Mies sanoi, että olen masentunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häpeä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häpeä

Vieras
koska saan raivokohtauksia. Viikonlopulla heitin voileivät pitkin seiniä ja talloin ruuat jaloissani. Olen niin ahdistunut ja tuntuu, että koko elämä on umpikujassa. Joka päivä on vaan ponnistelua ja epäonnistun koko ajan. En tiedä, miten minusta tuli tällainen, koska joskus tulevaisuus tuntui niin valoisalta.

Häpeän itseäni, enkä halua puhua kenellekään, en edes miehelleni sano, mutta käytökseni on muuttunut. Haluaisin vaan, että olisin taas normaali, että jaksaisin. Pahinta kaikessa on, että meillä on lapsi. On niin syyllinen olo, kun en voi olla normaali. Mussa on kyllä joku pahasti vialla, enkä edes tiedä, onko se masennus.

Käytkö töissä, opiskelmassa? Jos olet lapsen kanssa kotona, niin nyt lapsi kiireesti hoitoon ja haet itsellesi muutakin sisältöä elämääsi. Aloitat myös ulkoilemaan ja liikkumaan aktiivisesti mikäli et jo nyt tee niin.

sulla on fiksu mies :) Mun mies vaan lähti kun ei jaksanut kiukkuista akkaa.

mene lääkäriin! miehesi on luultavasti oikeassa. ps.masennukseen kuuluu tuollaiset tunteet:häpeä yms.

Toki voi olla että olet "vain" uupunut ja stressaantunut,mutta siltikin tarvitset sairaslomaa yms.

hei sun miehes on susta huolissaan ja selvästi välittää,onneksi,älä käännä hänelle selkääsi! Phu hänelle,siten kriiseistä selvitään :) eikä tuo ole mikään häpeä!
Mä vetelen debs-seulasta lähes täysiä pisteitä.. enkä häpeä!

tottakai jos vetäisin tolla tavalla överiksi, niin hävettäishän se,mutta ei sa aolla liian anakara itselleen se vain pahentaa oloa! Mene lääkäriin.

[QUOTE="vieras";28212169]Käytkö töissä, opiskelmassa? Jos olet lapsen kanssa kotona, niin nyt lapsi kiireesti hoitoon ja haet itsellesi muutakin sisältöä elämääsi. Aloitat myös ulkoilemaan ja liikkumaan aktiivisesti mikäli et jo nyt tee niin.[/QUOTE]

Opiskelen. Ei ole aikaa liikkua, mutta olen aina tykännyt siitä.

[QUOTE="sininen uni";28212243]hei sun miehes on susta huolissaan ja selvästi välittää,onneksi,älä käännä hänelle selkääsi! Phu hänelle,siten kriiseistä selvitään :) eikä tuo ole mikään häpeä!
Mä vetelen debs-seulasta lähes täysiä pisteitä.. enkä häpeä!

tottakai jos vetäisin tolla tavalla överiksi, niin hävettäishän se,mutta ei sa aolla liian anakara itselleen se vain pahentaa oloa! Mene lääkäriin.[/QUOTE]

Kyllä varmaankin välittää, mutta meillä on niin riitaisat välit, etten tiedä, mitä tehdä. Enkä ole liian ankara, kun olen oikeasti niin tyhmä. Mulla on kauhea kynnys mennä lääkäriin. Jos mut leimataan hulluksi.

[QUOTE="vieras";28212395]Kyllä varmaankin välittää, mutta meillä on niin riitaisat välit, etten tiedä, mitä tehdä. Enkä ole liian ankara, kun olen oikeasti niin tyhmä. Mulla on kauhea kynnys mennä lääkäriin. Jos mut leimataan hulluksi.[/QUOTE]

Edellinen viesti oli a.p:lta.

Yhteistyössä