V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Luulen, että monikin ajattelee. Harva vaan sen sanoo ääneen...
Ja onhan se niin, että moni mies kiihottuu visuaalisista ärsykkeistä ja jos ne on tota luokkaa niin minkäs teet.
Niinpä. Itse menen syyskuussa leikkauttamaan omat riipparit kun kerran kunnalliselle pääsen. Mutta ikimaailmassa mulla ei olisi varaa mennä yksityiselle. Toivon vaan että voittaisin lotossa niin pääsisin leikkauttamaan vatsanahkankin vielä.
Miten sä pääsit kunnalliselle tissien osalta?
Mulla on puolet jo säästetty tisuihin ja en jaksaisi odottaa yhtään niin ajattelin loput pari tuhatta vaikka lainata.
Harvempi myöskään kaunistuu vanhetessaan. Onhan se ihan hyvä että pysyy terveen hoikkana vielä keski-iässä ja yli, mutta et silti ole yhtä kaunis ja haluttava miesten mielestä kuin reilu parikymppinen hoikka nätti nainen.
Jos mulle sanottaisiin noin niin en enää haluaisi seksiä miehen kanssa. Ja laihduttaisin timmiin kuntoon eikä silloinkaan saisi seksiä. Haistakoon kilin vitun koko jätkä.
Ja lisäys tähän kaikkeen vielä, että mä olen painanut 90 kiloa, kun me on miehen kanssa tavattu. Nyt painan 60 kiloa eikä tuon käytös ole muuttunut miksikään... Ihana mies![]()