Mies polttareissa

  • Viestiketjun aloittaja epätoivonen
  • Ensimmäinen viesti
epätoivonen
Mies tuli kotiin kaverin polttareista kaula mustana ja sönkötti olleensa värikuula sodassa (mikä vissiin ihan totta ). Voiko siitä muka tulla kaula mustaksi?? Katoin taas sen puhelimen ja exä oli soittanut kerran... Mies siinä kunnossa ettei pysty ite kertomaan mitä on tapahtunu, oon ihan sekaisin raivosta. Mitä vittua mä teen??
 
Alkuperäinen kirjoittaja epätoivonen:
Mies tuli kotiin kaverin polttareista kaula mustana ja sönkötti olleensa värikuula sodassa (mikä vissiin ihan totta ). Voiko siitä muka tulla kaula mustaksi?? Katoin taas sen puhelimen ja exä oli soittanut kerran... Mies siinä kunnossa ettei pysty ite kertomaan mitä on tapahtunu, oon ihan sekaisin raivosta. Mitä vittua mä teen??
Meet nukkumaan ja kysyt asiaa huomenna uudestaan kun sekin on saanu päänsä selväks.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Käy koittamassa lähteekö ne värit pois?
Ei kun se on mustelmilla ei oo mitään väriä.
Ai. No mut onko ne ihan symmetrisen pyöreitä jälkiä? Kuulapyssystä tulee sellasia.
On ne aika symmetrisiä ja niitä on useita... taidan olla vaan vaino harhainen. pääasia että rakas tuli yöksi kotiin.

 
---
Kyl nuo kuulostais kuula-aseen aiheuttamilta mutta... miks ihmeessä sillä ei ole ollu suojavarusteita päällä? Tuohan on jo aika riskaabelia kun kaulaan ovat toista ampuneet!! :eek:
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Kyl nuo kuulostais kuula-aseen aiheuttamilta mutta... miks ihmeessä sillä ei ole ollu suojavarusteita päällä? Tuohan on jo aika riskaabelia kun kaulaan ovat toista ampuneet!! :eek:
Mun kuopus harrastaa airsoftia, mutta ei sillä mitään kaulasuojusta koskaan ole. Aluksi oli pelkästään silmäsuojukset, mutta alkoi olla sellaisia kraatereita poskissa, että vaihtoi kasvosuojukseen.

 
ap
En tiedä mitä uskoa, meillä on kuitenkin yhteinen lapsi ja kaikkea.... Tosin on sillä exänkin kanssa, mutta ei ne oo mun tietääkseen pitäneet yhteyksiä. Mies on oikea kunnon perheenisän perikuva, en oo koskaan nähnyt sitä tuossa kunnossa... parempi mennä itsekin vaan nukkumaan.
 
Aika vaarallista touhua, jos värikuula-aseella ammuskellaan useita kertoja kaulaan :/
Ja se sattuu aivan helvetillisesti.

Seuraapa äijää vähäsen aamulla, sillä pitäis olla kipeenä muutakin kun pelkkä tukka jos ne värikuulista on tulleet..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En tiedä mitä uskoa, meillä on kuitenkin yhteinen lapsi ja kaikkea.... Tosin on sillä exänkin kanssa, mutta ei ne oo mun tietääkseen pitäneet yhteyksiä. Mies on oikea kunnon perheenisän perikuva, en oo koskaan nähnyt sitä tuossa kunnossa... parempi mennä itsekin vaan nukkumaan.
Jep, kannatan. Aamulla kaikki näyttää taas toiselta. =)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En tiedä mitä uskoa, meillä on kuitenkin yhteinen lapsi ja kaikkea.... Tosin on sillä exänkin kanssa, mutta ei ne oo mun tietääkseen pitäneet yhteyksiä. Mies on oikea kunnon perheenisän perikuva, en oo koskaan nähnyt sitä tuossa kunnossa... parempi mennä itsekin vaan nukkumaan.
Jep, kannatan. Aamulla kaikki näyttää taas toiselta. =)
Kiitti tuesta, meen nukkuun ja juttelen miehen kanssa aamulla... oon mä kyllä vitun vainoharhainen.

 

Yhteistyössä