Mies pyörötuolissa,seksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Hei!

Olen päätäpahkaa ihastunut mieheen joka on pyörtuolissa,tämä pyörätuoliasia ei häiritse.Enenmmänkin olen miettinyt että mtienkäs tuo sekispuoli,hänellä toimii "se" ainakin moitteetta,tai siis että on kykenevä.

Onko kellään kokemusta? Asia on minulle täysin uusi,pelkään vain nolaavani itseni.

Tietysi seksi vaatii minulta enemmän mutta onko jotain kokemuksia?

Olen seurustellut miehen kanssa, joka oli pyörätuolissa. Seksi oli ihan ok. Osasi neuvoa kyllä tarpeen vaatiessa. Olet kyllä tavallaan se aktiivisempi osapuoli, mutta sitä ei kannata pelätä. Musta ainakin löytyi roimasti lisää uskallusta ja uusi puoli itsestäni vaikka aluksi arkailin.
Netistä ja kirjastoista löytyy ihan kirjallisuuttakin, jos olette vielä siinä vaiheessa, ettet halua kahvipöydässä näitä kysellä... =)

Niin no ei se pelkkä pyörätuoli mielestäni ole mikään "hidaste" jos muuten pelit ja vehkeet toimii...Kysy mieheltä reilusti mitä hän haluaisi jne.
Mielikuvitus kehiin ja eikös se hyvä olo kummallekin ole tuossakin tarkoitus ;)

Miksi se mies on pyörätuolissa? CP-camma? Paraplegia, tetraplegia? MMC? Vammasta riippuen "sen" alueen toiminta voi olla aivan normaalia tai sitten siinä voi olla jotain häikkää. Jokainen vammainen ihminen on yksilönsä, ja samallakin diagnoosilla olevia ihmisiä ei voi niputtaa samaan lokeroon esim. fyysisten toimintojen suhteen.

Olin laiska paska enkä jaksanut kirjautua ensin sisään, vaan kirjauduinpa kuitenkin...

Mut tosiaan, ei se pyörätuoli ole este, eikä välttämättä edes hidaste. Seksiä kun on niin kaikenlaista, eiköhän jokainen pari löydä oman tapansa harrastaa seksiä, jos vain mielikuvitusta löytyy!

pyörätuolissa harrastettu seksiä siten, että olen ollut miehen sylissä joko kasvot häneen päin tai selkä häneen päin ja" pomppinut" siinä. lisäksi mun miehellä oli sellainen "laite" jolla sai tehtyä edestakaisin liikettä suhteessa minuun,kun itse oli tuolissaan. sängyssä onnistui ratsastaa miehellä.suuseksi tietty onnasi 69 asennossa..

siinä nyt jotain ihan konkreettista. kyllä luonto tikan pojan puuhun ajaa ;)

Takaapäin, nainen lattialla patjalla kontillaan (jos mies pyörätuolin käyttäjä) ja mies naisen takana sohvalla, saunajakkaralla, sängyn reunalla....
Siitä pääsee painamaan koko varren pituudelta.

Toinen vaihtoehto - nainen selällään ja nostaa jalat miehen olkapäille sängyllä. Siitäkin onnistuu hyvin.
Ratsastus etu- tai takaperin onnistuu hyvin, nainen sohvalla selällään, toinen jalka selkänojalla, siitä edestä ja ties vaikka missä asennossa.
Tietysti ratsastus sylissä sohvalla istuen...

Kyllä se onnistuu, kokemusta on ja paljon ;).

Yhteistyössä