Mies purkaa keittiön kaappeja.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
Ne on ihan töhnässä kaikki seinät niiden takana ja sieltä tulee jotain mustaa köhnää ja turkiskuoriasisia. Mua kutittaa ja ahistaa. Yäk yäk yäk. :o |O :x :$ :$ yyh.

YÄÄÄKKK!!!

Hyi! jonkun muun töhnät ja rasvat siellä missä me ollaan tehty ruokaa. Onneksi tulossa on uusi keittiö. :$ :$ Mitä mä teen tälle kutinalle ja ahistukselle. Ällöttää. :x

Siitä ällötyksestä ei tahdo päästä eroon ennen kun on sen viisi kertaa desinfioinut ja siivonnut kaikki paikat. meillä oli edellisessä kämpässä jotain ötököitä ja sokeritoukkia ja ajatuskin niistä nostaa karvat pystyyn.

Muutimme vuosi sitten tähän asuntoon ja teimme ( teemme) kunnon remontin. Pariskunta oli vähemmän siisti. He jättivät tänne pyynnöstämme huolimatta paljon entisiä tavaroitansa, mm. vanhan pesukoneensa kylpyhuoneeseen. Kun nostimme pesukoneen pois, löytyi koneen takaa kaksi Seura-lehteä 80-luvulta, 8 tyhjää vessapaperirullaa sekä SILMÄLASIT. Ja kun pesin vessanpyttyä, meinasin todellakin oksentaa, kun vesisäiliön välistä roiskahti sellaista mustanruskeaa töhnää suoraan avonaiseen suuhuni! Olen hengessä mukana urakassanne!

Keittiön laatat oli laitettu niin, että ensin seinään on liimattu joku ihmeen pahvi(?) ja laatat sit siihen pahviin kiinni. :xmas:

Ötökät tulee sieltä jostain tuuletushormista. :$ Ja seinässä on 3 sentin rako joka johtaa minne?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Keittiön laatat oli laitettu niin, että ensin seinään on liimattu joku ihmeen pahvi(?) ja laatat sit siihen pahviin kiinni. :xmas:

Ötökät tulee sieltä jostain tuuletushormista. :$ Ja seinässä on 3 sentin rako joka johtaa minne?

Kuulostaa vahvasti ammattimiehen tekemältä viritelmältä.

mä en uskalla kuvitellakkaan mitä noista kaappien takaa vois löytyä :x :x mä ajattelin,että jos omakotitalossa oisitte asunu..vaikee kuvitella,että kerrostaloakaan ei osata rakentaa,jos löytyy seinistä rakoja..

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
mä en uskalla kuvitellakkaan mitä noista kaappien takaa vois löytyä :x :x mä ajattelin,että jos omakotitalossa oisitte asunu..vaikee kuvitella,että kerrostaloakaan ei osata rakentaa,jos löytyy seinistä rakoja..

No siis meillä on vessa tommonen erillinen peltilaatikko, joten rako syntyy siitä. Mutta sieltä raosta tulee tupakansavua meille, eli jotenkin se on yhteydessä muihin kämppiin. Sieltä ötökät siis aina aika-ajoin tulevat. tietysti vain meidän asuntoa myrkytetään, koska ilmeisesti varsinaisen ötökkäpesän omistajat nauttivat pikkuisista. :(

Meillä oli keittiön allaskaapin välipohjan alla hiirenpesä kun muutettiin tänne vuosi sitten... onneksi tiedettiin etsiä kun edellisten asukkaiden jäljiltä oli keittiön parissa kaapissa hiirenloukku.

muoks. niin ja rivariasunto on tämä

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
no yök! kämppä myyntiin (vai onko vuokra? ) ja muualle sieltä! kaikenlaisissa läävissä ihmiset asuukin...

Tää on meidän oma ja tästä tulee oikein hyvä, kunhan saadaan noi aukot kii, eikä ötökit pääse meille enää. Turha tuudittautua siihen, että sulla on paremmin. oletko katsonut keittiökaappien taakse?

Muistakaa sitten myös käyttää kiviporaa kun niitä kaappeja asennatte takaisin paikalleen ja mielellään aloitatte sunnuntaiaamuna seitsemältä sen homman.Onneksi meidän kerrostalossa on kielletty poran käyttö ja muukin remontointi sunnuntaisin.

Yhteistyössä