Mies reissussa

Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Tuttu juttu. Meilla mies lahtee kuukauden Suomiloman jalkeen takaisin Koreaan perj. pari ekaa pv menee taas kylla ihmetellessa ja vahan surusilmana.
Juu pari ekaa päivää on ihan surkea olo eikä saa mitään aikaiseksi.
Onko miehes pitkaanki poissa? Onko kotimaassa vaiko ulkomailla reissussa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Tuttu juttu. Meilla mies lahtee kuukauden Suomiloman jalkeen takaisin Koreaan perj. pari ekaa pv menee taas kylla ihmetellessa ja vahan surusilmana.
Juu pari ekaa päivää on ihan surkea olo eikä saa mitään aikaiseksi.
Onko miehes pitkaanki poissa? Onko kotimaassa vaiko ulkomailla reissussa?
Tällä kertaa on neljä viikkoa jenkeissä. Edellisestä näin pitkästä reissusta onkin jo 2v aikaa. Tässä välillä on ollut vain maksimissaan viikon reissuja ja nekin enimmäkseen kotimaassa. Vähän on taas outoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Tuttu juttu. Meilla mies lahtee kuukauden Suomiloman jalkeen takaisin Koreaan perj. pari ekaa pv menee taas kylla ihmetellessa ja vahan surusilmana.
Juu pari ekaa päivää on ihan surkea olo eikä saa mitään aikaiseksi.
Onko miehes pitkaanki poissa? Onko kotimaassa vaiko ulkomailla reissussa?
Tällä kertaa on neljä viikkoa jenkeissä. Edellisestä näin pitkästä reissusta onkin jo 2v aikaa. Tässä välillä on ollut vain maksimissaan viikon reissuja ja nekin enimmäkseen kotimaassa. Vähän on taas outoa.
On se aluksi, mutta jannasti kaikkeen vaan tottuu olosuhteiden pakosta.
 
pm
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Ja mä en osaa mennä nukkumaan. On niin paljon kaikkea mitä nyt voi tehdä ihan rauhassa: kaukosäädin on ihan vain mun oma, samoin tietokone, lukeakin sais rauhassa ja kutoa ja ja ja...

Onko muilla samanlaisia ongelmia?
Kyllä minä ainakin saan kaukosäätimen milloin haluan tai mennä koneelle.

 
Alkuperäinen kirjoittaja kumiankeli:
Tiedän tunteen. Mun mies lähdössä reissuun 23pv ja kauheaa jo nyt kun ajattelee, että on tyhjä sänky. Täytyy tuo kuopus varmaan ottaa sit viereen.
Mua ei kyllä kauhistuta sängyn tyhjyys, kait siihen on niin tottunut. Eli siis nukkuminen sujuu oikein hyvin kunhan vaan kerkeis sänkyyn asti.
 
Alkupäivät on ikävä ukkoa, muttta sitten siihen tottuu ja alkaa nauttimaan.
Kun ukko tulee takas, niin pitää totuttautua uudestaan uuteen rytmiin :D
Tai ainakin mulla noin ja ukko on kerralla 4-7vk pois
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyuio:
Alkupäivät on ikävä ukkoa, muttta sitten siihen tottuu ja alkaa nauttimaan.
Kun ukko tulee takas, niin pitää totuttautua uudestaan uuteen rytmiin :D
Tai ainakin mulla noin ja ukko on kerralla 4-7vk pois
Juu paluussa on omat ongelmansa, kun äijä tulee sotkeen hyvin toimivat rutiinit...
 
Alkuperäinen kirjoittaja pm:
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Ja mä en osaa mennä nukkumaan. On niin paljon kaikkea mitä nyt voi tehdä ihan rauhassa: kaukosäädin on ihan vain mun oma, samoin tietokone, lukeakin sais rauhassa ja kutoa ja ja ja...

Onko muilla samanlaisia ongelmia?
Kyllä minä ainakin saan kaukosäätimen milloin haluan tai mennä koneelle.
Mä olen huomaavainen rakastani kohtaan, vaikka periaatteessa voisinkin mennä koneelle koska vaan tai omia kaken.
 
MyyMuikkunen
Mulla taas on niin, ettei telkkaria aukaista välttämättä illan aikana ollenkaan, puhumattakaan tietokoneesta. Isän ollessa työreissussa koti pn paljon "rauhallisempi" kun telkkari ei pauhaa ja tietokone ei raksuta sohvapöydällä tma. Silloin tehdään lasten kanssa kaikkea kivaa! Kotityötkin odottaa ja teen ne vasta lasten mentyä nukkumaan.
 
Äiti
Minä mietin jo valmiiksi että miten saan ajan kulumaan kun mies ensi viikolla lähtee 3 viikoksi reissuun. Ei olla ikinä oltu niin kauaa erossa.
Ekat päivät on varmasti tosi surumielisiä mutta kai siihenkin sitten tottuu.
Lapset vaan käy nukkumaan jo 19-20 välillä ni tulee pitkä ilta jos itse ei saa yksin unta ennen kello 01.00 :/
Tosin tuo on totta että sitten kaukosäädinkin on ihan omassa käytössä ;) Sitä jo odotan :D
 
Lipton^
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Minä mietin jo valmiiksi että miten saan ajan kulumaan kun mies ensi viikolla lähtee 3 viikoksi reissuun. Ei olla ikinä oltu niin kauaa erossa.
Ekat päivät on varmasti tosi surumielisiä mutta kai siihenkin sitten tottuu.
Lapset vaan käy nukkumaan jo 19-20 välillä ni tulee pitkä ilta jos itse ei saa yksin unta ennen kello 01.00 :/
Tosin tuo on totta että sitten kaukosäädinkin on ihan omassa käytössä ;) Sitä jo odotan :D
Hyvin se menee ;)
 
pm
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Alkuperäinen kirjoittaja pm:
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Ja mä en osaa mennä nukkumaan. On niin paljon kaikkea mitä nyt voi tehdä ihan rauhassa: kaukosäädin on ihan vain mun oma, samoin tietokone, lukeakin sais rauhassa ja kutoa ja ja ja...

Onko muilla samanlaisia ongelmia?
Kyllä minä ainakin saan kaukosäätimen milloin haluan tai mennä koneelle.
Mä olen huomaavainen rakastani kohtaan, vaikka periaatteessa voisinkin mennä koneelle koska vaan tai omia kaken.
Omassa kodissani saan omia ihan kaiken, minkä haluan.
 
Meilla tulikin kiva muutos tanaan. Perj sijaan joutuukin lahtemaan Koreaan ASAP. Lennon sai jarjestettya talle iltapaivalle klo 17.15. Nyt arsyttaa ja paljon |O Olin niin jo varautunut henkisesti siihen perj lentoon . Eihan tassa ole kuin yhdesta paivasta kysymys, mutta olisin niin mieluusti pitanyt kultsun taalla.

Tatahan taa on ollut aina...Tilanteet muuttuu tosi akkia.
 

Yhteistyössä