V
vierailija
Vieras
Tapasin erään tosi viehättävän miehen tuossa kuukausi sitten, ja kavimme muutamia kertoja treffeillä. kahdella tapaamis kerralla harrastimme seksiäkin. mies oli sängyssä aivan loistava, yksi parhaimmista jossei paras seksikumppanini koskaan. mieskin nautti aivan selkeästi kun minä esim. otin häneltä suihin ja annoin hänen ottaa minut takaapäin jne. Minä oikeasti aloin ihastua mieheen enemmän ja olisin voinut kuvitella hänen kanssaan vakavaa juttuakin, mutta mies ilmoitti minulle eilen haluavansa lopettaa tapailun, koska seksi ei hänen mielestään sujunut riittävän hyvin ja hän sanoi vielä ne tavalliset tekosyyt (olemme muutenkin niin erilaisia eikä riittävästi kemiaa, täyttä huuhaata minun mielestäni sillä kyllä meillä sitä kemiaa oli ja mieskin tunsi sen, tiedän sillä osaan kyllä lukea ihmisiä hyvin).
Nyt tunnen itseni hyväksikäytetyksi, miten ihmeessä mies voi väittää että meidän seksi oli huonoa vaikka hän silminnähden nautti siitä? Miksi miehet edes tekevät näin, halusiko mies sittenkin vain seksiä? Ei ainakaan suoraan myöntänyt sitä eilen kun ilmoitti lopettavansa jutun.!
Missä kohdin mies väitti seksin olleen huonoa?
Eihän hän niin sanonut.
Hän sanoi, ettei ollut riittävän hyvää.
Hän tietää paremmastakin.
Hän on todennäköisesti joskus ollut/on edelleen rakastunut, niin hän tietää miltä hyvä seksi voi oikeasti tuntua.
Teidän kemiat nyt ei vaan valitettavasti siihen riitä.
Mutta jos tästä tuli sinulle käytetty olo, nii ehkä kannattaa ottaa opiksi...ettei ihan kaikkea kannata tehdä ihan jokaisen kahviseuralaisen kanssa.....