toivomisen varaa. Enemmän olen kuitenkin huolissani siitä mitä itse itsestäsi ajattelet ja niin pitäisi sinunkin!

[QUOTE="tiina";24015490]Mitä voi tehdä riippuville rinnoille, löysälle vatsanahalle ja raskausarville? Jos siis jätetään kirurgin työvälineet pois.[/QUOTE]

Niinpä. Itse menen syyskuussa leikkauttamaan omat riipparit kun kerran kunnalliselle pääsen. Mutta ikimaailmassa mulla ei olisi varaa mennä yksityiselle. Toivon vaan että voittaisin lotossa niin pääsisin leikkauttamaan vatsanahkankin vielä.

Niinpä. Itse menen syyskuussa leikkauttamaan omat riipparit kun kerran kunnalliselle pääsen. Mutta ikimaailmassa mulla ei olisi varaa mennä yksityiselle. Toivon vaan että voittaisin lotossa niin pääsisin leikkauttamaan vatsanahkankin vielä.

Miten sä pääsit kunnalliselle tissien osalta?
Mulla on puolet jo säästetty tisuihin ja en jaksaisi odottaa yhtään niin ajattelin loput pari tuhatta vaikka lainata.

Miten sä pääsit kunnalliselle tissien osalta?
Mulla on puolet jo säästetty tisuihin ja en jaksaisi odottaa yhtään niin ajattelin loput pari tuhatta vaikka lainata.

Siksi kun kuppikoko on sen verran iso et sain pisteytyksestä korkeat pisteet (70, kuulemma vois jopa tulla toi sata täyteen, riippuu ihan siitä et mikä lasketaan toimintakyvyn rajoittumiseksi).

(pisteytys 0-100)

Leikkaushoidon aiheellisuus perustuu aina yksilölliseen arvioon. Hoitoon
pääsyn perusteena on 50 pisteen raja, josta poikkeavat hoitopäätökset on
perusteltava kirjallisesti. Vaikka pisteraja ylittyy, leikkausta ei tehdä, jos
siitä ei ole odotettavissa hyötyä potilaan liitännäissairaudet ja muut tekijät
huomioiden.

• Rinnan koko: kaulakuoppa-nänni (jugulum-mamilla) mitta
40 pistettä Alle 27 cm
50 pistettä 27-31 cm
60 pistettä Yli 31 cm

• Niska- ja hartiaoireet
0-20 pistettä Kun painoindeksi* on alle 30
0-10 pistettä Kun painoindeksi on 30 - 35
0 pistettä Kun painoindeksi on yli 35

• Toimintakyvyn rajoittuminen
0-20 pistettä Kun painoindeksi alle 30
0-10 pistettä Kun painoindeksi 30 - 35
0 pistettä Kun painoindeksi yli 35

[QUOTE="vieras";24015461]Ylipaino ei ole kaunista kellään..[/QUOTE]

Harvempi myöskään kaunistuu vanhetessaan. Onhan se ihan hyvä että pysyy terveen hoikkana vielä keski-iässä ja yli, mutta et silti ole yhtä kaunis ja haluttava miesten mielestä kuin reilu parikymppinen hoikka nätti nainen.

[QUOTE="vieras";24015400]Olen kyllä eri mieltä toisen vieraan kanssa, että kauneus katoaisi iän myötä. Ei todellakaan, ei tarvitse rupsahtaa kun vuosia tulee. Jotkut vaan pitävät sitä hyvänä tekosyynä. Kun pitää kehostaan huolta niin se vaikuttaa myös mieleen. Voi vanhempikin nainen olla kaunis, Aira Samulin on hyvä esimerkki siitä, että aina voi olla kaunis. Viitsimisestä se on kiinni.[/QUOTE]

Niin, Aira Samulin ei kyllä mielestäni ole kaunis. Jos käyttäisi hillitympää meikkiä ja tukkaa niin olisi varmasti kaunis. Se, että pitää huolta itsestään, ei valitettavasti tee kauniiksi. Oli minkäikäinen tahansa ja painoi mitä hyvänsä. Makujakin on monia.

Harvempi myöskään kaunistuu vanhetessaan. Onhan se ihan hyvä että pysyy terveen hoikkana vielä keski-iässä ja yli, mutta et silti ole yhtä kaunis ja haluttava miesten mielestä kuin reilu parikymppinen hoikka nätti nainen.

