Mies säätää jotain outoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arki-yh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Arki-yh

Vieras
Mies joutuu opiskelun takia olemaan viikot toisella paikkakunnalla ja nyt oon alkanut epäillä, että on ihastunut koulukaveriinsa. Olen saanut selville, että lähettelee tällä erilaisia tekstareita ja naamakirja viestejä kuin muille tutuille, esim. linkittää rakkauslauluja... Miehellä on ennenkin ollut ihme säätöjä naisten kanssa, en usko, että mitään fyysistä tähän mennessä, mut kuitenkin. Nyt vaan mietityttää, kun ovat niin lähekkäin, aikaisemmin noi suhteet on ollut lähinnä netissä tapahtuneita.

Itse yritän pitää suhdetta vireenä välimatkasta huolimatta ja olla mahdollisimman "ihana" aina viikonloppuisin. Onko mun vaan hyväksyttävä, että miehellä on ns. toinen elämä ja mä en voi siihen puuttua. Oon suoraan kysynyt noita asioita, mutta kieltää aina kaiken. Onko muiden miehillä naisia, joiden välinen suhde on epäselvä? Jotenkin toivoo, että jäisi sitten vaikka kunnolla kiinni, niin loppuisi tää jatkuva epävarmuus...

Been there, done that.
Paljon mahdollista että miehelläsi on taas yksi säätö, kun kerran aikaisemminkin noin on tapahtunut, omaan korvaani kuulostaa ainakin aika selvältä tapaukselta.
Kysy mieheltäsi ja puhu tämän kanssa asiasta kunnolla, ei tuota kulissia kauaa jaksa..
Oma mieheni pettänyt minua 3 kertaa eri naisten kanssa, juurikin työ-/koulukavereiden kanssa ja vielä useampi suhde on jäänyt vähän epäselväksi niin että itse olen 90 % varma että suhde ei ole ollut kaveripohjalta mutta mies ei sitä ole myöntänyt.
Asia on sitten jäänyt sikseen, nyt mies ei ole antanut vuoteen aihetta epäillä pettämisestä ja toivon että tämä myös jatkuu..
Mies on todella sosiaalinen luonne ja suurinosa kavereista naispuolisia, joten mistään sellaisesta ei ole kyse että epäilisin jokaista miehen kanssa keskustelevaa naista tämän säädöksi. :D

Onhan noita ollut juttuja, mun käsityksen mukaan lähinnä netissä naisten nauratusta ja eroottista viestittelyä. Meilläkin mies on tosi sosiaalinen ja paljon kavereita ja saakin olla, mut johonkin se raja on vedettävä. Mies on aina niin loukkaantunut, kun noista kysyn, vaikka mulla oliskin jotain todistusaineistoa asiasta. Ehkä vaan on annettava ajan kulua ja odoteltava, mitä tapahtuu... Onko kukaan ottanut yhteyttä epäilemäänsä naiseen, on miehen naamakirjakaverina mut tuntuisi ehkä lapselliselta ajatukselta.

Miehellä on onneksi pieni mahdollisuus saada hommia omalta paikkakunnalta, eli ehkä se välimatka voisi himmentää tunteita tähän koulukaveriin.

Oon varmaankin vähän vanhanaikainen tai jotain, mutta en kattelis yhtään tuollaista touhua. Tosi epäkunnioittavaa ja lapsellista käytöstä aikuiselta mieheltä. Mitä ihmettä mies hakee tuollaisella touhulla? Aivan käsittämätöntä. Jos rakastaa vaimoaan/avokkiaan, ei silloin flirttailla tms. netissä tai muutenkaan, vaikka olis kuinka sosiaalinen luonne.

[QUOTE="Rouva";22395058]Kaikkeen te naiset alistutte... :(

Jos minä en ole se yksi ja ainoa nainen miehelleni, saa hän lähteä. Ei kuulu eroottiset viestittelyt muille kuin mulle.[/QUOTE]

Aivan samaa mieltä. Et olisi asiaa voinut paremmin sanoa.

