Mies petti mua ja haluan kostaa!!!

• Viestiketjun aloittaja alottaja1
  • Ensimmäinen viesti
alottaja1
Nyt tulee pitkä teksti.

En ole lapsellinen oikeasti. Erostamme on 6kk ja olen mielestäni päässyt hyvin irti suhteestamme. Silloin kun erosin niin halusin kostaa jotenkin, mutta ajattelin että olen vain vihainen, etten ajattele järjellä. Annoin asian olla ja nyt on kulunut pitkä aika, en enää rakasta, mutta haluan silti kostaa.

Meillä on 2 lasta jotka asuvat minun luona. Mies käy katsomassa lapsia aivan liian harvoin, noin kerran/3kk. Mun puolestani saisi nähdä lapsia joka päivä mutta herraa ei tämän enempää kiinnosta. Asuu toisella paikkakunnalla

Eromme johtui siitä että miehelläni oli tyttöystävä 1,5vuotta. Sain tietää pettämisestä ja seuraavana päivänä oli eropaperit sisällä, en epäillyt hetkeäkään etteikö päätökseni olisi ollut oikea. Voin jo paljon paremmin ja pärjään hyvin.

Sain pettämisjupakan keskellä tietää kaikesta muustakin, esim siitä että hänellä on muitakin naisia ollut, rahaa jota ei ole minun kanssaan jakanut, lomamatkoja jne. Kaikkea ihan sairasta, elänyt täydellistä kaksoiselämää, osittain tietenkin siksi että en ole 'vahtinut'. Olen vain vähän sellasta tyyppiä että jokaisen pitäisi olla vastuussa omasta tekemisestä, ja luottamus ollut liian iso.

No nyt tämä hänen tyttöystävä joka minulle tästä kaikesta kertoi silloin 6kk soitti ja kertoi että he yrittivät vielä senkin jälkeen että me erosimme, vaikka meillä oli selvät sävelet tämän naisen kanssa että molemmat jättävät miehen.

Nyt kaiken tämän jälkeen mä janoan todella lapsellista kostoa. Mä haluan että mies kärsii. En halua tietenkään käyttää lapsia välikappaleena, mutta jotain muuta. En ole niin omaperäinen että keksisin itse miten kostan joten te saatte osallistua.

Ai niin, mainitsinko jo että nuorin poikamme sai alkuunsa silloin kun hän oli jo parisuhteessa uuden naisen kanssa?

Tällä hetkellä en ole enää edes vihainen, haluan vaan että tuo mies joka on valehdellut kaikille päin naamaa, kieroillut ja pimittänyt minulta vaikka mitä, saa tuntea piston sydämmessään. Nyt hän on päässyt kuin koira veräjästä ja jatkaa tietenkin samalla tavalla jatkossakin. Tähän pitäisi nyt saada joku muutos

Njääh.
Paska juttu, mutta anna olla.
Jos sä kostat, et saa mitään muuta aikaiseksi kun sen, että näytät itse ihan pelleltä.
Kyllä paha saa palkkansa ennemmin tai myöhemmin kuitenkin.

alottaja1
Alkuperäinen kirjoittaja Njääh.;29711477:
Paska juttu, mutta anna olla.
Jos sä kostat, et saa mitään muuta aikaiseksi kun sen, että näytät itse ihan pelleltä.
Kyllä paha saa palkkansa ennemmin tai myöhemmin kuitenkin.
Nii, mä tiedän kyllä. Uskon periaatteessa karmaan, mutta kun omalle kohdalle osuu noin paha ihminen niin haluaa tehdä jotain asialle. Vituttaa se että se ihminen ei oo mihinkään muuttunut kaiken jälkeen vaan jatkaa samaa rataa edelleen. Hänen häpeänsä - i know, mutta kun mua niin ärsyttää!

"rea"
Anna olla. Panosta siihen, mikä elämässäsi nyt ja tulevaisuudessa on tärkeintä: lapsiisi. Ansaitset elämääsi paljon parempaa eikä menneessä roikkuminen auta siinä yhtään.
Käännä uusi sivu elämäsi kirjasta ja näytä lapsillesikin hyvää esimerkkiä siitä miten nousta tilanteen yläpuolelle.

Kyllä elämä pitää huolen siitä että exäsi saa ansionsa mukaan.

alottaja1
Argh, mä ymmärrän just mitä tarkoitatte, ja mielestäni olenkin tehnyt juuri mitä te sanotte. laihdutin 20kg ja olen oikeasti jatkanut, deittailut ja hoitanut lapsianikin paremmin kuin ikinä. Rakastan elämääni ja itseäni, ja silti haluan että hän kärsii!