Eikä tarvikaan olla. Kyllähän jokainen normaali mies sen ymmärtää. Jos ihan oikeasti kokee, että mies on vaan ilkeä ja vaatii liikaa, niin ei sellasta kuulu sietää. Ap:llakin voi olla kyse siitä.

[QUOTE="vieras";24015400]Olen kyllä eri mieltä toisen vieraan kanssa, että kauneus katoaisi iän myötä. Ei todellakaan, ei tarvitse rupsahtaa kun vuosia tulee. Jotkut vaan pitävät sitä hyvänä tekosyynä. Kun pitää kehostaan huolta niin se vaikuttaa myös mieleen. Voi vanhempikin nainen olla kaunis, Aira Samulin on hyvä esimerkki siitä, että aina voi olla kaunis. Viitsimisestä se on kiinni.[/QUOTE]

----

Peesi! Ja viisi lasta synnyttänyt ja odottanut. Voin olla oikein ylpeä itsestäni ja lihoa en ole itseni antanut. Nyt vanhana tullut viitisen kiloa, mutta sekin vielä lähtee.

Sait suoraan kysymykseen suoran vastauksen. Ainakin miehesi oli rehellinen. Nyt sulla on mahdollisuus koittaa vaikuttaa asiaan, jos et ole aikaisemmin saanut aikaiseksi.

Kyllä mun mielestä on surullista jos parisuhde/lapset antaa jollekin syyn rupsahtaa, oli sitten kyse miehestä tai naisesta. Enkä nyt tarkoita että veitsen alle pitäisi rynnätä, mutta liikunta, oikeat ruokailutottumukset ja hiusten/ihon hoitaminen on mahdollista meille kaikille.

Jos mulle sanottaisiin noin niin en enää haluaisi seksiä miehen kanssa. Ja laihduttaisin timmiin kuntoon eikä silloinkaan saisi seksiä. Haistakoon kilin vitun koko jätkä.

On tämä ketju kyllä surullista luettavaa,tätäkö se nykymaailma oikeasti on. Ihmisellä ei ole mitään arvoa,jos ulkonäkö ei ole se paras mahdollinen joka kaikilla on mahdollisuus saada. Näin niitä kumisia törröhuulimuovinaisia syntyy. Älkää siskot menkö tähän, miehelläsi ei ole oikeus kutsua sinua rumaksi vaikka sinulla ylipainoa olisikin.

• Tykkää
Reactions: Silmukka- ja Aninka
Jos mulle sanottaisiin noin niin en enää haluaisi seksiä miehen kanssa. Ja laihduttaisin timmiin kuntoon eikä silloinkaan saisi seksiä. Haistakoon kilin vitun koko jätkä.

Peesi tähän. Minä olen rakastunut aikanaan mieheni pään sisältöön ja jos sieltä suoltaisi tommosta paskaa ulos niin mun halut katoaisi kyllä alta aikayksikön :( Eikä ne tulisi enää koskaan takaisin, vaikka mies miten minua kehuisi myöhemmin kauniiksi ja haluttavaksi. Ehkä mä oon sit outo, kun mun mielestä puoliso pitäisi valita muiden syiden kuin ulkonäön takia.

Ja lisäys tähän kaikkeen vielä, että mä olen painanut 90 kiloa, kun me on miehen kanssa tavattu. Nyt painan 60 kiloa eikä tuon käytös ole muuttunut miksikään... Ihana mies :)

Ja kerro sille et jos se haluu muutosta aikaan nii paras tapa on tukea ja kannustaa, eikä tolleen mollata! Esim. lähteä yhdessä lenkille, hoitaa lapsia että sinä pääset liikkumaan/kampaajalle/vaateostoksille, tehdä terveellisempää ruokaa...

Ja lisäys tähän kaikkeen vielä, että mä olen painanut 90 kiloa, kun me on miehen kanssa tavattu. Nyt painan 60 kiloa eikä tuon käytös ole muuttunut miksikään... Ihana mies :)

Mitä jos tää meniskin toisin, ennen oisit painanut 60 ja nyt 90 kg?
Miksi kukaan mies (taikka nainen) valittaisi jos puoliso hoikistuu? Tietysti jos menee sairaalloisen alipainoiseksi, niin sitten se on asia erikseen.

Yhteistyössä