X
X
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja veikkaan:että ap on vähän kännissä,on tuo kirjoitustyyli vähän sitä luokkaa.
NII-I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja veikkaan:että ap on vähän kännissä,on tuo kirjoitustyyli vähän sitä luokkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja en älyy:mikset pistänyt niitä samantien pihalle?!
Ei ole mun asiiua puutua ukon asioihin ja kavereiun,
no mun mielestä sulla on kun keskellä yöllä tullaan kännissä kolisteleen toisten kotiin ja örvelletään.
Mutta täömäö on ukonkim koti ja päätöä ketä tuo.
Ei mun vikja.
Kuulostat ihan åboriginaalilta..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Mutta täömäö on ukonkim koti ja päätöä ketä tuo.
Ei mun vikja.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Mutta täömäö on ukonkim koti ja päätöä ketä tuo.
Ei mun vikja.
Sekoitatko mut Rollolaiseen...?
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Mutta täömäö on ukonkim koti ja päätöä ketä tuo.
Ei mun vikja.
Oliko se sitten se, "erikoinen" kirjoitustyyli..Huvittava tyyppi, niinkuin ap..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sanna:En oel äbo. En kuitenkaan kerro lasten ikää ettei tytyt tyhhista,
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Mutta täömäö on ukonkim koti ja päätöä ketä tuo.
Ei mun vikja.
Oliko se sitten se, "erikoinen" kirjoitustyyli..Huvittava tyyppi, niinkuin ap..
![]()
Minä osaan kirjoittaa kyllä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:En oel äbo. En kuitenkaan kerro lasten ikää ettei tytyt tyhhista,
Rollo?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:En oel äbo. En kuitenkaan kerro lasten ikää ettei tytyt tyhhista,
Rollo?![]()
En ole.
Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Ei tunenut niitä.
Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Ei tunenut niitä.
ai ne vaan tunki teille, tuntemattomat ihmiset![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Ei tunenut niitä.
![]()
Baaristsa tuki ukon mukana.
Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Meen nyt kysymään hakuaako mies jotain. Yleensä krapulassa haluaa yht juttuui ja sen jälkelr ruokaa. En kerro mitä:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Ei tunenut niitä.
![]()
Baaristsa tuki ukon mukana.
ja sä et heittänyt niitä yöllä pihalle? :|
juu, käy nyt ihmeessä lepertelemässä ukolles, onkin oikea kultakimpale.
Alkuperäinen kirjoittaja W:En todellakaan usko tätä, ei kukaan ämmä antas tuoda miehensä pariskuntaa kotio jos lapsiakin.
Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja W:En todellakaan usko tätä, ei kukaan ämmä antas tuoda miehensä pariskuntaa kotio jos lapsiakin.
On meilä eneki ollkuy baarista vietraita,, ei mitään ihmeelistä musta.