Mies sanoi suoraan ettei pidä nykyisestä ulkonäöstäni.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =((
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

=((

Vieras
Ennen olin timmi ja kaunis. Nyt olen ruma ja lihava. Kysyin suoraan mistä seksittömyys kiikastaa, hän sanoi ettei vain syty ulkonäöstäni ja se jopa ällöttää. Minulla on riippuvat rinnat, löysä vatsanahka, paljon raskausarpia, en saa millään raskauskiloja tiputettua, tukka on lähteny yms... :( Meillä on kuitenkin ihanat kaksospojat, 5v. Itkettää :(

Kauheeta :( Tätä kannattaisi miettiä jokaisen, jonka mielestä ulkonäkö on tärkeetä parisuhteessa. Se kun vaan on niin, että "kauneus" on katoavaista. Viimeistään iän myötä. Kyllä sen puolison haluamisen ja seksikkyyden pitäisi lähteä jostain muusta kuin ulkonäöstä.

Aika kurjasti sanottu.:( Oletko kuitenkin yrittänyt pitää huolta ulkonäöstäsi? Miksi raskauskilojen pudottaminen on niin vaikeaa?

Ja tärkein kysymys, onko miehesi yhtä timmi kuin viisi vuotta sitten?:D

no jon on sulla mulkku ukko. Onko itse täydellisen näköinen?
Mun äijä vähän samataipainen laukoja, mulla pituutta 173cm ja painan 72kg ja aina jaksaa huomautella mun pömppövatsasta. Itse painaa 124kg ja 182cm, joten ei taida nähdä itsessään mitään vikaa. Ei mulla sentään kovin paljon ylipainoa ole. Äijät on sikoja, ainakin osa....

Kauheeta :( Tätä kannattaisi miettiä jokaisen, jonka mielestä ulkonäkö on tärkeetä parisuhteessa. Se kun vaan on niin, että "kauneus" on katoavaista. Viimeistään iän myötä. Kyllä sen puolison haluamisen ja seksikkyyden pitäisi lähteä jostain muusta kuin ulkonäöstä.

Tietenkään kaikkea ei voi hallita, mutta ulkonäölle on paljonkin tehtävissä. Jokainen vanhenee ja rupsahtaa, mutta on silti paljon asioita, joita voi tehdä, että voisi itsekin olla suht koht tyytyväinen ulkonäköönsä.

• Tykkää
Reactions: miauh
Nyt otat itseäsi niskasta kiinni, lopetat itkemisen ja alat kuntoilla. Mies saa katsoa kaksosia sinä aikana. Sitten käyt kampaajalla, sulla on luultavasti jokin vitamiinipuutos ja hankit tukevat rintaliivit. Ymmärrän, että olet ollut kiinni kaksosissa eikä sinulla ole ollut aikaa itseesi. Nyt he ovat niin isoja, että voit hyvällä omalla tunnolla alkaa panostaa itseesi. Eikö ole kuitenkin hyvä, että mies sanoi suoraan, mistä kiikasta eikä valehdellut ? Silloihan kaikki jatkuisi ennallaan ja et voisi tehdä tilanteen eteen mitään.

No jos oikeasti olet lihava, ruma, kaljuuntuva ja riipputissinen, niin eihän se ihmekkään, jos ei ihan sytytä. Varsinkin, jos ennen olit kaunis ja hyväkroppanen. Nyt sitten vaan pää pystyyn ja teet asialle jotain!

Kaikkien ei tarvitse olla laihoja, mutta koita elää terveellisesti: se näkyy kyllä. Selkä suoraksi, tissit pystyyn ja leuka ylös rinnasta. Pidä huoli kulmakarvoista ja kynsistä, meikkaa vähän. Käy kampaajalla. Hanki tukevat rintaliivit ja vartalollesi sopivat vaatteet.

Kaikissa meissä on epäkohtamme. Jos olet sisältä kaunis ja sinut itsesi kanssa, näkyy se uloskinpäin. :)

Oletko itse tyytyväinen ulkonäköösi? Ilmeisesti et ole. Joten ihan itsesi vuoksi kannattaisi tehdä sille jotain. Ottaa itseään niskasta kiinni, kuntoilla ja laihduttaa. Sillä on mielialaankin valtava merkitys.

