Mies puhuu, että ero tulee hänelle kaliiksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siis sanoi, että hänestä tuntuu että tämä avioero tulee hänelle paljon kalliimmaksi kuin minulle. Joutuu siis maksamaan minulle osuutenit ästä asunnosta, koska jää tähän asumaan. Lisäksi joutuu maksamaan elatusmaksuja (joista hänen mielestään minimikin o jo paljon) ja lisäksi joutuu ostamaan huonekaluja, koska nykyiset jaetaan.

Hän siis kokee, että minä melkein tienaan tässä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis sanoi, että hänestä tuntuu että tämä avioero tulee hänelle paljon kalliimmaksi kuin minulle. Joutuu siis maksamaan minulle osuutenit ästä asunnosta, koska jää tähän asumaan. Lisäksi joutuu maksamaan elatusmaksuja (joista hänen mielestään minimikin o jo paljon) ja lisäksi joutuu ostamaan huonekaluja, koska nykyiset jaetaan.

Hän siis kokee, että minä melkein tienaan tässä.

Riippuu paljolti siitä kuinka paljon oikeasti olette kustannuksia jakaneet hankkiessanne tavaroita.

Tietysti on eletty ns. puoliksi, mies tienannut vain enemmän niin maksanut tietysti enemmän mutta toisaalta hänellä on jäänyt rahaa myös itseensä. Minä olen ollut kotiäiti ja tinkinyt kaikesta.

Ero on aina kurja juttu. Raha-asiat ovat vaikeita. Aika monella on se tilanne, et äiti on ollut kotona lasten kanssa. Tämä on mahdollistanut miehen työnteon ja rahan saannin.Perhe on yhteisyritys, jolloin omaisuuskin jaetaan tasan. On tehtävä avoiehto, jos aikonee säilyttää ennen liittoa saadun omaisuuden.

Yhteistyössä