Mies 23v, nainen 31v. Mitään mahdollisuuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olin 27 kun aloin seurustella silloin 20 v mieheni kanssa. Nyt ollaan naimisissa ja meillä on lapsia. Ongelmia ikäeron vuoksi en ole ikinä huomannut, enintään ehkä sen että ei voida muistella samoja lastenohjelmia ;) Ja oon joskus miettinyt että ajatteleekohan esim. risteilyllä joku että oon puuma tai löytänyt nuoren rakastajan kun mulla on niin komea nuori hunksi kainalossa :P

Mun mies ei oo ku 5 v. mua nuorempi ja osa hänen kavereistaan häntä n. 5 v. nuorempia eli sen 10v. mua nuorempia enkä kyllä koskaan ole kokenut, että mun pitäisi heidän seurassa olla jotenkin erilainen. Ennemminkin hänen nuoret kaverinsa ovat "kateellisia" minusta miehelleni, kuulema :D Multa löytyy kaks lastakin edellisestä suhteesta 6 ja 8, eikä sekään ole koskaan mikään este ollut. Suhteen onnistuminen on täysin kiinni persoonista, ei niinkään kenenkään vuosista :)

[QUOTE="alkup.";29321847]Arvelinkin että joku haluaa tietää tuon. Olin 17 ja 18 kun sain lapseni. :) Sittemmin olen koulutautunut ja saanut oikein oivan ja itselleni sopivan työpaikan. (jos joku nyt haluaa siitäkin entiseltä teini-äidiltä kysyä)[/QUOTE]

Ehkä tämän takia rakastuit nuorempaan?

Ei se ikää katso, ei. ihmistä vaan. Mun silmissä (itse 34v) 23v kuulostaa ihan hirveen nuorelta. Mutta en väitä etteikö onnistuisi.

Ehkä tämän takia rakastuit nuorempaan?

Ei se ikää katso, ei. ihmistä vaan. Mun silmissä (itse 34v) 23v kuulostaa ihan hirveen nuorelta. Mutta en väitä etteikö onnistuisi.

Niin siis minkä takia, meni ohi. Pahoittelen.

Ja minullekin 23v KUULOSTAA ihan kamalan nuorelle, mutta kun tämä kys mies on todella kypsä ikäisekseen. Huomaan joitain eroja meissä tuon iän suhteen muttei ne ole häirinneet kumpaakaan.

Näin kun kotona yksin mietin niin alkaa kuitenkin kauhistuttaa. :D

Tää vaan paranee. Rakkaus sanat vaihdettu. Sovimme jopa ettemme tapaile enää muita. Huh. Olo kuin teinillä, IHANA!!!!! Ja seksi... Siis _uskomatonta_ ;)

Toivottavasti tämä ei ole vain ohimenevää vaan vakavampaa, mutta vaikka olisi lyhytaikaistakin, niin onpahan muistot. Mutta aika vakavalle tämä alkaa vaikuttaa.

Pakko johonkin purkaa tätä onnea kun läheisille en ole vielä kertonut.

On. Itse olin saman ikäinen kun tapasin mieheni ja mieheni juurikin tuon 23v. Nyt yhteistä taivalta 11 vuotta ja yksi yhteinen lapsi. Välillä tuntuu että itse olen se "lapsellisempi" osapuoli ;) . Suhde on tahto asia, iästä riippumatta.