A
Arki-yh
Vieras
Mies joutuu opiskelun takia olemaan viikot toisella paikkakunnalla ja nyt oon alkanut epäillä, että on ihastunut koulukaveriinsa. Olen saanut selville, että lähettelee tällä erilaisia tekstareita ja naamakirja viestejä kuin muille tutuille, esim. linkittää rakkauslauluja... Miehellä on ennenkin ollut ihme säätöjä naisten kanssa, en usko, että mitään fyysistä tähän mennessä, mut kuitenkin. Nyt vaan mietityttää, kun ovat niin lähekkäin, aikaisemmin noi suhteet on ollut lähinnä netissä tapahtuneita.
Itse yritän pitää suhdetta vireenä välimatkasta huolimatta ja olla mahdollisimman "ihana" aina viikonloppuisin. Onko mun vaan hyväksyttävä, että miehellä on ns. toinen elämä ja mä en voi siihen puuttua. Oon suoraan kysynyt noita asioita, mutta kieltää aina kaiken. Onko muiden miehillä naisia, joiden välinen suhde on epäselvä? Jotenkin toivoo, että jäisi sitten vaikka kunnolla kiinni, niin loppuisi tää jatkuva epävarmuus...
Itse yritän pitää suhdetta vireenä välimatkasta huolimatta ja olla mahdollisimman "ihana" aina viikonloppuisin. Onko mun vaan hyväksyttävä, että miehellä on ns. toinen elämä ja mä en voi siihen puuttua. Oon suoraan kysynyt noita asioita, mutta kieltää aina kaiken. Onko muiden miehillä naisia, joiden välinen suhde on epäselvä? Jotenkin toivoo, että jäisi sitten vaikka kunnolla kiinni, niin loppuisi tää jatkuva epävarmuus...