Mies sai...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vihreänä kateudesta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vihreänä kateudesta

Vieras
Mies sai työpaikan, josta mä olen unelmoinut kaksi vuotta. Tiedän, että se työpaikka olis täysin mua varten ja nyt mies sai sen...tosta vaan.
Oon niin totaallisen kateellinen. Tiedän, ettei tuo ole miehen vika. Työpaikka sattui vain olemaan auki juuri nyt ja juuri nyt minä en voinut sitä hakea. Mies ei myöskään tiedä miten tärkeä tuo paikka olis mulle ollut (alani ainoita työpaikkoja suomessa).

Tällä hetkellä tuntuu, että en voi elää miehen kanssa kun hän tuohon työpaikkaan menee. En kestä sitä. Oon nytkin vaan itkenyt monta päivää...mies on koittanut lohduttaa, mutta en vielä ole kertonut suruni oikeaa syytä, koska se on niin totaalisen alhainen.

En yleensä ole luonteeltani kateellinen, tämä vaan sattui osumaan niin arkaan paikkaan.
Mies on täydellinen ja kaikin puolin hyvä mies, mutta musta tuntuu, että tämä asia rikkoo välimme.
Apua!

mitäpä sie sille voit että et voinu siihen hakea nyt, ihan turhasta kaehit miestäs. jos on nuin kovapala ku ei voi hakea mielussaan paikhaan niin alanvaihtoki vois tehä hyvää, ei ois kateutta työpaikoista.

Miten voit olla kateellinen jostain, jota et edes itse hakenut??? Mietipä uudestaan. Ja vaikka olisit hakenut, niin jos rakastat miestäsi, niin et kyllä sittenkään olisi oikeutettu kateellisuuteen.

Kyse on opintoihin liittyvästä työharjoittelusta, jonka jälkeen työllistyy. Itse olen opiskelujeni harjoittelun suorittanut (ihan turhuudessa). Hain aikanaan tätäkin paikkaa, jonka mies nyt sai.
Valmistun tässä juuri piakkoin työttömäksi. Alanvaihto ei ole ihan heti mielessä, koska olen opiskellut viisi vuotta.

En voi tälle tunteelle mitään. Jos kyseessä olisi ihan mikä muu asia tahansa niin en välittäisi, mutta tämä työpaikka olis tosiaankin ollut mulle tärkeä ja tiedän, että miehelle se ei ole samalla tavalla.

Luulisin että nyt olis kuule parempi kertoa ihan rehellisesti. Avaudu kunnolla ja sitten unohdat koko homman. Sun paikkaskin löytyy vielä, se vaan ei ollut toi!!!!!!

Jos miehesi ei olisi saanut sitä työpaikkaa, niin sitten sen olisi saanut joku muu. Olisiko se siis mielestäsi ollut parempi vaihtoehto? Eikö ole hyvä, että edes toisella perheen vanhemmista on hyvä työpaikka. Olisiko siis ollut parempi, että miehesi joutuisi tekemään jotain inhoamaansa hanttihommaa?

Yhteistyössä