Mies pukeutuu naiseksi = voisitko jatkaa suhdetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kysymys näkyykin jo otsikossa, kun minulle tälläinen tilanne on tullut eteen. Lapsiakin meillä on jos se nyt tilanteeseen vaikuttaa. Mies tai varmaan kohta pitää sanoa nainen ei vielä itse tiedä haluaako jatkaa. En kyllä ytään tiedä mitä ajatella kun tuli niin shokkina kun sain tästä kuulla.

Kauanko ootte ollut yhdessä ja kauanko miehes on cd juttuja harrastanut? Meinaan, että onko tää joku tuore juttu, jonka voi olettaa muuttavan teidän suhdetta vai onko se vaan joku fetissi, joka nyt paljastui?

En voisi. Tykkään miehisestä ulkonäöstä ja olemuksesta.
Kyllä varmaan on ollut havaittavissa jo aikaisemmin naisellisia piirteitä, joten ei varmaan luonne nyt yks kaks muuttunut? Lapsille voi olla vähän hankala selittää, että miksi isi yhtäkkiä pitääkin äidin vaatteita.
Se riippuu ihan itsestä, etooko ajatus siitä, että ootkin yhtäkkiä naisen kanssa ja pystytkö hyväksymään hänet sellaisenaan kun hän on.
Pukeutuuko pelkästään kotona vai käykö ulkosallakin?
Jos nyt pelkästään kotona haluaa pukeutua yksinään ja viihdyttää itseään niin sitten vaan pysyä pois niistä hommista..

En tajunnu, sinun kaltasten viisastelijoiden takia jotkut dorkat menevät leikkauttamaan värkkejänsä ja muuntuvat "muusukupuolisiksi" ym kun sukupuoli on vaatteista kiinni.
:D
Ota ero jos ahistaa. Mikä siinä niin vaikeaa on, vai oletteko lestoja ym hihhuleita. :cool:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: päätön
Off topic, mut ei se Conchitakaan enää jaksanu pistää naisen vermeitä. (y) No, homppelius jäi...

Näin viisuvoittaja Conchita Wurst on muuttunut – ”En halunnut olla enää parrakas nainen”
4dc1752927ab41c0834411dc37bf5891.jpg

Conchita Wurst kyllästyi viisutyyliinsä.(KUVA: Sami Kilpiö / HS, Instagram)

Julkaistu: 15.5. 19:36

Parrakas drag-artisti Conchita Wurst voitti Euroviisut 2014 hameen helmat hulmuten. Nyt hän pukeutuu miesten vaatteisiin ja kertoo haluavansa olla jälleen Tom.
Itävaltalainen Conchita Wurst, oikealta nimeltään Thomas Neuwirth, voitti Euroviisut vuonna 2014 kappaleellaan Rise Like A Phoenix. Tuolloin hän pukeutui kullanväriseen asuun.

Nyt Wurst, gay-aktivisti ja kauneusbloggaaja, kertoo, että Conchita ”täytyi tappaa”, jotta oikea Tom pääsisi esiin, The Sun kirjoittaa.

Mikäli kuva ei näy, voit katsoa sen tästä.

Viime viikkoina 28-vuotias artisti on esiintynyt mustaan nahkaan verhoutuneena ja näyttänyt enemmän motoristilta kuin drag-taiteilijalta.

– Halusin luoda uuden persoonan. En halunnut olla enää parrakas nainen, Tom kertoi Die Welt -lehdelle.

– Olen saavuttanut kaiken, minkä halusin viisuvoiton jälkeen.

Tom on parhaillaan kotonaan Itävallassa harjoittelemassa tulevaa konserttia varten. Hän esiintyy Wienin sinfoniaorkesterin solistina.

Viimeksi muokattu:
Off topic, mut ei se Conchitakaan enää jaksanu sitä pelleilyä. (y) Kivannäkönen mies kuoriutui sieltä.

Näin viisuvoittaja Conchita Wurst on muuttunut – ”En halunnut olla enää parrakas nainen”
4dc1752927ab41c0834411dc37bf5891.jpg

Conchita Wurst kyllästyi viisutyyliinsä.(KUVA: Sami Kilpiö / HS, Instagram)

Julkaistu: 15.5. 19:36

Parrakas drag-artisti Conchita Wurst voitti Euroviisut 2014 hameen helmat hulmuten. Nyt hän pukeutuu miesten vaatteisiin ja kertoo haluavansa olla jälleen Tom.
Itävaltalainen Conchita Wurst, oikealta nimeltään Thomas Neuwirth, voitti Euroviisut vuonna 2014 kappaleellaan Rise Like A Phoenix. Tuolloin hän pukeutui kullanväriseen asuun.

Nyt Wurst, gay-aktivisti ja kauneusbloggaaja, kertoo, että Conchita ”täytyi tappaa”, jotta oikea Tom pääsisi esiin, The Sun kirjoittaa.

Viime viikkoina 28-vuotias artisti on esiintynyt mustaan nahkaan verhoutuneena ja näyttänyt enemmän motoristilta kuin drag-taiteilijalta.

– Halusin luoda uuden persoonan. En halunnut olla enää parrakas nainen, Tom kertoi Die Welt -lehdelle.

– Olen saavuttanut kaiken, minkä halusin viisuvoiton jälkeen.

Tom on parhaillaan kotonaan Itävallassa harjoittelemassa tulevaa konserttia varten. Hän esiintyy Wienin sinfoniaorkesterin solistina.
Mies se oli mekossakin. Ihmettelen miksi sanottiin parrakkaaksi naiseksi, vaikka oli vain meikkaava mies.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
Mun vaimo on jo pitkään harrastanut mieheksi pukeutumista. Välillä käyttää töissäkin farkkuja ja kauluspaitaa. Oon kuitenkin nykyään jo ihan sinut asian kanssa.

• Tykkää
Reactions: Pessimisti
Mun vaimo on jo pitkään harrastanut mieheksi pukeutumista. Välillä käyttää töissäkin farkkuja ja kauluspaitaa. Oon kuitenkin nykyään jo ihan sinut asian kanssa.
Kuinka kauan sulla kesti ennenkun pääsit järkytyksestä yli ja tarvitsitteko ongelman vuoksi parisuhdeterapiaa?

Yhteistyössä