Mies pussaillut naispuolista kaveriaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AP

Vieras
On ollut aloitteentekijä, on ollut humalassa ja on ollut pussailua seksuaalisessa mielessä, ei kaverimielessä vaikka kohde onkin ollut miehen naispuolinen kaveri.

Tämän naispuolisen kaverin kanssa miehellä ollut ennen minua seksisuhde, en missään vaiheessa silti ole epäillyt että mitään tekisi tavatessaan tätä naista kaverina eikä ole varmaan ennen tehnytkään.
Mutta nyt sitten yhteisten vuosien jälkeen tämä. Meillä oli tapahtuneen aikan riitaa ja mietintää suhteesta mutta mitään avointa suhdetta ei tosiaankaan.

On aika sekavat tunteet. En mä tässä itseäni hajoita, jotenkin on viileän rauhallinen olo ja suu viivana. Että voi j'malauta minkä teki. Siitä eteenpäin aivot eivät paljon auta. Että mitä seuraavaksi. H'lvetti.

Meillä olis vakavan keskustelun paikka, mutta ei pussailun takia kyllä eroa tulisi.
Riippuen tietty siitä et katuuko pussailija mitä meinaa tehdä luottamuksen parantamiseksi.

Rajanvetohan on selkeä eli jos olette sopineet että pussailu on pettämistä niin sitten se on. Jos taas ette niin sitten nielet tapahtuneen. Meillä ei pussailua lueta pettämiseksi joten en tiedä kuinka montaa naista oma ukko on reissuillaan nuoleskellut ja en haluakaan tietää :D

Meillä on rajattu pussailu pettämiseksi mut en silti jättäisi miestäni vaikka pussailiskin jotain toista naista :ashamed: Se ei ole asia (toivottavasti) jota ei saatais puhumalla selvitettyä.Eikä muutenkaan niin paha et täytyis sen takia erota.

Voi räkä... :(

Meillä ei olla mitenkään yltiömustasukkaisa, mutta miehellä on myös sellainen naispuolinen ystävä, jonka kanssa ollut aikaisemmin, joskus vuosia sitten seksiä.
He eivät enää pidä juurikaan yhteyttä, mutta pitävät siis edelleen kovasti toisistaan.

Mä olen sitä mieltä, että jos seksiin riittävä viehätys toista kohtaan on joskus ollut, niin sellainen tunne voipi löytyä vielä edelleenkin.
Siksi olen (vähän häpeissäni) reilusti pyytänyt, etteivät enää tapaa kahdestaan, koska en saisi ajatukselta rauhaa vaikka mieheen luotankin.
Tavataan siis vain porukalla silloin harvoin kuin tavataan, ja se on kaikille ok.

Ite en pystyisi jatkamaan kun se luottamus on menetetty... :/
Voimia sulle kuitenkin :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
On ollut aloitteentekijä, on ollut humalassa ja on ollut pussailua seksuaalisessa mielessä, ei kaverimielessä vaikka kohde onkin ollut miehen naispuolinen kaveri.

Tämän naispuolisen kaverin kanssa miehellä ollut ennen minua seksisuhde, en missään vaiheessa silti ole epäillyt että mitään tekisi tavatessaan tätä naista kaverina eikä ole varmaan ennen tehnytkään.
Mutta nyt sitten yhteisten vuosien jälkeen tämä. Meillä oli tapahtuneen aikan riitaa ja mietintää suhteesta mutta mitään avointa suhdetta ei tosiaankaan.

On aika sekavat tunteet. En mä tässä itseäni hajoita, jotenkin on viileän rauhallinen olo ja suu viivana. Että voi j'malauta minkä teki. Siitä eteenpäin aivot eivät paljon auta. Että mitä seuraavaksi. H'lvetti.

Eiköhän nuo jo kerro paljon... Eli jos heti, kun vähän riitaa, on menossa vanhan heilansa hameisiin, niin tuskin mies kovin vakavissaan on teidän suhteen muutenkaan... Itse pari kertaa anteeksi antaneena ja uudelleen petetyksi joutuneena voin sanoa, että helposti tekee sen uudestaan, kun luulee, että loputtomiin annetaan anteeksi..

Vaikea sanoa kyllä mitä itse tekisin, kun ei ol kirjaimellisesti tuota tilannetta ollut. Yksi exäni kyllä petti, niin kuin epäilinkin, mutta se totuus tuli silloin ilmi vasta kun suhde muutenkin oli loppumassa. Se kyllä lisäsi vakaumustani etten halua koko tyyppiä edes nähdä. En tiedä, suutelun saattaisin ehkä vielä antaa anteeksi ja jatkaa suhdetta jos ei ole seksiä ollut, mutta kovasti tuo toisi epäluottamusta. :/ Ja tokihan se vaurioittaa itsetuntoakin. Hirveästi töitä ja sitten voisi ehkä onnistua suhteen jatkaminen.

Sitä mä tässä mietin että ellei eroa tule niin voiko tuota unohtaa. Että käviskö niin että se mies sitten joutuisi sitä pussailuaan katumaan niin kauan kun suhdetta jatkuisi. Mietin että jos jatkuisi ja vaatisin ettei ole naiseen enää missään yhteydessä niin onhan sekin minulta aika pikkumaista ja naurettavaa. Mitä tässä on ellei luottamusta ole.

Mies ei edes pahoitellut vaan kun sovimme sen riidan ja suhdepohdinnat ja sovimme että yhdessä ollaan, mietinnät on mietitty ja kaikki sovittu niin sitten heitti vaan että niin muuten...

Meillä pussailu lasketaan pettämiseksi ilman muuta. Jos meillä olis tuollainen tilanne eikä lasta, niin ero tulisi. Mutta lapsen takia olisin valmis vielä puhumaan asiasta. Joka tapauksessa mies ei saisi enää koskaan tavata tuota naista.

Musta ei ole yhtään pikkumaista ja naurettavaa kieltää heitä tapaamasta. Voit ihan hyvin sanoa, että joko sinä tai hän. Jos kerran heillä on vielä yhteistä historiaakin takana, niin... Miksi heidän ylipäätään pitäisi olla kavereita? Ymmärrän, jos heillä on yhteisiä lapsia. Mutta jos kerran heillä on selvästi vielä vetoa toisiinsa, niin en antaisi kyllä kaveerata.

Kyllä mulle varmasti ainakin edellytyksenä parisuhteen jatkumiselle olisi ehdoton suhteiden katkaisu siihen toiseen naiseen. :o Oli miten pikkumaista hyvänsä. :whistle: Ehdottomastihan se olisi selvää tossa tilanteessa, että miehen olisi ANSAITTAVA se luottamus, ei sitä nyt ihan lahjana anneta tuollaisen tempun jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sitä mä tässä mietin että ellei eroa tule niin voiko tuota unohtaa. Että käviskö niin että se mies sitten joutuisi sitä pussailuaan katumaan niin kauan kun suhdetta jatkuisi. Mietin että jos jatkuisi ja vaatisin ettei ole naiseen enää missään yhteydessä niin onhan sekin minulta aika pikkumaista ja naurettavaa. Mitä tässä on ellei luottamusta ole.

Mies ei edes pahoitellut vaan kun sovimme sen riidan ja suhdepohdinnat ja sovimme että yhdessä ollaan, mietinnät on mietitty ja kaikki sovittu niin sitten heitti vaan että niin muuten...

Ai, ai, ai... Edelleen lisäät vaan faktoja, että mies ei kovin vakavissaan sun kanssa ole, joten mitä ihmettä jäät tuollaiseen roikkumaan ja tuhlaat aikaasi turhaan? En toki ole sitä mieltä, että liian helposti kannattaa luovuttaa, mutta eiköhän nämä em. faktat kerro jo oleellisen teidän suhteenne onnistumisesta?

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Kyllä mulle varmasti ainakin edellytyksenä parisuhteen jatkumiselle olisi ehdoton suhteiden katkaisu siihen toiseen naiseen. :o Oli miten pikkumaista hyvänsä. :whistle: Ehdottomastihan se olisi selvää tossa tilanteessa, että miehen olisi ANSAITTAVA se luottamus, ei sitä nyt ihan lahjana anneta tuollaisen tempun jälkeen.

Peesi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pussailusa suuttuvat taitavat olla aika nuoria? Kun vanhenee, niin antaa mennä toisesta korvasta ja silmästä sisään ja toisesta ulos.

Ja vaikka olisi ihan seksiäkin heillä, niin mitens se menikään se sanonta että ei järvi soutamisesta kulu :attn: Älkää olko niin tiukkapipoisia. Semmoista se nyt vaan on, nykyaikana.

Onneksi en ole samassa asunnossa sen kanssa nyt. Jo pelkkä miehen näkeminen saisi vatsan kääntymään ympäri. Oksettaa. Luulin etten edes järkyttynyt pahemmin mutta ilmeisesti olin shokissa.
Mieheltä tuli vain viesti jossa ei edelleenkään pyytänyt anteeksi vaan totesi että ok, kerro jos teko sai sinut niin mustasukkaiseksi ettet halua mitään kanssani. Mies yrittää käyttäytyä siten kuin ei olisi mitään väärää tehnytkään, tämä on miehen yleisstrategia kun on mokannut. En voi käsittää. Silmissä vain kuva siitä miten mies on illan flirttaillut tämän naisen kanssa joka päättynyt intohimoiseen suutelusessioon, kenties miehen asunnolla, en tiedä missä. H*lvetti!

Tätä suutelusessiota edeltävä riita/suhdepohdinta johtui miehen lähes sairaalloisesta (aiheettomasta) mustasukkaisuudesta minua kohtaan josta olen miestä jututtanut aika paljon.

Nyt yrittää kääntää asian siten että minä vain olen "mustasukkainen" ja näköjään kostaa sen että olen vaatinut miehen mustasukkaisuuden käsittelyä keskusteluissamme. Miten se voi edes kuvitella,..siis millainen ihminen ei edes pyydä anteeksi? Kenen kanssa olen elänyt?

Yhteistyössä