En ole mielestäni hullukaan, varmaan aika luonnollinen reaktio?

anna olla
Argh, mä ymmärrän just mitä tarkoitatte, ja mielestäni olenkin tehnyt juuri mitä te sanotte. laihdutin 20kg ja olen oikeasti jatkanut, deittailut ja hoitanut lapsianikin paremmin kuin ikinä. Rakastan elämääni ja itseäni, ja silti haluan että hän kärsii!

Onhan se aika luonnollinen reaktio, mutta ei sitä toteuttaa tarvi, mitään kostoa. Mitä se ihan oikeasti auttaisi, että tekisit tahallasi pahaa jollekin? Olisitko sitten itseesi tyytyväinen?

alottaja1
Onhan se aika luonnollinen reaktio, mutta ei sitä toteuttaa tarvi, mitään kostoa. Mitä se ihan oikeasti auttaisi, että tekisit tahallasi pahaa jollekin? Olisitko sitten itseesi tyytyväinen?
Mä luulen että olisin tyytyväinen kun tietäisin että hän saa osakseen edes vähän kärsimystä. Nyt vaikuttaa siltä että hän elää onnellista sinkku elämää, ja mitään ei ole tarvinnut tehdä toisin.

Haluan että hän ymmärtää miten on jotakuta loukannut, enkä välttämättä halua edes että hän tietää minun tehneen mitään, vaan ihan vaan anonyymisti.

Toivon hänelle kaikkea pahaa buahaha

anna olla
Mä luulen että olisin tyytyväinen kun tietäisin että hän saa osakseen edes vähän kärsimystä. Nyt vaikuttaa siltä että hän elää onnellista sinkku elämää, ja mitään ei ole tarvinnut tehdä toisin.

Haluan että hän ymmärtää miten on jotakuta loukannut, enkä välttämättä halua edes että hän tietää minun tehneen mitään, vaan ihan vaan anonyymisti.

Toivon hänelle kaikkea pahaa buahaha
Mitä se sitten voisi olla? Ethän voi häneen fyysisesti kajota, et kai halua vahingoittaa häntä taloudellisesti, sillä se kostautuisi lapsillenne, et kai halua pilata hänen ja lapsien välejä? Et kai halua olla tekemisissä hänen kanssaan vaikka niin, että olet olevinasi joku muu ja sitten teet hänelle oharit, tai jotain muuta hölmöä? Jos hän jossain asiassa joutuisi pettymään, niin kaipa hän siitä pääsisi ylitse, niinkuin sinäkin olet päässyt omista vaikeuksistasi? Mikä kosto se sellainen on? Enkä tosiaankaan yllytä sinua mihinkään vakavaan. Toivon, että ajattelet vain itseäsi tässä, ajattele mitä hyvää voit tehdä itsellesi, älä sitä mitä pahaa voit tehdä toiselle. Et oikeasti voi= sinun ei kannata, tehdä mitään pahaa toiselle, sillä siitä voi jäädä kiinni ja kenenkäs nilkkaan se sitten napsahtaa? Hommaa vaikka se voodoo-nukke ja töki siihen neuloja, jos se auttaisi sinua, sillä sinusta tuossa on kyse, ei siitä miehestä enää.

"rea"
No sehän nyt on se ensimmäinen reaktio, luonnollisin mutta myös helpoin tie.
Mut se kutistaa elämää, miten paljon hyvää jää näkemättä ja kokematta kun jumittaa menneessä. (Ai mistäkö tiedän, joskus meni vuosi kärvistellessä. En kostoa suunnitellut, mutta raivosta kihisin. Täysin turhaan, onneksi pääsin sen yli.)

Paljon oletkin jo tehnyt, siitä on hyvä jatkaa. Jos maltat olla kostamatta, voit myöhemmin tuntea toimineesi kuin kypsä aikuinen ihminen.
Kostossa on kuitenkin mukana sitä loukatun lapsen ensireaktiota, toimintaa joka ei vie elämää mitenkään eteenpäin mutta voi aiheuttaa hetkeksi ilkeän onnistumisen tunteen (tai sitten syvän häpeän).
Se ei kannata.

osittain tietenkin siksi että en ole 'vahtinut'

Mitä?

Kannattaisiko ihan oikeasti jatkaa sitä omaa elämää vaan, ei näytä ihan olevan nuo marmorikuulat pussissa vieläkään.

Paskoja ihmisiä mahtuu maailmaan, löysit yhden niistä, elämä jatkuu.

