Mies salaa miettii toista naista eikä halua tulevaa vauvaa

  • Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti
"noh"
Onhan se raskauden aikana ihan normaalia kokea monenlaisia tunteita. Eikö ole hyvä, että mies on onnistunut puhumaan vaikeistakin tunteista ystävälleen? Tosin ystävä ei tainnut olla luottamuksen arvoinen. Mitä jos mies vain puhui näistä vaikeimmista tunteistaan ja oikeasti rakastaa sinua ja haluaa sitoutua sinuun ja vauvaan. Jospa hän sanoi, että JOSKUS tuntuu siltä, etten vauvaa haluaisikaan. Joskushan siltä voi tosiaan tuntua.
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
[QUOTE="hessu";28455484]no mun uskottu on mun mies ja jos jokin ystävän kertoma juttu vaivaa mua tai suorastaan ahdistaa,niin kyllä minä avaudun asiasta miehelleni...[/QUOTE]

Jos mun ystäväni kertoo mulle jotain luottamuksellista/henkilökohtaista, mä en todellakaan kerro sitä miehelleni.


Ihania juoruakkoja jotkut naiset näemmä on... Mikä oikeus teillä on levitellä ystävienne henk. kohtaisia asioita??
 
Tilanteet muuttuu
Se, että mies jossain vaiheessa suhdetta ajattelee vielä enemmän exäänsä ei välttämättä tarkoita, että mies ei voisi muuttaa mieltään ja todeta joskus myöhemmin, että nykyinen on se ainoa oikea. Varsinkin, jos suhde on aloitettu niin, että edellisen parisuhteen käsittely ja tunteet exää kohtaan on vielä jäänyt käsittelemättä. Omassa suhteessani mies haikaili alkuaikoina exänsä perään ja erottiinkin puolen vuoden jälkeen tämän takia, jäätiin kuitenkin on/off suhteeseen, kunnes reilu puoli vuotta myöhemmin päätettiin yrittää vielä.

Nyt tuosta kun aloitettiin uudestaan on kuusi vuotta aikaa, ollaan naimisissa ja meillä yhteisiä lapsia. Mies on aivan uskomattoman ihana, eikä ole pienintäkään epäilystä, että ajattelisi enää yhtään exäänsä. Mies muistaa todella usein kertoa, kuinka onnellinen on kanssani ja kuinka ihana perhe hänellä on.

Eli ei se, että exä jossain vaiheessa suhdetta kummittelee vielä mielessä tarkoita sitä, ettei mies jossain vaiheessa voisi tajuta rakastavansa nykyistään paljon paljon enemmän. Ymmärrän hyvin sen, että kukaan ei halua olla 'toiseksi paras'. Itse siedin sitä sen jonkin aikaa, kun jotenkin vaan tiesin, että tämä mies oli taistelemisen arvoinen. Pidemmän päälle en minäkään tosin sellaiseen suhteeseen jäisi. Mutta kannattaa tosiaan sen miehen itsensä kanssa asiasta puhua, eikä vaan luottaa rikkinäiseen puhelimeen.
 
njoo
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28455463:
Voi kun ihmiset joskus oppisivat, että edes sille puolisolle ei kerrota ystävien luottamuksellisia tietoja! Näin sitten käy, kun ei voida olla lojaaleja.

Ei ole mitenkään tavatonta miettiä toista naista/miestä. Eikä ole tavatonta, että tulee katumapäälle raskausaikana. Oleellista on kuitenkin vain se, miten lopulta toimii. Aika moni antaa ihastusten tulla ja mennä ilman, että siitä syntyy mitään muuta kuin ajatuksia päähän. Onko sulla jokin erityinen syy olettaa, että mies olisi aikeissa jättää sut?
joo plus rikkinäinen puhelin väärinkäsitystä? ja moni nainen saattaa raskaudenaikana hetkellisesti itsekkin katua lasta..
 
Aika vähän sympatiaa aapeelle ketjussa? Minusta olisi hyvin ikävää kuulla moisia asioita ja viel muilta kuin mieheltä itseltään. Luottsmusvajetta, kun ei ole voinut jakaa epävarmuuksiaan kanssani. En usko, että voisin nähdä yhteistä tulevaisuutta, jos haikailisi aikaa exän kanssa. Ymmärrän aapeen tarpeen olla ainoa.
 

Yhteistyössä