Oon varmaankin vähän vanhanaikainen tai jotain, mutta en kattelis yhtään tuollaista touhua. Tosi epäkunnioittavaa ja lapsellista käytöstä aikuiselta mieheltä. Mitä ihmettä mies hakee tuollaisella touhulla? Aivan käsittämätöntä. Jos rakastaa vaimoaan/avokkiaan, ei silloin flirttailla tms. netissä tai muutenkaan, vaikka olis kuinka sosiaalinen luonne.

Lapsellistahan tuollainen käytös mieheltä/naiselta on, mutta lapsellista on myös mielestäni kuvitella että se kumppani ihastuu,rakastuu ja tuntee vetoa ainoastaan SINUUN, vaikka pettäminen väärin onkin.
Ihminen on erehtyväinen, enkä usko että kukaan pitkässä parisuhteessa oleva voisi käsi sydämellä sanoa ettei koskaan suhteen aikana olisi ihastunut/rakastanut/tuntenut vetoa johonkin toiseen kuin siihen omaan kumppaniin.

Kukaan tuskin toivoo että se oma kumppani pettäisi, mutta jos se jo on tapahtunut, mielestäni on silkkaa lapsellisuutta ja itsekeskeisyyttä erota saman tien mikäli molemminpuolisia tunteita sitä omaa kumppania kohtaan on.

Minä olen itse ihastunut useampiin miehiin suhteemme aikana, ja myös pettänyt miestäni.
Samoin on tehnyt myös mieheni(tosin ihastunut naisiin). :D
Kadun kovasti tekojani, enkä aio miestäni enää koskaan pettää vaikka mikä olisi, ja erittäin vaikeita juttuja ovat suhteellemme olleet molempien pettämiset. Tottakai noiden juttujen takia on monet itkut itketty ja yöt valvottu.

En minä silti koe että ALISTUISIN johonkin tai olisin jotenkin uhri, rakastan miestäni ja hän rakastaa minua, meillä on mahtava suhde jota en vaihtaisi mihinkään muuhun!
Vaikka olemme ihastuneet ja miltei rakastuneet toisiin suhteemme aikana, olemme silti toisillemme niitä ykkösiä, kumppaneita.
Ihmisiä jotka haluavat olla yhdessä, kaikki muu on toissijaista, kunhan meillä on toisemme.
Ja se sanonta "kerran pettäjä,aina pettäjä" nyt on täyttä paskapuhetta, ihmiset tekevät virheitä ja usein myös oppivat niistä.
Tuollainen kriisi usein myös parantaa ja vahvistaa suhdetta.

Tiedän, että järjellä lähtisin liitämään suhteesta heti, mut tyhmä kun olen, rakastan miestä ja toivoisin olevani se ainoa. Kotona mies onkin aina kuin ei mitään, seksiä ja läheisyyttä riittää ja antaa ymmärtää, että kaikki on hyvin. Lisäksi olen ollut opiskelun takia miehestä taloudellisesti riipuvainen, mut tilanne muuttuu pian kun valmistun. Jotenkin vaan haluaisin narauttaa miehen noista tempauksistaan, etten olisi sit se turhasta mustasukkainen vaimo, joka vielä jätti yhteisten ystävien silmissä.

Ja siihen, mitä mies tuolla hakee, en osaa vastata. Aikoja sitten sanoi kiinni jäätyään, että töissä oli niin tylsää, että keksi vähän piristystä. Olisin silloin lähtenyt lätkimään, mutta odotin esikoistamme ja en pystynyt repäisemään itseäni irti.

Miehesi vaikuttaa paitsi petturilta, myös typerältä. Vaikuttaa siltä, että hänen luonteeseensa kuuluu tuollainen "säätäminen" toisten naisten kanssa. Itse en tällaista hyväksyisi omalta mieheltäni, mutta jos se on sinulle ok, niin siitä vain. Mutta typerintä tuossa on se, että miehesi tekee sen vielä noin typerästi, että jossain netissä laittaa viestejä, mistä kuka tahansa voi ne löytää, kuten sinä nyt esim. OIkeasti, jurpo se miehesi on, jätä ihmeessä ja etsi parempi.

Yhteistyössä