Kurjasti sanottu toki, mutta ymmärrän miestäsi kyllä toisaalta.

Mun mielestä on järkyttävää että mies voi ajatella noin omasta naisestaan, varsinkin jos se nainen on synnyttänyt lapsen kyseiselle miehelle :( Ja sun tapauksessa vielä kaksoset! Voimia :hug:

Tuohon on vaikea mitään sanoa. Joillakin on kohtuuton mies, joillakin on huono olla, mikä heijastuu ulkonäköön ja joillakin se ulkonäkö ihan oikeasti vaan repsahtaa...

Jos on viisi kiloa painavampi kuin ennen ja tukka on lyhyempi, niin onhan se kohtuuton arvostelu. Jos taas kiloja on tullut kymmenittäin, niin ei sitä raskautta enää voi syyttää.

Olen kyllä eri mieltä toisen vieraan kanssa, että kauneus katoaisi iän myötä. Ei todellakaan, ei tarvitse rupsahtaa kun vuosia tulee. Jotkut vaan pitävät sitä hyvänä tekosyynä. Kun pitää kehostaan huolta niin se vaikuttaa myös mieleen. Voi vanhempikin nainen olla kaunis, Aira Samulin on hyvä esimerkki siitä, että aina voi olla kaunis. Viitsimisestä se on kiinni.

Mun mielestä on järkyttävää että mies voi ajatella noin omasta naisestaan, varsinkin jos se nainen on synnyttänyt lapsen kyseiselle miehelle :( Ja sun tapauksessa vielä kaksoset! Voimia :hug:

Minä en taas voi käsittää tällaista ajattelutapaa ollenkaan. Eli jos nainen on synnyttänyt miehelle lapsia, niin nainen saa painaa vaikka 200 kg ja miehen pitää silti olla vaan tyytyväinen omaan naiseensa, ulkonäöstä ja kiloista viis. Niinkö? Valitan, mutta me olemme kaikki ihmisiä ja monille ulkonäöllä on merkitystä, vaikkei se maailman tärkein asia olisikaan.

Mä olin samassa kuosissa hiuksia lukuunottamatta.
Liityin salille, pudotin hitaasti mutta tuloksekkaasti liiat kilot, otin silikonit joita vieläkin maksan hetkisen(vaikka olisi kuinka pinnallista niin yksi parhaita päätöksiä elämässä) ja muutin lasten kanssa omilleni. Meillä ei ollut seksittömyyttä mutta mies sanoi ulkonäöstäni riidan ja kerran humalan yhteydessä niin anteeksiantamattomia asioita etten voinut hänelle antaa loppuelämääni.

[QUOTE="vieras";24015400]Olen kyllä eri mieltä toisen vieraan kanssa, että kauneus katoaisi iän myötä. Ei todellakaan, ei tarvitse rupsahtaa kun vuosia tulee. Jotkut vaan pitävät sitä hyvänä tekosyynä. Kun pitää kehostaan huolta niin se vaikuttaa myös mieleen. Voi vanhempikin nainen olla kaunis, Aira Samulin on hyvä esimerkki siitä, että aina voi olla kaunis. Viitsimisestä se on kiinni.[/QUOTE]

Vähän kaksipiippuinen asia. Toki vanhempikin nainen voi olla kaunis, mutta erikoinen ajatus, ettei se oma riipputissinen vaimo voisi olla kaunis. Kyllähän kaksosten odotus ja imetys useimpien rintoihin ja mahanahkaan jotain jälkiä jättää.

Hui hitto. Minä kelpaan miehelleni vaikka en ole timmissä kunnossa. On raskausarpia, riipputissit ja ylipainoa. Persekin roikkuu jonkun verran. Olen 41v. Että ikäkin vaikuttaa ihoon.

