Mies pilasi kesälomani!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaaargh!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt on ihan pakko kysyä, että miten kummassa päädyit yhteen tuollaisen ihmisen kanssa? Onko itselläsi kaikki ihan ok? Normaali, itseään arvostava nainen ei varmasti perustaisi perhettä tuollaisen miehen kanssa.

Että miten kummassa ihmiset päätyvät yhteen tuollaisten ihmisten kanssa? Suhteen aluksi ollaan ruusunpunaiset silmälasit silmillä ja luvataan toiselle kaikenlaista. Sitten astuu arki mukaan, ja me vain muutumme. Tiedän useitakin tapauksia, joissa unelmamies on päätynyt ojan pohjalle

En jaksanut koko ketjua lukea mutta kuule, sä jätät yksinkertaisesti lapset miehelle päiväksi ja lähdet rentoutumaan teille tietymättömille ja suljet puhelimen. Aikuinen mies selviytyy kyllä ja jos ei, sitten on laitettava isot ja ikävämmät pyörät pyörimään.

Uskomatonta soopaa ja mä en tahtoisi epäillä provoksi mutta jos totta puhut niin huh huh, nainen nyt sitä selkärankaa!

Ihan ekaksi, älä ryntää kotiin sillä perusteella, että lapsi on hereillä. Sillä lapsella on kotona isä, ei siis mitään hätää maailmassa.

Toisekseen, mies pilasi lomasi, jos olisit tämän tiennyt, et olisi ottanut lapsia lainkaan pois hoidosta??? Oikeesti??? Lapsilla ei saa olla lomaa, koska mies on tyhmä? Sori, en ymmärrä, en ollenkaan. Ongelma on sun ja sun miehen välinen, älä sotke siihen lapsia.

Kun esikoinen oli pieni, odotin toista ja olin kavereiden kanssa ulkona syömässä, soitti mies mulle sillä aikaa kaksi kertaa. Toisen puhelun tullessa olin jo korttelin päässä kotoa mutta puhelun sävy oli sellainen, että painoin kaasua ja meninkin vielä käymään kahvilla. Mies on pystynyt mun kanssa lapsen tekemään, pystyy hyvin hoitamaankin (ei tarvii imettää :D). Seuraavan kerran kun lähdin, sanoin, että saa soittaa vain, mikäli lapsi on hengenvaarassa...

Yhteistyössä