Mies sairastaa ja nainen sairastaa, eron huomaa jo pienillä :)*sis. ällöä oksujuttua*

Villi viisikko

Aktiivinen jäsen
04.12.2006
3 360
0
36
Oksupotilaat ja vauva ovat nyt unten mailla joten ehdin tarinoimaan kuinka miehellä meni pieni palkokasvi nenuun :D

Tyttösen vatsatauti on ollut aika raju ja on maannut sohvalla tv:tä katsellen.
Hän oksentaa asenteella :D Pää ämpäriin ja örks, pää ylös piirrettyä katsomaan ja sitten taas ämpäriin jne.
Poikanen taas oksuili vain kahdesti ja se huuto ja valitus toimituksen aikana ja jälkeen, vessapaperia meni puoli rullaa kun nenästäkin valui, ja se huuto...
Kitinän kanssa pötkötti omassa pesässässään olohuoneen lattialla.

Miehelle tuumasin että kyllä poikahan sairastaa kuin miehet, vähän mutta kovalla metelillä :D
Me vanhemmat olemme tuon taudin jo sairastaneet, mies isolla levolla ja minä tänään jo heti aamusta lapsia hoitaneena..

ei mut näinhän se menee,naiset ku on kipeenä ni pitäis siivota ja hoitaa arkiaskareet ihan normaalisti turhia kitisemättä,vaikka sulla ois 40 astetta kuumetta mut auta armias ku miehellä on vaikka 37.8 ni vitsit sitä valitusta ja vaikerointia kuinka ollaan kipeenä ja pitää hoivata ja helliä ja lääkitä,ja sillon ei tehä mitään muuta kuin maataan ja ollaan vaan :whistle:

Ihan sama juttu oli täällä syksyllä..! Poika 5v hyi kamala, en haluu oksentaa, hyi tää on kamalaa ja itkua vääntää reppana... Ihan surkeena oli muutenkin. Tyttö 2,5v vaan sanoi että nyt tulee yrjö, mä kipitän perään pitämään tukkaa ja taas leikkimään :xmas:

Kyllä se pikkumies tulee esiin meidänkin miehestä kun sairastaa, mutta harvoin kyllä valittaa, tai passuuttaa, mutta on niin kuolevan näköinen, että voi voi.
Tässä kun ollut isompaa kriisiä ja krätinää ilmoilla, enkä välittänyt tuon taivaallista toisen sairasteluista, niin olipa huomannut sen sitten mieskin kuinka mukavaa kuitenkin on kun toinen kysyy miten voit, tarvitsetko jotakin, vien peittoa ja villasukkia.
Vaikuttanee myös ensikerralla suhtautumiseen minua kohtaan kun sairastan (mitä tapahtuu tosin äärimmäisen harvoin) kop, kop, kop kolmesti koputtaa puuta hän :whistle:

Yhteistyössä