Blue
osittain tietenkin siksi että en ole 'vahtinut'

Mitä?

Kannattaisiko ihan oikeasti jatkaa sitä omaa elämää vaan, ei näytä ihan olevan nuo marmorikuulat pussissa vieläkään.

Paskoja ihmisiä mahtuu maailmaan, löysit yhden niistä, elämä jatkuu.
Ap tarkoittaa varmaankin sitä että mies touhusi omiaan selän takana niin pitkään ja törkeästi osittain sen takia että ap luotti eikä kyseenalaistanut. Tilanne ja parisuhde olisi siis loppunut jo aiemmin jos ap olisi kytännyt ja kyseenalaistanut aiemmin.

"..."
Ymmärrän vihasi. Luulen että kostamisajatus juontaa juurensa oman pettymyksesi käsittelemättömyydestä. Olet varmasti pettynyt saatuasi selville pettämiset. On myös ymmärrettävää, että sekin kirpaisee kun toinen ei tunnu olevan minälläänkään erosta. Tunnet ehkä merkityksettömyyttä ja olet oikeassa, ex oli isona osana aiheuttamassa sitä. Mutta koston sijaan, keskitä energiasi itseesi, vika ei ole ollut sinussa tai riittämättömyydessäsi, vaan ex ei osaa tai halunnut sitoutua täysillä. Älä pidä itseäsi huonona, et olisi voinut muuttaa mitään. Sen sijaan, miehelle parhaana kostona tulee luultavasti se, kun hän vanhana huomaa elävänsä yksin, kenties kaikki suhteet ovat kariutuneet hänen pettämisiinsä, siinä lienee hänen tekojensa hinta. Älä sinä sitä murehdi. Keskity kehittämään omaa hyvää oloasi, äläkä elä menneessä. Voimia!

viera.s
Et sinä pysty häntä satuttamaan kuin korkeintaan jollain vakavalla rikoksella. Se taas varmasti kostautuisi myös sinulle ja lapsesi jäisivät äidittömiksi, ehkä johonkin laitokseen, kun sinä joutuisit vankilaan.

Tunnetasolla et pysty miestä loukkaamaan, koska tuskin hänellä on mitään tunteita sinua kohtaan. Satunnaisen deitin oharit tms. taas olisi vaan sellainen pikkuinen vastoinkäyminen elämässä, jota normaali ihminen ei hetkeä kauempaa sure.

Koita nyt vaan päästä yli kostonhimostasi. Mites nuo lasten tapaamiset muuten, eikö lapset vieraile isänsä luona ollenkaan? En minä ihmettele, ettei mies halua luonasi kyläillä, tapaamiset pitäisi järjestää muulla tavalla.

"KainoVieno"
Jatka elämääsi, sukulaispiirissä on ihan samanlainen petetty ja jätetty, katkeroitunut nainen. Hyvityksenä mies jätti koko omaisuuden x-rouvalle, maksaa tukevat ruokot ja palkkioksi tämä katkeroitunut jätetty yrittää vielä isää estää tapaamasta lapsiaankin. Kyllä se kosto on hieno asia!

Muista, että siihen riitelyyn ja suhteen päättymiseen tarvittiin aikanaan 2 ihmistä, sinä ja miehesi. Olisit aikanasi ottanut xxxxxx ja tarjonnut kyytiä ja pitänyt parisuhteesta huolta, ei siihen silloin mitään uusia tyttöystäviä väliin mahdu!

• Tykkää
Reactions: Data ja astrolabe
Blue
[QUOTE="KainoVieno";29711714]Jatka elämääsi, sukulaispiirissä on ihan samanlainen petetty ja jätetty, katkeroitunut nainen. Hyvityksenä mies jätti koko omaisuuden x-rouvalle, maksaa tukevat ruokot ja palkkioksi tämä katkeroitunut jätetty yrittää vielä isää estää tapaamasta lapsiaankin. Kyllä se kosto on hieno asia!

Muista, että siihen riitelyyn ja suhteen päättymiseen tarvittiin aikanaan 2 ihmistä, sinä ja miehesi. Olisit aikanasi ottanut xxxxxx ja tarjonnut kyytiä ja pitänyt parisuhteesta huolta, ei siihen silloin mitään uusia tyttöystäviä väliin mahdu![/QUOTE]

Jos riitelyynkin tarvitaan kaksi niin kyllä siihen parisuhteesta huolta pitämiseenkin tarvitaan kaksi. Ei siihen pelkkä perseen antaminen riitä.

---

Nimenomaan hullu sinä juuri olet.

Yhteistyössä