Mies sanoi mua pulleaksi ja että olin laihana parempi:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tyhmää mennä kyselemään, ja vielä jankuttaa tollaisesta asiasta. Kunnes tulee verta nenästä.
Onko sulla huono itsetunto? Olisitko mieluummin halunnut, että miehesi valehtelee?

[QUOTE="aapee";24527769]En mä ole mikkän röllipeikko. Tarkoittaako se heti sitä, että on homssuinen rölli, kun bmi on enemmän kuin 20? Mä pidän itsestäni hyvin huolta, olen siisti ja kauniskin, sopusuhtaiseksiskin sanottu. Pukeudun nätisti, tuoksun hyvältä, meikkaan kivasti jne.[/QUOTE]

No voitko rehellisesti väittää, että olisit nyt kropaltasi paremman näköinen kuin kymmenen kiloa sitten?

[QUOTE="aapee";24527769]En mä ole mikkän röllipeikko. Tarkoittaako se heti sitä, että on homssuinen rölli, kun bmi on enemmän kuin 20? Mä pidän itsestäni hyvin huolta, olen siisti ja kauniskin, sopusuhtaiseksiskin sanottu. Pukeudun nätisti, tuoksun hyvältä, meikkaan kivasti jne.[/QUOTE]

Mitä sitten? Näytit silti paremmalta 10 kiloa sitten.

• Tykkää
Reactions: Titi-Uu
[QUOTE="vieras";24527770]Mutta ei ole kyllä nytkään mikään ryhävalas mutta silti pitää täällä palstamammojen mollata.[/QUOTE]

niin ja jos olis ollut joku kuvagallup, kumpi paremman näkönen, se 171/60 vai 171/73, niin kaikki olis alkanu haukkua sitä toista liian laihaks ja valinnu isomman paremmaks, koska naisesta pitää saadfa kiinnii jne...
eli palsta nyt vaan on, että a.p pitää aina lytätä, oli mikä oli

hei hei! mie oon 167cm ja painan 73kg nyt 3.raskauden jälkeen ja olo on mahtava, oikein seksikäs, ihanaa kun on perse ja tissit!

2 vuotta sitten painoin 54kg vuoden imetyksen jäljiltä, vaikkei tissejä enää ollut ja persekin oli hävinnyt olo oli hyvä ja seksikäs ja valokuvissakin näytin upealta!

suurimman osan aikuisikää normi painoni on ollut 63kg, enkä oo oikein ollut tyytyväinen itseeni. kyllä se kaikki on pään sisästä kiinni. kun kelpaat itsellesi, ei tarvitse miettiä kelpaatko miehelle.

äläkä miehen sanomisista välitä, viikon kuluttua se voi

[QUOTE="jenni";24527836]niin ja jos olis ollut joku kuvagallup, kumpi paremman näkönen, se 171/60 vai 171/73, niin kaikki olis alkanu haukkua sitä toista liian laihaks ja valinnu isomman paremmaks, koska naisesta pitää saadfa kiinnii jne...
eli palsta nyt vaan on, että a.p pitää aina lytätä, oli mikä oli[/QUOTE]

Kyllä näissä painoasioissa tulee aina useammanlaisia mielipiteitä, eikä ole mitään "palstaa, joka väittää näin ja näin". Tässäkään ketjussa ei ole ollut kuin pari negatiivisempaa huomautusta, suurin osa on vain todennut, että mies oli rehellinen ja ap todennäköisesti näytti hoikkana paremmalta.

Jos nyt kuitenkin olisi niin, että ap on elämänsä kunnossa eikä halua missään nimessä laihduttaa tai treenata niin hyvät sinne. Jotenkin vain tämä epäilyttää kun on pitänyt mieheltä ryhtyä tivaamaan, että onko liian läski.

