Mies petti - ero!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hanna H.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hanna H.

Vieras
Onko vain klisee että jos mies pettää niin nainen jättää?
Meillä kävi niin että mies jäi kiinni pettämisestä 4,5 vuoden jälkeen ja minulle ei tullut mieleenkään antaa anteeksi / yrittää jatkaa. Elikkäs kerrasta poikki!

Voimia vaativan, mutta oikean päätöksen teit.
Aniharva kykenee antamaan todellisesti anteeksi ja jatkamaan ilman luottamuspulaa kumppanin kanssa joka todellakaan ei ansaitsekaan anteeksi antoa eikä luottamusta.
Itse saattaisin kyetä jonkun yhden illan jutun antamaan anteeksi, mutta en vuoren varmasti suhdetta, joka olisi ollut pidempään selkäni takana.

Tyhmä päätös, mutta olenkin mies. Jos on oikeasti suhteessa ja välittää miehestään, niin kyllä pitää pystyä antamaan anteeksi kerta hairahdus. Eteenkin jos mies on oikeasti pahoillaan ja ainakin yrittää vastaisuudessa olla pettämättä. Kuitenkin naisten seksihalukkuus on pienempää kuin miehillä, joten on ymmärrettävää että vuosien kuluessa kaikennäköistä voi sattua ja tapahtua. Mies tarvitsee seksiä säännöllisesti ja aina kotona tätä ei ole saatavilla...

Olen elänyt elämäni yksin,ilman pitkiä seurustelusuhteita tai avioliittoa. Miksi sitä seksiä pitää saada ja tarvita jatkuvasti,niin että on petettävä ja mahdollisesti pilattava koko ihmissuhde parin panon takia? Jos ihmiselle merkitsee jotain lähinnä pelkkä himojen tyydytys niin etsikööt yhden yön juttuja,eipähän tarvitse olla ilman. Ongelmat pitää puhua ja pyrkiä ratkaisemaan heti niiden ilmaannuttua. Eikä pettämisestä kiinnijäätyään selittää ""kun sitä seksiä ei kotoa saa...""Ihmissuhteissa on omat velvollisuutensakin! Ja mahdolliset ongelmat tulee hoitaa kypsästi ja oikeudenmukaisesti toista kohtaan, eikä valehtelemalla ja hakemalla seksiä muualta. Pettäminen on periaatekysymys. Ne jotka sitä harrastavat sortuvat usein uudestaankin. Varmasti sietää olla pahoilllaan kiinnijäätyään. Kukapa mies olisi valmis lähtemään kivasta kodista jossa vaimo kokkaa ja pesee pyykit!!

Olet Fiksu mies. Olet ajatellut paljon näitä parisuhdeasioita. Uskollisuus on mielestäni ehdoton vaatimus parisuhteelle. Näistä asioista pitäisi pystyä keskustelelemaan, ennenkuin muutetaan samalle jääkaapille.

Ystäväni mies petti tätä kaksi kertaa lyhyen ajan sisällä. Ystäväni antoi anteeksi kummankin. Nyt ovat onnellisesti yhdessä, mutta ystäväni onkin superihminen siinä, kuinka hän todella pystyy antamaan anteeksi. Asiaa ei kaivella enää, vaan eletään tätä päivää ja tulevaisuutta.

Jos pettää kahdesti, on henkilö jo patologinen pettäjä.

Jaksaakohan ystäväsi antaa anteeksi seuraavankin kerran -ja sitä seuraavan?

Kyse on vain siitä, että milloin mies jää seuraavan kerran tekosistaan kiinni.

Ei liitto siihen kaatunut, mutta sitten vuosien päästä alkoi väkivalta, se oli pahempaa. siihen se kyllä kaatui.Viimein kauna onnuttuaan,

olisi hyvä jos liitto olisi niin hyvä ettet koskaan hairahtuisi, vanhempana naisena pidän kovana linjaa että kerrasta poikki. mies (kuten nainenkin) voi tehdä yhden illan jutun joskus (mikä ei ole oikien).

27 v naimisissa, olisin voinut erota pettämisen takia jo kymmeniä kertoja. Mutta tiedän, ettei ketään voi omistaa saatikka sitten muuttaa, itsensä vain. Jokainen tekee omat ratkaisunsa elämässään ja tämä on ollut minun. Onneksi en ole hakenut eroa vaikka myönnän, että välillä on ollut vaikeaa.Täällä palstalla monet naiset valittavat liian kilttejä miehiä, minun on puoli renttu, joka pärjää elämässä todella hyvin, on vaan niin levoton ja omaa vapauttaan tarvitseva.
Mutta, tavallaan se sopii myös minulle. En yhtään kestäisi 8-16 miestä. Ja tiedän, että moottoripyörän takaistuimella ei koskaa istu muita naisia kuin minä. Siis tositarkoituksella.

Olen pettänyt monta kertaa ja saanut anteeksi. Olen aidosti luvannut olla pettämättä, mutta ihmisluonne on heikko. Jos kotona on pirttihirmu ja itse on enemmän vetäytyvää tyyppiä, saattaa tilaisuus tehdä varkaan. Toisaalta noille pirttihirmuille anteeksiantaminenkin on varmaan helpompaa.

Jos on vahva itsetunto niin kestää kyllä nähdä heikkoutta vierellään. Päinvastaisessa tapauksessa tietenkään ei.. oikein heikko ei katsele edes Kauniita ja rohkeita, kun ovat niin petollista sakkia..

Hyvä MieS!
Kuka sanoo, että miesten seksihalut ovat suurempia???? Meillä se ainakin on toisinpäin, että kyllä tässä olen vakavast harkinnut rakastajan hankkimista.

Parempi on erota, jos ei OIKEASTI pysty antamaan anteeksi.
Mikäli kokoajan on paha olla, ja on katkera ja hautoo kostoa toiselle, niin kummankaan ei ole hyvä olla.
Joko annetaan anteeksi ja unohdetaan tai sitten erotaan.
Kumpikaan näistä ratkaisuista ei ole toistaan parempi. Ihmisiä on erilaisia.

Yhteistyössä