mies pisti viestiä päivystyksestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piita-75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kävi hyvin ja huonosti... :| Eli ennen kuin ehdin sinne naapurikaupunkiin, mies soitti että lekuri oli lähettänyt kotiin. Sydänkäyrässä oli tosiaan näkynyt jotain, mutta "kai se on vaan nuoren iän aikaan saamaa vaihtelua" totesi lääkäri :o "Tulehdus on varmaan rintalastan kiinnikkeissä, eli menet kotiin ja otat Buranaa ja huomenna töihin"

Ihanaa jos ei mitään pahempaa olisi, mutta mä en jaksa tätä epävarmuutta ja pelkoa enää. Huomiseksi mies sai ajan työterveyslääkärille Poriin ja haetaan se sydänfilmi mukaan samalla niin saapi rauhassa katsoa sitä ja pistää jatkotutkimuksia jos tarvii. Jos ei tarvi niin saa kyllä perustella mulle helvatun hyvin asian... :|

Seuraavasta rintakipukohtauksesta varaan sitten jo ajan sydänlääkärille, maksoi mitä maksoi. Ei tällaista jaksa kukaan, varsinkin kun pelkona on että taas lähdetään kesken töiden tänään lääkäriin. Kun saisi edes kunnon särkylääkkeet tai jotain, kun se kipu on niin järkky! Viimeisen puolen vuoden aikana näitä on ollut 4-6 näitä lääkärikeikkoja... Pitäisi sitten saada se tulehdus sieltä jollain keinoa pois, ei kai Buranaakaan voi ihan tolkuttomia määriä syödä...

Kiitos kaikille myötätunnosta, mulla oli hirmu paniikki eilen. Ja nyt päätin ettei tätä tosiaan katsota enää läpi sormien, vaan homma tutkitaan loppuun saakka. Ei miehen kroppa eikä mun pää kestä...

En halua pelotella mutta ota asia vakavasti.. Viime viikolla oli juuri lehdessä miten n.30v mies kuoli infarktiin kun kukaan ei ottanu vakavasti hänen oireitaan.. Oli käynyt lekurissa useamman kerran :ashamed:

Yhteistyössä