Viimeksi muokattu:
Kyllä mäkin voisin kehua jotakin Johnny Deppiä vaikka miten paljon, eikä mieheni ottaisi siitä itseensä. Että "onko se paremman näköinen kuin mä, mitä" . Jos kysyisi noin, niin sanoisin että totta helvetissä on. Sehän on maailman upein mies, itseasiassa ajattelinkin vaihtaa sen suhun heti huomenna.
Ja, mun mies fanittaa samallatavoin Catherine Zeta-Jonesia.
Onneksi me ei olla noin lapsellisia.

Ainahan normaalipainoinen, tavallinen nainen, normaaleissa terveissä mitoissa jää toiseksi laihoille kansikuvatytöille. näin vääristynyt tämä maaila on ja kauneusihanteet, ,kun sutä joika tuutista tulee.

Miesparka ei tiennyt sitä parisuhteen perusasiaa että naiselle tulee aina valehdella kun kysymys on ulkonäöstä vaikka totuus olisi muuta. Ainoa oikea vastaus on "kulta, sä olet kaunein nainen mitä maa päällään kantaa enkä ikinä katsoisi muita"

[QUOTE="hep";24528274]Ainahan normaalipainoinen, tavallinen nainen, normaaleissa terveissä mitoissa jää toiseksi laihoille kansikuvatytöille. näin vääristynyt tämä maaila on ja kauneusihanteet, ,kun sutä joika tuutista tulee.[/QUOTE]Ei oikeastaan ketään ne laihat epätodelliset kansikuvatytöt kiinnosta. Ihan vakavasti, ei kiinnosta. Kyllä sopusuhtaisuus riittää jos korvien välissä on muutakin kuin ilmaa.

Kyllä mäkin voisin kehua jotakin Johnny Deppiä vaikka miten paljon, eikä mieheni ottaisi siitä itseensä. Että "onko se paremman näköinen kuin mä, mitä" . Jos kysyisi noin, niin sanoisin että totta helvetissä on. Sehän on maailman upein mies, itseasiassa ajattelinkin vaihtaa sen suhun heti huomenna.
Ja, mun mies fanittaa samallatavoin Catherine Zeta-Jonesia.
Onneksi me ei olla noin lapsellisia.

Meillä on sovittu että jos miehellä tulee mahkut mennä Jennifer Lopezin kanssa puuhastelemaan niin se saa mennä hyvällä omallatunnolla, samanlailla mulla on vapaat kädet George Clooneyn kanssa :p

Realistiset mahkut voi olla miinusmerkkiset mutta kuka siitä välittää :whistle:

Mä tiedän että mullakin -10 kg olisi hyvä, ja suunta on sinne. Mies painoi monta vuotta +20 kg ja vaikka rakastin kuinka, oli pakko myöntää ettei se fyysinen himo ollut yhtä kova kuin nyt. Kun on vähemmän painoa, jaksaa arkeakin ihan erilailla.

Meillä on sovittu että jos miehellä tulee mahkut mennä Jennifer Lopezin kanssa puuhastelemaan niin se saa mennä hyvällä omallatunnolla, samanlailla mulla on vapaat kädet George Clooneyn kanssa :p

Realistiset mahkut voi olla miinusmerkkiset mutta kuka siitä välittää :whistle:

Mä tiedän että mullakin -10 kg olisi hyvä, ja suunta on sinne. Mies painoi monta vuotta +20 kg ja vaikka rakastin kuinka, oli pakko myöntää ettei se fyysinen himo ollut yhtä kova kuin nyt. Kun on vähemmän painoa, jaksaa arkeakin ihan erilailla.

Siis eikö kaikilla pariskunnilla olekaan tätä kuuluisaa listaa viidestä julkkiksesta, jonka kanssa saa harrastaa seksiä? Meillä ainakin on :D

Älä tivaa mieheltäsi vastausta kerran et ole valmis sitä kuulemaan. Tuleehan noista mainitsemistas mitoistas pullukkamainen kuva. Jos olet tyytyväinen itseesi, that's fine, mutta luulisi itsetuntosi sitten kestävän miehesi vastauksen. Oma kumppani 172cm ja 58kg ja on aivan normaalipainoinen, ei laiha. Syö hyvin ja harrastaa jonkin verran liikuntaa.

Yhteistyössä