Mies petti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yksi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"yksi"

Vieras
ENsimmäisen kerran ja tietyllä tapaa "tahallaan", vaikka olikin kännipano suunnilleen tuntemattoman kanssa.

Halusi kuulemma "eroon" minusta, lähinnä kai henkisesti.

Ollaan paljolti lasten vuoksi oltu yhdessä ja aiotaan olla kai jatkossakin jonkun aikaa eli joitain vuosia.

Silti tuntuu tyhjältä - minua ei ole kukaan koskaan ennen pettänyt - nytkin mies ei varmasti seksin puutteen vuoksi tehnyt sitä.

Itse olen pettänyt ja nytkin tosi ihastunut toiseen mieheen, mutta en ko.miehen kanssa ole seksiä harrastanut.

OLin juuri viikonloppuna ajatellut kuinka voisimme yrittää miehen kanssa vielä ihan kunnolla ja kuin kohtalon oikusta mies juuri nyt päätyi vieraaseen sänkyyn.

Kuinka moni on antanut pettämisen anteeksi tai vieläkin tärkeämpää, unohtanut sen?

Voi vittu- erotkaa ja äkkiä lasten vuoksi. Sairainta mitä voi olla on antaa tuollaisesta parisuhteesta mallia. Parisuhteesta jossa toisen kunnioitus on tasan nolla. Molemmat pomppii siellä ja täällä ja martyyrinä leikkii kotista niin kuin se olis lapsille parhaaks.

Arvaappa mitä - ne lapset vaitoaa. Ja viimeistään aikuisuuden kynnyksellä osaa vetää yksi ynnä yksi johtopäätökset mitä lapsuudessa on tapahtunut. Ja se on kova pala.

• Tykkää
Reactions: Joxu
[QUOTE="apuva";27337202]Voi vittu- erotkaa ja äkkiä lasten vuoksi. Sairainta mitä voi olla on antaa tuollaisesta parisuhteesta mallia. Parisuhteesta jossa toisen kunnioitus on tasan nolla. Molemmat pomppii siellä ja täällä ja martyyrinä leikkii kotista niin kuin se olis lapsille parhaaks.

Arvaappa mitä - ne lapset vaitoaa. Ja viimeistään aikuisuuden kynnyksellä osaa vetää yksi ynnä yksi johtopäätökset mitä lapsuudessa on tapahtunut. Ja se on kova pala.[/QUOTE]

Peesi tähän. Minun mielestäni yksi tärkeimmistä asioista, mitä lapselle opettaa, on se rakkauden/parisuhteen malli. Mitä ap:n lapset oppivat tuolla menetelmällä rakkaudesta ja parisuhteesta?

jos tuo tyyli sopii teille niin mikäs siinä. Siis että molemmat voi pettää ja silti pysytään yhdessä.

Taas on besserwisserit vauhdissa..."lapset vaistoaa aikuisuuden kynnyksellä" ja kilinvitut. Jos kotona on hyvä ilmapiiri ja vanhemmat hoitaa omat asiansa keskenään lapset voi ihan hyvin eikä "vaistoa" mitään. Jotkut nimittäin pystyy hoitamaan asiansa niin ettei koko perhe ihmettele mitä täällä tapahtuu. Mitä tulee lapsille annettuun esimerkkiin, tuskinpa lapsia pyydetään mukaan katsomaan tuota pettämisoperaatiota.

Mä annoin anteeksi kaksi yhden illan ns "kännipanoa", toinen maksullisen kanssa. Väliä näillä tapahtumilla oli pari vuotta. En ole unohtaut näitä juttuja, mutta yhdessä ollaan edelleen ja kaksi lastakin on. Sinänsä minusta helpompi antaa anteeksi känninen hairahdus kuin suhde toiseen, sitä en olisi välttämättä sulattanut.

Ennen näitä pettämisiä, ajattelin mustavalkoisesti, että se on sitten kerrasta poikki jos mua pettää, mutta kuinkas ollakaan, omalle kohdalle sattuessa alkaa nähdä myös niitä harmaan eri sänyjä.

jos tuo tyyli sopii teille niin mikäs siinä. Siis että molemmat voi pettää ja silti pysytään yhdessä.

Taas on besserwisserit vauhdissa..."lapset vaistoaa aikuisuuden kynnyksellä" ja kilinvitut. Jos kotona on hyvä ilmapiiri ja vanhemmat hoitaa omat asiansa keskenään lapset voi ihan hyvin eikä "vaistoa" mitään. Jotkut nimittäin pystyy hoitamaan asiansa niin ettei koko perhe ihmettele mitä täällä tapahtuu. Mitä tulee lapsille annettuun esimerkkiin, tuskinpa lapsia pyydetään mukaan katsomaan tuota pettämisoperaatiota.

No totta helvetissä suhde, jossa petetään, on pois siitä perheestä ja sen toiminnasta.

[QUOTE="mies";27338137]No totta helvetissä suhde, jossa petetään, on pois siitä perheestä ja sen toiminnasta.[/QUOTE]

onko sulla omakohtaista kokemusta aiheesta? mulla on. Kyllähän nyt aikuisten ihmisten täytyy kyetä hoitamaan keskinäiset välinsä niin ettei lapset kärsi!

onko sulla omakohtaista kokemusta aiheesta? mulla on. Kyllähän nyt aikuisten ihmisten täytyy kyetä hoitamaan keskinäiset välinsä niin ettei lapset kärsi!

täältä löytyy omakohtaista kokemusta! vanhempieni eron aikaan olin 9v ja muistan jo vuosia toivoneeni eroa, ero oli helpotus kaikille osapuolille. Olen edelleen (33-vuotiaana) vihainen äidille siitä, että hän piti kulissia yllä niin kauan eikä uskaltanut erota. Omille lapsilleni haluan antaa mallin parisuhteesta, jossa ei roikuta hinnalla millä hyvänsä. Epäonnistumisen tunnustaminen ja hyväksyminen on ihan oleellinen osa elämää, pitää vain uskaltaa olla rehellinen. Lapsistaan ei tarvitse erota.

[QUOTE="yksi";27337110]E

Kuinka moni on antanut pettämisen anteeksi tai vieläkin tärkeämpää, unohtanut sen?[/QUOTE]

No, jos anteeksi antamisella tarkoitetaan sitä että ollaan vielä yhdessä niin olen kai antanut anteeksi. Unohtanut en ole...

Yhteistyössä