mies pihtaa seksiä aina clomioviksen aikaan????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raivonauta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raivonauta

Vieras
Mä olen niin raivoissani. Meillä on ollut jo 6 kierron ajan clomifen hoito jotta saataisiin pikkukakkonen aikaseksi. Mies on innoissaan ja minäkin, haluamme vauvan todella. Mutta aina kun pitäisi oireiden mukaan harrastaa seksiä, mies joko nukkuu mieluummin tai ei ole ollenkaan kiinnostunut seksistä. Mä alan olla jo niin kypsä etten kohta enää kattele tota ukkoa. Ei niitä clomeja huvikseenkaan viiti popsia :( kiva vaan kun progekokeesta lääkäri soittaa et ovis on tapahtunut mutta en ole raskaana niin selitellä et juu ei me olla sekstailtu lainkaan.:( ärsyttää.. enää en syö yhtäkään kiertoa clomeja, jääköön yritys sikseen.:( Sekin hassua että mies ostaa clomit aina niin mielellään ja nehän ei mitään kovin halpoja kuitenkaan ole.

No kyllä sun kannattaa miehesi kanssa vakavasti puhua siitä, että kannattaako niitä clomeja popsia jos ei kerran harrasta seksiä. Kai hän sentään sen käsittää, että raskaaksi tulemiseen edellytetään edelleen seksiä? :O

Lapsettomuushoidoissa ei vaan aina jaksa innostua sekstailemaan oikeaan ajankohtaan. Ota käyttöön "Muumimukimenetelmä". Mies ruikkii spermat kippoon, josta sinä laitat ne ruiskulla emättimeesi.

Huh, mä en kyllä turhaa clomeja söis. Mulla tulee ihan hirveet sivuvaikutukset. Nyt mullakin menossa kuudes kierto clomeilla ja todellakaan ei tule olemaan yrityksen puuttumisesta kyse jos en raskaudu!

Pienenä vinkkinä voisit hankkia esim. seksikkäät alusvaatteet niin ei mies varmasti pihtaa... Tai sitten siivoat esim. minihame päällä :D

Yhteistyössä