[QUOTE="vieras";24015400]Olen kyllä eri mieltä toisen vieraan kanssa, että kauneus katoaisi iän myötä. Ei todellakaan, ei tarvitse rupsahtaa kun vuosia tulee. Jotkut vaan pitävät sitä hyvänä tekosyynä. Kun pitää kehostaan huolta niin se vaikuttaa myös mieleen. Voi vanhempikin nainen olla kaunis, Aira Samulin on hyvä esimerkki siitä, että aina voi olla kaunis. Viitsimisestä se on kiinni.[/QUOTE]

On joo kaunis IKÄISEKSEEN, mutta ei se nyt siltikään, mikään haluttava eukko ulkonäkönsä takia ole :D

Vaikka mies tykkäisi minusta kuinka paljon hyvänsä ylipainoisena, niin itse en pitäisi. Onneksi näiden pienten kanssa tulee touhuttua pihalla, lenkkeiltyä etc ihan ilman mitään pakkopullaa.

Hienosti tehty!

Vähän alkuperäisen asian sivusta, mutta jäi kiinnostamaan tämä.

Muutitko miehesi luota pois vasta kun olit laihduttanut ja ottanut silikonit?
Mitäs mies?

[QUOTE="rebecca";24015412]Mä olin samassa kuosissa hiuksia lukuunottamatta.
Liityin salille, pudotin hitaasti mutta tuloksekkaasti liiat kilot, otin silikonit joita vieläkin maksan hetkisen(vaikka olisi kuinka pinnallista niin yksi parhaita päätöksiä elämässä) ja muutin lasten kanssa omilleni. Meillä ei ollut seksittömyyttä mutta mies sanoi ulkonäöstäni riidan ja kerran humalan yhteydessä niin anteeksiantamattomia asioita etten voinut hänelle antaa loppuelämääni.[/QUOTE]

Luulen, että monikin ajattelee. Harva vaan sen sanoo ääneen...

Ja onhan se niin, että moni mies kiihottuu visuaalisista ärsykkeistä ja jos ne on tota luokkaa niin minkäs teet.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24015387:
Tietenkään kaikkea ei voi hallita, mutta ulkonäölle on paljonkin tehtävissä. Jokainen vanhenee ja rupsahtaa, mutta on silti paljon asioita, joita voi tehdä, että voisi itsekin olla suht koht tyytyväinen ulkonäköönsä.

Mitä voi tehdä riippuville rinnoille, löysälle vatsanahalle ja raskausarville? Jos siis jätetään kirurgin työvälineet pois.

Hienosti tehty!

Vähän alkuperäisen asian sivusta, mutta jäi kiinnostamaan tämä.

Muutitko miehesi luota pois vasta kun olit laihduttanut ja ottanut silikonit?
Mitäs mies?

Olin jo silloin hyvällä vauhdilla laihduttelemassa kun lähdin, ylipainoa nyt ei varsinaisesti ollut kuin 10kg mutta entiseen timmiin vartaloon oli kyllä matkaa kiinteytymisessä ja lihaksissa. Miehen kommentit koskivat lähinnä tissejäni ja niille kun perkele ei mitään voi.

Silkkarit otin taloudellisista syistä vasta eron jälkeen koska silloin palasin töihin, olin kyllä jo aikonut ne ottaa. Toiset ovat ihan o.k omien riipputissiensä kanssa ja se on ihailtavaa mutta minä en. Mulla on aina ollut isohkot ja nätit rinnat joten pienet nahkapussit olivat täysin vieraat ja aiheuttivat jatkuvasti pahaa mieltä, olen kuitenkin vielä nuori nainen ja tuntui että osa identiteettiä katosi, vartalo on kuitenkin hyvin iso osa minua. Ihan yhtä lailla tärkeä kuin henkinen puoli.
Hankin ne siis täysin itselleni enkä mitään jättilolloja vaan samanlaiset mitkä olivat olleetkin, vanhoja rintsikoita pystyin käyttämään.

Enpä ole tissejä pahemmin ex-miehelle esitellyt. Tarkotuksella on ollut löysä huppari päällä kun on ne harvat kerrat nähty.

[QUOTE="vieras";24015461]Ylipaino ei ole kaunista kellään..[/QUOTE]

No en nyt sanois noinkaan, tuo on vaan SUN mielipide. Toisekseen onhan niitä miehiä, jotka ettii nimenomaan lihavia naisia :D Minäkin tykkään miehessä vähän "muhkummasta". Makuja on yhtä monta kuin maistajaakin.

Yhteistyössä