Mies räjähti tytölle.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amaryllis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Amaryllis

Vieras
Mies oli nukuttanut 8kk vanhaa vauvaa jo melkein tunnin,vihdoin tuli hiljaista ja vauva oli vaipumassa uneen.Miehen tyttö 7v oli myös menossa nukkumaan ja vahingossa kaatoi pyykkitelineen seinää vasten.
Vauva heräsi siihen ja mies syöksyi huoneesta huutamaan että "kuka perkele täällä potkii seiniä ja on se saatana kumma kun ei osata olla hiljaa" jne.
Vauva säikähti tietenkin ja tyttö myöskin.Tyttö meni omaan sänkyyn peiton alle...Menin tytön luo ja yritin lohduttaa.Toinen yritti pidätellä itkua,mutta kun halasin niin alkoi kyyneleet valumaan.Nyt sain molemmat nukkumaan rauhassa.

Hemmetin mies!Koskaan ennen ei ole hermostunut tolleen. Käskin mennä pyytämään tytöltä anteeksi,mutta sano vaan että "en varmasti mene!"

Tuli tosi paha mieli tytön puolesta! :(

Voi tyttö raukka :( Kukat Sinulle, kun lohdutit, ja käskit pyytää anteeksi.

Jos minun lapsi iskäviikonlopun jälkeen kertoisi mulle tuollaisesta, repisin ex-ukoltani m.unat juurineen...

Eiköhän mies huomenna pyydä anteeksi.Inhottava vaan tytön mennä nukkumaan pahalla mielellä.
Kovasti yritin tytölle selittää,että iskä vihasena sano pahasti,mutta pyytää huomenna anteeksi ja rakastaa tyttöä kuitenkin tosi paljon.Aikamme halittiin ja tyttö sitten nukahti.

Alkuperäinen kirjoittaja EevaRouva:
Hmmm...kyllä mäkin saattaisin ärähtää tunnin nukuttamisen jälkeen, vaikken haluaisi / tarkottaisi. Pinna siinä kiristyy ja jos joku MUU tekee jonkun väärän asian niin totta kai se rasittaa...

Ja huutaisit ja kiroaisit lapselle?
Mun mielestä on ihan kamalaa, että vanhemmat kiroaa lapsilleen.
Ja nimittelee.
Kärsin aina, kun kaverini sanoo vauvalleen, että mitä äidin pikku läskipää.
Eihän se vauva sitä vielä tajua, mutta isoveli jo tajuaakin.
Ja jos anoppi sanoo jotain miehelleen lasten ja tän kaverin kuullen, siitä kauhea haloo, kun lasten kuullen puhuu rumia.
Itse sanoo monesti: vitun tyhmä, etkö osaa. Siis lapselle.

Alkuperäinen kirjoittaja EevaRouva:
Hmmm...kyllä mäkin saattaisin ärähtää tunnin nukuttamisen jälkeen, vaikken haluaisi / tarkottaisi. Pinna siinä kiristyy ja jos joku MUU tekee jonkun väärän asian niin totta kai se rasittaa...

Ärähtäminen on eri asia kuin kiroilu ja kurkku suorana huutaminen lapselle.

Ap: Olet mahtava "äitipuoli", kumpa oma tyttäreni saisi joskus samanlaisen. Tosin on isälleen kultaa kalliimpi (kuin minullekin) en ikinä voisi kuvitella isäänsä huutamassa hänelle noin... :( Missään tilanteessa...

Alkuperäinen kirjoittaja miilu:
Ap: Olet mahtava "äitipuoli", kumpa oma tyttäreni saisi joskus samanlaisen. Tosin on isälleen kultaa kalliimpi (kuin minullekin) en ikinä voisi kuvitella isäänsä huutamassa hänelle noin... :( Missään tilanteessa...

Kiitos!Aikaa kyllä meni ennenkuin tähän pisteeseen päästiin tytön kanssa.Alku oli vaikeaa,mutta nykyään tyttö on todella rakas.

mä olen kyllä joskus sortunu vastaavaan tekoon, ja mulle on tullut siitä ittelle NIIIIN paha olo!!! Ja aiheesta. Olen kyllä käynyt pyytämässä anteeksi sydän juuria myöten...
Toivottavasti sun mies käy myöskin pyytämässä pieneltä ihmisen alulta anteeksi.

no voi kuule en hyväksy itsekkään kiroilemista yms mutta ymmärrän miestä kyllä on TURHAUTTAVAAA jos tekee kauan hommia ja sitte joku vesittää sen. ja keiken lisäksi olen itsekkin sortunut ärjymään hemmettiä ja perkelettä ja viime aikoina jopa se ruma v sana päässyt. miksikö koska väsyneenä ei aina jaksa olla täydellinen.

Edelleenkin ymmärrän,että vihaisena tulee sanottua pahasti.Mutta lapsille ei voi kiroilla.Jos olisi käynyt tiuskaisemassa,että nyt hiljaa,niin olisi ollut ihan eri juttu.

Ja mies äsken sanoi,ettei aio pyytää anteeksi.Kuulemma ei ole mitään anteeksi pyydettävää.

Yhteistyössä