Minä ja vielä varattu mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Redhed"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Redhed";24467357]Ajauduin suhteeseen naimisissa olevan miehen kanssa, aloitimme juttelun facebookissa, jota kesti parisen kuukautta, kunnes vaimo löysi viestit. Lopetimme miehen kanssa viestittelyn, kunnes laitoin miehelle tekstiviestiä ja jatkoimme suhdetta viestittelemällä. Toukokuun alussa vaimo sai tietää suhteemme jatkuneen ja mies soittikin minulle ja kertoi, että haluaa jatkaa vaimonsa kanssa rauhassa.

Viikon päästä tästä mies kertoi, että oli jättänyt vaimonsa ja hän muuttikin luokseni asumaan.

Meillä menee kivasti, tosin mieltäni kaihertaa tämä: Tähän päivään mennessä mies ei ole laittanut avioerohakemusta menemään, vaimo odottaa jo asuntoa toiselta paikkakunnalta asuen vanhempiensa luona. Pisteenä iin päälle vaimo on seitsemännellä kuulla raskaana. He ovat edelleen yhteydessä ja miehellä lukee facebookissa, että hän on naimisissa yms. vaikka vaimo on tiedot poistanut. Hän ei ole ottanut minua kaverikseen facebookissa emmekä me käy missään ihmisten ilmoilla.

Pelkään koko ajan, miten tilanne kääntyy kun vauva syntyy. Palaako mies vaimonsa luo vai jatkaako uutta elämää minun kanssani. AHDISTAA![/QUOTE]

Syystäkin sinua ahdistaa. eipä käy teikäläistä kateeksi. Onneksi omat ihmissuhdeasiat eivät ikinä ole olleet noin paskasti! :)

No meillä meni vähän toisella tapaa, mies ilmoitti minulle, että meidän pitäisi varmaan erota ja jo seuraavana viikonloppuna iski itselleen uuden naisen, minä olin siinä vaiheessa 4 kuulla raskaana. Mies asui vielä mun kanssa kuukauden kunnes muutti tavaransa muualle ja lopulta uuden naisystävänsä luokse, kihloihin he menivät ennen kuin tämä meidän vauva syntyi. Nyt mies elää uudessa suhteessa toisella puolella Suomea.
Tämä uusi nainen oli alusta lähtien tietoinen mun raskaudesta, mutta lähti silti miehen kanssa suhteeseen.

Ja taas viedään yhtä tyhmää akkaa kuin pässiä narussa. Avaa silmäsi hyvä nainen!

Jos sinulla on yhtään järkeä päässä, niin ymmärrät varmaan, että vaimo heitti miehen pellolle. Siitä tämä miehen yhtäkkinen mielenmuutos ja nopea muutto luoksesi. Oikeasti hän katuu eroaan ja haluaa palata vaimonsa luo. Ei hän eroa aio hakea. Jos joku sitä hakee, niin se on vaimo - kyllästyttyään miehen jatkuvaan pettämiseen.

[QUOTE="Redhed";24471054]Eihän tämä tietenkään ideaali tilanne ole, et miesystäväni on vielä naimisissa ja on vielä tulossa isäksi parin kuukauden päästä, mut näin se nyt on! [/QUOTE]

Well, sinä puhut "miesystävästäni".

Naimisissa olevalle miehelle sinä taidat olla vain "vakipano", joka tarjoaa majapaikan.

Siinä on suuri ero, sinun tappioksesi.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä