Mies pisti lahjakorun avaimenperäksi :(((

• Viestiketjun aloittaja HuonoVaimo
  • Ensimmäinen viesti
HuonoVaimo
Ostin miehelleni hääpäivälahjaksi laulakorun jossa kiva riipus joka vieläpä sellainen mistä aiheesta mies pitää. Mitä tekee mies, laittaa riipuksen avaimenperäksi :( tuntuu aikas tökeröltä toiminnalta. Vaikka ois huono lahja niin eikö sen päivän ees pitäis ees mieliksi kaulassa ja sitten "unohtais" johonkin sen?! Harmittaa vaan kun näin oikeasti vaivaa ja vähillä rahoillani ostin :(

"Minävaan"
Eikös se nyt tullut kuitenkin hänellä päivittäiseen käyttöön? Ei tietenkään ihan niinkuin kaulakorun kuuluisi, mutta kuitenkin. Oishan miehes voinut sen johonkin kaapin perukoillekin jemmata :)

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Hyvä mies
Minusta kuulostaa kivalta idealta. Itse olisin tyytyväinen jos mieheni osoittaisi luovaa ajattelua, niinkuin hän kyllä osoittaakin. Miksi korun ottaminen "hyötykäyttöön" vaikuttaa millään tavalla siihen miten paljon vähiä rahojasi siihen käytit?

Ymmärrän
Ymmärrän aloittajan pahan mielen! Jos ostaa kalliin kaulakorun ja toinen laittaa sen vain avaimenperäksi niin tuntuisi kyllä itsestänikin pahalle. Eihän kaikesta voi tykätä, mutta silti!

111
Ostin miehelleni hääpäivälahjaksi laulakorun jossa kiva riipus joka vieläpä sellainen mistä aiheesta mies pitää. Mitä tekee mies, laittaa riipuksen avaimenperäksi :( tuntuu aikas tökeröltä toiminnalta. Vaikka ois huono lahja niin eikö sen päivän ees pitäis ees mieliksi kaulassa ja sitten "unohtais" johonkin sen?! Harmittaa vaan kun näin oikeasti vaivaa ja vähillä rahoillani ostin :(

ei ole huono vaimo nimimerkkisi oikeassa. Huono mies pikemminkin jos ei ole tarpeeksi "herkkä" huomioimaan vaimoaan. Ihan sama vaikka olisi kalu korussa miehen kuuluu edes yrittää olla loukkaamatta vaimoaan.

"vaimo"
Jätä se sika!

Ei kun, minusta tuossa ei ole mitään loukkaantumisen aihetta, itsekin tekisin samalla tavalla jos saisin nyt uuden korun. Avaimet kulkee koko ajan mukana ja olisi siten aina muistuttamassa puolison rakkaudesta.

Hyvä mies
Kantaisko palstamamma Suomi Leijona-taskumattia jos mies ostais teille sellaisen kivan lahjan?
No taskumattia tuskin pitäisin mukana kuin vain eritystilanteessa. Mieheni osti minulle kuitenkin linkkarin. En usko että teen sillä yhtään mitään, mutta kannan sitä kyllä mukana koska se oli mielestäni aika romanttinen ele mieheltäni. Siinä veitsessä taitaa olla jonkinlainen lenkki josta voisin varmaan virittää sen avaimenperäksikin.

HuonoVaimo
No en kai mä nyt ostaisi korua jos mies ei sellaisia käytä.

Selitteli että olisi muka liian painava kaulaan, aika huono selitys, mutta huvä jos ees avaimenperäksi kelpasi. Aika arvokas on avainenperäksi, ensi kerralla ostan suoraan vitosen avaimenperän ;)

Vierasmiess
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän;30095360:
Sekö onkin niinpäin, että lahjanantamisen tarkoitus on miellyttää lahjanantajaa, ei -saajaa?
Riippuu antajasta. Jos antaja on mies niin tarkoitus on miellyttää naista. Jos antaja on nainen niin naisen on syytä tulla miellytetyksi ja hyvälle tuulelle antamisesta.

HuonoVaimo
Eniten harmittaa se, etten vaan onnistu koskaan antamaan lahjaa joka miellyttäisi todella, olen koittanut vaikka ja mitä :) Mies osaa aina antaa niin hyvät lahjat, että olisi ihana joskus saada toinenkin ilahtumaan.

Tätäkin korua pohdin ja pähkäilin pitkään. Tiedän, että tämän korun aihe on miehelle mieleen yms, mutta jokin meni vikaan. No ihan sama, olkoot. Mies huomasi pahan mieleni vaikka en halunnut sitä näyttää ja selittelo kovasti miten arvostaa ajatustani ja oli laittamassa ketjua kaulaan, mutta pyysin että tekee kuten alunperin halusi, en tahdo pakottaa pitämään kaulassa sellaista mistä ei tykkää.

Olen huono antamaan lahjoja, minkäs teet :(

Yhteistyössä